Block­cha­in i przy­szło­ść opa­ko­wań żyw­no­ści i na­po­jówPoprzedni artykuł 

Ave­ry Den­ni­son ogła­sza no­wą se­rię ory­gi­nal­nych tre­ści, au­tor­stwa przy­szłych pro­gnoz, The Fu­tu­re La­bo­ra­to­ry. Mie­si­ęcz­nim in­ter­ne­to­wy, opar­ty na wła­snych ba­da­niach, do­star­cza in­for­ma­cji na te­mat glo­bal­nych czyn­ni­ków na­pędza­jących, ma­kro i mi­kro tren­dów oraz ich wpły­wu na kon­su­men­tów, mar­ki oraz bra­nżę ety­kiet i opa­ko­wań.

W pierw­szym wy­da­niu, do­stęp­nym dzi­siaj, zna­ny re­no­mo­wa­ny au­tor uwa­ża blo­ko­wa­nie ła­ńcu­chów za spo­sób na zwi­ęk­sze­nie nie­za­wod­no­ści da­nych ety­kiet, zwi­ęk­sze­nie przej­rzy­sto­ści in­for­ma­cji i osta­tecz­nie wzmoc­nie­nie po­zy­cji kon­su­men­tów w po­dej­mo­wa­niu de­cy­zji o za­ku­pie.

„Ety­kie­ty pro­duk­tów ma­ją wie­le funk­cji – przy­ci­ąga­nie uwa­gi i przy­ci­ąga­nie uwa­gi na półce jest jed­nym, ale być mo­że naj­wa­żniej­szą funk­cją jest in­for­mo­wa­nie kon­su­men­tów. A jed­nak w ostat­nich la­tach da­ne na ety­kie­tach po­zo­sta­wia­ją wie­le osób chcących. Pra­wie po­ło­wa (48%) kon­su­men­tów uwa­ża, że ​​nie wie wy­star­cza­jąco du­żo o pro­duk­cie po­mi­mo prze­czy­ta­nia ety­kie­ty (źródło: La­bel In­si­ght) – po­wie­dział na­ukow­cy z The Fu­tu­re La­bo­ra­to­ry.

W no­wym wy­da­niu The Fu­tu­re La­bo­ra­to­ry po­ka­zu­je, jak block­cha­in, ja­ko roz­pro­szo­na ksi­ęga cy­fro­wa, mo­że za­pew­nić prze­zro­czy­sto­ść po­za ety­kie­tą. „W prze­ci­wie­ństwie do ja­kiej­kol­wiek in­nej cy­fro­wej ba­zy da­nych, wpi­su block­cha­in nie mo­żna zmie­nić, gdy zo­sta­nie on za­re­je­stro­wa­ny, co da mu wy­so­ką war­to­ść za­ufa­nia” – po­wie­dzie­li. Pro­duk­ty z ob­słu­gą Block­cha­in ofe­ru­ją pro­jek­tan­tom szan­sę na stwo­rze­nie wci­ąga­jące­go, wci­ąga­jące­go opa­ko­wa­nia, które za­chęca klien­tów do wy­jścia po­za ety­kie­tę i do no­we­go świa­ta przej­rzy­sto­ści.

„W po­łącze­niu z no­wy­mi tech­no­lo­gia­mi ety­kie­to­wa­nie pro­duk­tów mo­że dać kon­su­men­tom mo­żli­wo­ść po­dej­mo­wa­nia de­cy­zji o za­ku­pie, ofe­ru­jąc no­we po­zio­my przej­rzy­sto­ści” – po­wie­dzia­ła Amy Whi­te, wi­ce­pre­zes ds. Ko­mu­ni­ka­cji i mar­ki Ave­ry Den­ni­son. „Po­nie­waż pio­nie­rzy ma­te­ria­ło­znaw­stwa i tech­no­lo­gii, którzy są na bie­żąco z ty­mi spo­strze­że­nia­mi, są nie­zbęd­ni”.

„Ja­ko przy­szli, pro­gno­sty­cy i ana­li­ty­cy ju­tra szu­ka­my tych miejsc, por­ta­li, lu­dzi i pro­ce­sów, które po­zwa­la­ją nam do­strzec, co mo­że się stać, gdy pro­jek­tan­ci, na­ukow­cy, twór­cy opa­ko­wań i spe­cja­li­ści od ma­te­ria­łów łączą i łączą ta­len­ty z wglądem, oczy­wi­ste, z sprzecz­nym z in­tu­icją. Ze­spół od­po­wie­dzial­ny za M_u­se, jed­ną z tych plat­form, które re­gu­lar­nie od­wie­dza­my, oraz Ave­ry Den­ni­son, za­sia­da­ją w tej ka­te­go­rii i kul­tu­rze ”- po­wie­dział Mar­tin Ray­mond i Ch­ri­sto­pher San­der­son, współza­ło­ży­cie­le The Fu­tu­re La­bo­ra­to­ry.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ave­ry Den­ni­son

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści