Druk24h – warszawska firma posiadająca sieć lokalnych drukarń cyfrowych, specjalizujących się w realizacji zamówień „na żądanie” (i oferująca swoje usługi całą dobę pod hasłem „Druk od ręki”) to jedno z przedsiębiorstw, które w strategicznym momencie swojego rozwoju zaufało marce Konica Minolta. Dotychczas dostarczono tu kilkanaście arkuszowych rozwiązań tego producenta, umożliwiających druk czarno-biały i kolorowy. W ostatnim czasie część parku sprzętowego Konica Minolta, użytkowanego przez Druk24h, została zmodernizowana: ubiegły rok przyniósł bowiem wdrożenie pięciu nowych maszyn.
Druk24h to marka bardzo dobrze znana w Warszawie, zwłaszcza wśród firm i osób, które potrzebują wydrukować swoje zlecenia – np. wizytówki, ulotki, broszury czy wydruki wielkoformatowe – natychmiast, także w weekendy czy w nocy. „Jesteśmy jednym z pionierów w zakresie świadczenia usług poligraficznych w cyklu całodobowym – mówi Paweł Grot, współwłaściciel przedsiębiorstwa. – Przy czym minione lata nieco zweryfikowały ten rynek. Obecnie druk w cyklu 24/7 można zrealizować w jednym z naszych oddziałów, przy ulicy Lwowskiej. Pozostałe dwa – tj. MordorDruk i punkt na ulicy Jutrzenki – działają w dniach i godzinach przyjętych za standardowe”.
Firma dysponuje bardzo rozbudowanym parkiem sprzętowym, co pozwala jej realizować prace – jak podkreśla Paweł Grot – w błyskawicznym tempie. „Zlecenie kierowane jest do oddziału, który – biorąc pod uwagę obłożenie wszystkich naszych maszyn i kolejki oczekujących prac – jest w stanie wykonać je najszybciej. Przełomem w naszej działalności było wdrożenie pierwszych urządzeń produkcyjnych ok. 10 lat temu – przekształciliśmy się w firmę oferującą profesjonalne usługi poligraficzne: przygotowanie, druk i oprawę. Kolejnym strategicznym krokiem było rozpisanie – w 2011 roku – profesjonalnego przetargu na kolejne urządzenia produkcyjne. Najlepszą ofertę złożyła Konica Minolta, dostarczając do trzech lokalizacji Druk24h w sumie siedem maszyn: cztery monochromatyczne i trzy kolorowe. O wyborze w dużej mierze zdecydowało – poza wysoką jakością i wydajnością samych urządzeń – bardzo elastyczne, proklienckie podejście przedstawiciela handlowego ze strony Konica Minolta – pana Piotra Gurala. Firma ta zaoferowała nam też wygodny sposób rozliczeń z tytułu prac realizowanych w jej maszynach”.
Piotr Gural, Production Printing Key Account Manager w firmie Konica Minolta dodaje: „Dla nas również było to ważne wydarzenie – kompleksowe wdrożenie siedmiu urządzeń produkcyjnych, zakupionych przez tak uznaną i cenioną markę jaką jest na rynku warszawskim Druk24h. Właśnie dzięki tego typu kontraktom Konica Minolta zaczęła być postrzegana jako liczący się gracz na rynku zaawansowanych systemów produkcyjnych nie tylko w zakresie rozwiązań biurowych, ale też poligraficznych. Nasza współpraca z Druk24h trwa nieprzerwanie już osiem lat, a kolejne, ubiegłoroczne zakupy zrealizowane przez tę firmę świadczą o tym, że nasze maszyny sprawdziły się w tak wymagającym otoczeniu biznesowym, w jakim działa nasz klient”.
Paweł Grot podkreśla, że na decyzję o ponownej inwestycji w rozwiązania Konica Minolta w dużej mierze wpłynęły pozytywne doświadczenia z tą firmą na przestrzeni minionych lat: „Gdy po raz pierwszy decydowaliśmy się na urządzenia tego producenta, mogliśmy polegać głównie na zapewnieniach jej przedstawicieli odnośnie planowanej współpracy. Tym razem mieliśmy za sobą kilka lat owocnego partnerstwa, którego newralgicznym elementem jest oferowana nam obsługa serwisowa i posprzedażowa. Przy tak dużej liczbie maszyn i przy specyfice naszej działalności, zarówno czas reakcji jak i sposób rozwiązywania problemów są z naszego punktu widzenia bez zarzutu. Wybór dostawcy nowych rozwiązań produkcyjnych, biorąc jednocześnie pod uwagę progres jaki przeszły maszyny Konica Minolta w ostatnich latach, był zatem naturalny”.
„Cieszymy się, że kierownictwo Druk24h ponownie obdarzyło nas dużym zaufaniem, decydując się na jednoczesny zakup kilku rozwiązań produkcyjnych z naszej oferty. To maszyny najwyższej klasy, zapewniające niezawodność, jakość i wydajność, pozwalające obsługiwać zarówno bardzo krótkie serie, jak też wyższe nakłady. Biorąc pod uwagę specyfikę druku cyfrowego, m.in. w kontekście personalizacji (której potencjał – jak się okazuje – wciąż nie jest powszechnie znany), jesteśmy przekonani, że przyczynią się one do dalszego, dynamicznego rozwoju firmy Druk24h” – podsumowuje Piotr Gural.
Na podstawie informacji Poligraficznej Agencji Informacyjnej pai.info.pl