Multifol oraz Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU” i organizator szkoleń i konferencji branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na 2. konferencję z cyklu „Jak wzmocnić brandy? Projektowanie i produkcja innowacyjnego opakowania”, która odbędzie się 16 maja br. w sali konferencyjnej C w Centrum Expo XXI w Warszawie. Konferencja organizowana jest przy wsparciu firm MERCK i SCORPIO, partnerem wydarzenia jest spółka Multifol. Konferencja jest forum wymiany doświadczeń pomiędzy właścicielami marek, projektantami, agencjami reklamowymi, producentami opakowań, etykiet i materiałów promocyjnych oraz ich dostawcami.
Podczas konferencji Multifol zaprezentuje własne materiały promocyjne i szkoleniowe. Dodatkowo będzie możliwość rozmowy z naszym przedstawicielem, który postara się odpowiedzieć na wszelkie pytania dotyczące uszlachetnień druku.
Program wydarzenia zapowiada się niezwykle interesująco:
9.00–10.00 Rejestracja uczestników konferencji. Poranna kawa.
10.00–10.05 Powitanie gości. Rozpoczęcie konferencji.
10.05–10.35
Jak sensownie spakować e-commerce i nie dać się zwariować?
Robert Lis, Marketing Manager, Mondi Group
Maciej Sawina, E-commerce Manager, Mondi Group
10.35–11.05
Odważnie czy bezpiecznie? Jak w pełni wykorzystać potencjał opakowań w strategii marki.
Dorota Kałowska, Partner & Strategy Consultant Cobalt Spark, ekspertka Polskiej Izby Handlu, koordynatorka programu FUTURE PRIVATE LABELS CEE
11.05–11.25
Nowoczesna komunikacja przy projektowaniu opakowań.
Maciej Pierzchalski, kierownik ds. projektu wdrożeń oprogramowania, SCORPIO
11.25–11.45
Przerwa kawowa. Rozmowy z ekspertami.
11.45–12.10
Różnica między brandem a marką. Prawne podstawy ochrony marki i brandu. Jak chronić know-how? Różnica między naśladowaniem/kopiowaniem a inspiracją działaniami konkurencji.
Maurycy Organa, radca prawny, Kuźma, Organa i Wspólnicy Spółka Partnerska Radców Prawnych
12.10–12.30
Jak zaskoczyć konsumenta? – ciąg dalszy rozważań. Czy właściciel marki może czuć się bezpiecznie?
Druk RGB na foliach termokurczliwych – studium konkretnego przypadku.
Więcej niż oko może dostrzec – innowacyjny sposób ochrony własności marki.
Tomasz Bosak, Senior Product Manager, Performance Materials, Surface Solutions, Merck
12.30–13.00
Opakowanie w erze digitalizacji.
Co oznacza digitalizacja dla designu opakowań?
Jak przejąć kontrolę nad wizerunkiem produktów w internecie?
Jak poprawić konwersję i sprzedaż produktów w e-commerce?
Design i nowe technologie – jak pomóc naszym produktom w erze Smart Store – nowych technologii wprowadzanych do sieci detalicznych?
Innowacje technologiczne – co może się wydarzyć w najbliższych latach i jak się na to przygotować?
Joanna Kwiczor, Business Development Manager, SGK
13.00–13.20
Przerwa kawowa. Rozmowy z ekspertami.
13.20–13.50
Rola spójnego brandingu w opakowaniach RX i OTC.
Dlaczego warto posiadać spójny i czytelny system identyfikacji dla leków RX?
Korzyści posiadania księgi znaku i standaryzacji systemu opakowań dla leków.
Bezpieczeństwo, wyróżnienie, konkurencyjność – trzy filary skutecznego brandingu dla farmacji.
Jak zbudować wyróżniającą się markę w segmencie leków OTC i w segmencie RX?
Przewaga opakowań wzorniczych w konkurencyjnym rynku farmaceutycznym.
Joanna Roszkowska, prezes zarządu, Studio DN Design Group
13.50–14.05
Doskonalenie funkcji opakowań oraz transformacja przemysłu opakowań w kierunku GOZ – determinantami innowacyjności.
Wacław Wasiak, dyrektor, Polska Izba Opakowań
14.05–14.30
Innowacje w opakowaniach a rozszerzona odpowiedzialność producenta – czy jest możliwy kompromis?
Marta Krawczyk, pełnomocnik zarządu ds. ZSZ, Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań
14.30–14.50
Twoja marka, Twój biznes
Czyja jest Twoja marka? Firma to nie marka. Marka jako aktywa – podatkowa wartość licencji.
Piotr Seges, GoodName
Marka jako klucz do zmian ustawowych
Zbigniew Grzeszczuk, członek zarządu, Polska Izba Artykułów Promocyjnych
14.50–15.10
Pytania i odpowiedzi. Losowanie nagród. Podsumowanie i zakończenie konferencji.
15.10–16.30
Obiad. Rozmowy kuluarowe z ekspertami konferencji.
O konieczności dokonania wyboru między podążaniem marki za średnią w danej kategorii a budowaniem własnej tożsamość i historii ze świadomością ryzyka porażki opowie Dorota Kałowska. Prelegentka podpowie także, co zrobić, aby dobrze przygotować strategię opakowaniową, by tej porażki uniknąć. Robert Lis i Maciej Sawina opiszą wyzwania, jakie stoją przed branżą FMCG w obliczu rozwoju handlu internetowego oraz wspólnie ze słuchaczami zastanowią się, jak w nowej sytuacji projektować opakowania, jaką strategię postępowania przyjąć. A może trzeba zmienić myślenie o samym produkcie?
Temat digitalizacji w handlu podejmie także Joanna Kwiczor, która w swoim wystąpieniu odpowie m.in. na pytania: co oznacza digitalizacja dla designu opakowań, jak przejąć kontrolę nad wizerunkiem produktów w internecie, jak poprawić konwersję i sprzedaż produktów w e-commerce i jak się przygotować na dyktat nowych technologii. Maciej Pierzchalski poruszy zagadnienie wielokierunkowej komunikacji pomiędzy klientem, agencją reklamową i drukarnią oraz komunikacji wewnątrz firm w procesie produkcji opakowania. Opowie także, jak wspomaganie komputerowe w trakcie takiej komunikacji „internetowej” ułatwi certyfikację podczas audytów wymaganych np. przez firmy farmaceutyczne.
Tomasz Bosak nawiąże do swojego wystąpienia podczas pierwszej edycji konferencji – tzw. drukowania RGB jako sposobu na przyciągnięcie uwagi klienta. Drugą część prezentacji poświęci zaś innowacyjnym sposobom ochrony własności marki. O spójnym i czytelnym systemie identyfikacji dla leków na receptę, korzyściach posiadania księgi znaku i standaryzacji systemu opakowań dla leków, skutecznym brandingu dla farmacji opowie Joanna Roszkowska. Doradzi także, jak zbudować wyróżniającą się markę w segmencie leków OTC i w segmencie RX oraz w jaki sposób dzięki opakowaniom zyskać przewagę na konkurencyjnym rynku farmaceutycznym.
Regulacje prawne mające na celu przekształcenie dotychczasowego modelu gospodarki na gospodarkę o obiegu zamkniętym w najbliższej przyszłości znacząco wpłyną na sektor opakowań. Zagadnienie transformacji przemysłu opakowań w kierunku GOZ oraz doskonalenia funkcji opakowań poruszy w swoim wystąpieniu Wacław Wasiak. Natomiast Marta Krawczyk odpowie na pytanie, czy jest możliwy kompromis między innowacjami w opakowaniach a rozszerzoną odpowiedzialnością producenta.
Mecenas Maurycy Organa wyjaśni słuchaczom różnicę między brandem a marką i przedstawi podstawy prawne ich ochrony, a Piotr Seges i Zbigniew Grzeszczuk przybliżą zagadnienia związane z własnością marki oraz jej wartością.
Warunki udziału w konferencji:
Koszt udziału w konferencji przy rejestracji do 8 maja 2019 r.:
- dla właścicieli marek, projektantów, agencji reklamowych i drukarń
300 zł + VAT 23% (369 zł brutto/osobę);
- dla dostawców materiałów, maszyn i urządzeń do produkcji opakowań, etykiet i materiałów promocyjnych oraz pozostałych zainteresowanych:
500 zł + VAT 23% (615 zł brutto/osobę).
Cena obejmuje: udział w konferencji, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, lunch.
Szczegółowy program konferencji i formularz rejestracyjny na stronie www.akademia-wiedzy.eu.
Patronat nad wydarzeniem objęły: Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Polska Izba Opakowań, FARMACOM, International Featured Standards (IFS),a patronat medialny sprawują: „Świat DRUKU”, „Świat Przemysłu Farmaceutycznego”, „Świat Przemysłu Kosmetycznego”, „OOH Magazine”, portal foodfakty.pl.W dniach 15-16 maja będą miały miejsce także targi dostawców dla przemysłu kosmetycznego i farmaceutycznego PCI Days organizowane przez Wydawnictwo FARMACOM, partnera konferencji.
W przypadku wszelkich pytań prosimy o kontakt: 42 6871292, 601979668, biuro@swiatdruku.eu.