Avery Dennison Graphics Solutions ogłosiło otwarcie swojego corocznego Wrap Like A King Challenge. Tegoroczne zawody w pojazdach odbędą się od 3 czerwca do 30 sierpnia 2019 r., po raz kolejny będą obejmowały Regional Wrap Kings, Continental Wrap Kings i zwieńczenie prestiżowego „King of the Wrap World”.
Instalatorzy Wrap z 50 krajów na całym świecie są zaproszeni do zgłaszania niekomercyjnych, pełnych wydruków lub projektów zmian kolorów, które będą oceniane za szansę wygrania tysięcy dolarów w nagrodach. Pakiety nagród na 2019 r. Są warte łącznie ponad 30 000 USD, dostępne dla Regional Wrap Kings, Continent Wrap Kings i „King of the Wrap World”. W 2018 r. Ponad 200 instalatorów podjęło wyzwanie.
„W ciągu ostatnich dwóch lat rozszerzyliśmy wyzwanie Wrap Like A King na nowe regiony na całym świecie, a najnowszy dodatek do RPA na tegoroczne zawody. Wprowadzamy również nagrodę „People's Choice Choice”, która umożliwia publiczności głosowanie na ulubiony projekt. Ta nowa nagroda zapewni dodatkowe i zasłużone uznanie dla naszych cenionych klientów ”- powiedział Oliver Guenther, starszy dyrektor ds. Marketingu i strategii kanałów, Graphics Solutions Europe. „Jesteśmy zdziwieni poziomem kreatywności i talentu z każdym rokiem i oczekujemy, że zgłoszenia na wyzwanie 2019 przekroczą nasze oczekiwania”.
Kraje uczestniczące tworzą 13 regionów geograficznych w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie, Australii, Nowej Zelandii, Japonii, Korei Południowej i Republice Południowej Afryki. Instalatorzy Wrap w tych regionach przedstawią projekty z filmem Avery Dennison Supreme Wrapping ™, serią Conform Chrome Series, MPI 1105 Cast Wrapping Films lub kombinacją filmów do owijania samochodów, które zostaną ocenione przez ich sędziów.
10 Regional Wrap Kings otrzyma spersonalizowane materiały marketingowe o wartości prawie 2000 $, produkt Avery Dennison, przepustki SEMA i inne. Następnie będą walczyć o królewskość na swoim kontynencie: w Ameryce Północnej, Europie, Azji Północnej, Afryce Południowej i Australii / Nowej Zelandii. Zwycięzca zostanie wybrany przez sędziów jako najlepszy na wystawie i ukoronowany „King of the Wrap World” podczas SEMA Show 2019, 5-8 listopada w Las Vegas, Nevada.
Eksperci branżowi z całego świata wykorzystają swoje bogate doświadczenie, aby zawęzić pole, wybierając najpiękniejsze, wymagające technicznie lub w inny sposób najbardziej imponujące okłady, aby przejść w każdej rundzie Wyzwania.
Panel sędziów 2019:
Justin Pate - The Wrap Institute, Global
Pate to certyfikowany instalator / instruktor Avery Dennison w Stanach Zjednoczonych z ponad 20-letnim doświadczeniem. Jest liderem warsztatu i certyfikacji Avery Dennison North America w zakresie ręcznego owijania samochodów i jest współwłaścicielem The Wrap Institute.
Myles Kovacs - DUB® Magazine, USA
Kovacs jest prezesem i współzałożycielem DUB® Magazine, amerykańskiego magazynu, który koncentruje się na miejskiej kulturze niestandardowej oraz gwiazdach i ich pojazdach. W branży motoryzacyjnej od 25 lat.
Yianni Charalambous - Yiannimize, Wielka Brytania
Charalambous jest właścicielem Yiannimize, sklepu z opakowaniami w Londynie, który służy celebrytom i wysokiej klasy klientom. Ma niesamowitą popularność społeczną, z ponad 1,3 milionami subskrybentów YouTube.
Eddy Speelman - Aplikacje graficzne Speelman, Europa
Speelman jest właścicielem aplikacji graficznych Speelman i jest trenerem Avery Dennison od 15 lat. Od dziesięcioleci jest częścią branży opakowaniowej i specjalizuje się w zastosowaniach związanych ze zmianą koloru, ochroną lakieru i barwieniem okien.
Molly Waters - Avery Dennison Graphics Solutions, Ameryka Północna
Waters jest starszym specjalistą technicznym w Ameryce Północnej z ponad 19-letnim doświadczeniem w branży. Często podróżuje po całym kraju odwiedzając sklepy z znakami i opakowaniami oraz rozmawiając z klientami na temat branży owijania samochodów. Często uczestniczy w blogu Avery Dennison.
Peter Wright - Avery Dennison Graphics Solutions, Australia / Nowa Zelandia
Wright jest kierownikiem ds. Marketingu technicznego i współpracuje z wiodącymi w branży instalatorami, ucząc warsztatów pakowania pojazdów i promując branżę. Dzięki silnemu doświadczeniu w prowadzeniu warsztatów owijania pojazdów, przeszkolił ponad 2000 osób z Australii, Nowej Zelandii i krajów ASEAN.
Sarel Krüger - Avery Dennison Graphics Solutions, Republika Południowej Afryki
Krüger dołączył do zespołu Avery w 2011 r. Po prawie 10 latach pracy w branży signage. Jego doświadczenie obejmuje sprzęt i oprogramowanie, produkcję oznakowań i grafiki, owijanie pojazdów, a ostatecznie dostarczanie materiałów.
Frank Marquart - Avery Dennison Graphics Solutions, Europa
Marquart jest kierownikiem ds. Marketingu technicznego, mediów cyfrowych w Europie i aktywnie uczestniczy w rozwoju produktów i zarządzaniu relacjami z producentami OEM.
Jun Kinoshita - Avery Dennison Graphics Solutions, Japonia
Kinoshita jest kierownikiem sprzedaży w Avery Dennison Graphics Solutions w Japonii. Wprowadził program szkoleniowy Certified Wrap Installers do Japonii i współpracował z Justinem Pate na szkoleniu.
Pięciu zwycięzców kontynentu otrzyma czterodniowy pobyt w Las Vegas na wystawę SEMA w 2019 r., Na której zostanie ogłoszony „Król świata oklejania”. Pakiet nagród o wartości 3,2 tys. Dolarów dla zwycięzców kontynentu obejmuje również spersonalizowaną koszulkę Wrap Like A King, 500 dolarów w bonach upominkowych i różnorodne narzędzia promocyjne i marketingowe dla sklepu zwycięzcy. Pakiet nagród „King of the Wrap World” jest wart prawie 5000 USD, z dodatkowymi bonami upominkowymi i ekspozycją za pośrednictwem strony internetowej Avery Dennison i reklam internetowych.
Instalatorów Car Wrap zachęca się do wzięcia udziału w projekcie owijania pojazdów za pomocą filmu Avery Dennison Supreme Wrapping ™ lub cyfrowych filmów odlewanych online na stronie wraplikeaking.com. Oficjalne zasady, bios sędziego i informacje o nagrodach są również publikowane na stronie.
Aby uzyskać więcej informacji na temat winylu Avery Dennison do grafiki samochodowej i gdzie kupić Supreme Wrapping Film, odwiedź graphics.averydennison.eu. Dołącz do rozmowy na kanałach społecznościowych Avery Dennison Graphics Solutions, w tym na Facebooku i Instagramie, i postępuj zgodnie z hashtagiem #WLAK2019.
Na podstawie informacji firmy Avery Dennison