Mark Andy na jesiennych wydarzeniach branżowych poświęconych produkcji opakowań i etykietPoprzedni artykuł 

Łukasz Chruśliński prezentuje Mark Andy i jej portfolio podczas 21. Sympozjum Poligraficznego firmy Chespa
Łukasz Chruśliński prezentuje Mark Andy i jej portfolio podczas 21. Sympozjum Poligraficznego firmy Chespa

Firma Mark Andy Poland wzięła udział w dwóch jesiennych wydarzeniach branżowych, skierowanych do drukarń specjalizujących się w produkcji opakowań i etykiet. Podczas konferencji „Etykiety samoprzylepne – najnowsze technologie”, odbywającej się w październiku w Mrągowie i zorganizowanej przez wydawnictwo Polski Drukarz z myślą o przedstawicielach branży wąskowstęgowej, zaprezentowała swoją najnowszą maszynę hybrydową – Digital Series HD. Z kolei 21. Sympozjum Poligraficzne firmy Chespa stało się okazją do przedstawienia firmy Mark Andy i jej portfolio osobom reprezentującym branżę druku szerokowstęgowego.

Mówi Lena Chmielewska, kierująca działem marketingu w Mark Andy Poland: „Każde z tych wydarzeń ma od lat uznaną markę, przyciągając setki osób, reprezentujących firmy bazujące na technice fleksograficznej. Oba były zatem dla nas znakomitą okazją do zaprezentowania najnowszych rozwiązań technologicznych, zaś w przypadku klientów firmy Chespa – także do zwiększenia rozpoznawalności Mark Andy wśród drukarń szerokowstęgowych. Jesteśmy przekonani, że udział w tych spotkaniach zaowocuje zwiększonym zainteresowaniem naszą ofertą i kolejnymi wdrożeniami maszyn. Tym bardziej, że w obu imprezach wzięło udział łącznie ponad 600 osób z Polski i z zagranicy”.

Konwencja udziału Mark Andy w konferencji „Etykiety samoprzylepne – najnowsze technologie” była podobna do ubiegłorocznej i uwzględniała pokaz „na żywo” druku realizowanego w warszawskim centrum demonstracyjnym firmy. Tym razem Łukasz Chruśliński – Sales Manager w Mark Andy Poland przedstawił uczestnikom spotkania jedno z najnowszych rozwiązań technologicznych amerykańskiego producenta – hybrydową maszynę Digital Series HD.
Swój oficjalny debiut miała ona podczas wrześniowego Forum Technologicznego Mark Andy w Warszawie. W wersji zainstalowanej w centrum pokazowym jest ona wyposażona m.in. w moduł inkjetowy, oferujący druk w siedmiu kolorach z dodatkową bielą oraz zespoły fleksograficzne i wykańczające. Prezentacja dotyczyła drukowania kilku prac, co – jak podkreślał prelegent – pozwoliło zobrazować jej potencjał i elastyczność, także w kontekście szybkiego przezbrajania i wykorzystania poszczególnych elementów urządzenia w zależności od realizowanego zlecenia. „Za sprawą wyższej rozdzielczości jesteśmy w stanie wydrukować delikatne przejścia tonalne oraz zaoferować wysokie nasycenie barw” – podkreślał Łukasz Chruśliński.

Reprezentował on też Mark Andy podczas Sympozjum Poligraficznego firmy Chespa, które przyciągnęło w tym roku ponad 400 osób z 12 krajów, głównie z Polski. Prelegent przedstawił historię, dorobek i portfolio amerykańskiego producenta, koncentrując się na rozwiązaniach, jakie mogą być – zdaniem Mark Andy – atrakcyjne dla drukarń szerokowstęgowych, których przedstawiciele stanowili gros uczestników konferencji. „Rynek ten, podobnie jak inne segmenty branży poligraficznej, dotyka problem spadających nakładów. W tej sytuacji drukarnie poszukują sposobów na zwiększenie wydajności, m.in. poprzez przeniesienie części produkcji na mniejsze, czy też węższe maszyny – kontynuuje Lena Chmielewska. – M.in. z tego względu nasza prezentacja spotkała się ze sporym zainteresowaniem. Okazuje się bowiem, że część drukarń uczestniczących w sympozjum rozważa inwestycję w maszynę wąskowstęgową, a nawet cyfrową”.
Podczas towarzyszącego prezentacji filmu zaprezentowana została maszyna Performance Series P7, zainstalowana w warszawskim centrum pokazowym Mark Andy. Łukasz Chruśliński wskazywał na kluczowe zalety tego rozwiązania: system druku w technologii laminacji bezrozpuszczalnikowej, uniwersalność, szybkie przezbrajanie i narządzanie oraz prędkość dochodzącą do 300 m/min., a także prostą, ergonomiczną obsługę.
Poza udziałem w części konferencyjnej, firma Mark Andy wydrukowała we współpracy z gospodarzem – firmą Chespa (która dostarczyła własnej produkcji farby) – specjalne etykiety na wodę, dystrybuowaną wśród uczestników.

Na podstawie informacji Poligraficznej Agencji Informacyjnej pai.info.pl
Fot.: Mark Andy Poland

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności