„Wrap Li­ke A Kin­g” Ave­ry Den­ni­so­n® 2019 roz­po­czy­na się zgło­sze­niem okle­ja­nia po­jaz­duPoprzedni artykuł 

Ave­ry Den­ni­son Gra­phics So­lu­tions ogło­si­ło otwar­cie swo­je­go co­rocz­ne­go Wrap Li­ke A King Chal­len­ge. Te­go­rocz­ne za­wo­dy w po­jaz­dach od­będą się od 3 czerw­ca do 30 sierp­nia 2019 r., po raz ko­lej­ny będą obej­mo­wa­ły Re­gio­nal Wrap Kings, Con­ti­nen­tal Wrap Kings i zwie­ńcze­nie pre­sti­żo­we­go „King of the Wrap Worl­d”.

In­sta­la­to­rzy Wrap z 50 kra­jów na ca­łym świe­cie są za­pro­sze­ni do zgła­sza­nia nie­ko­mer­cyj­nych, pe­łnych wy­dru­ków lub pro­jek­tów zmian ko­lo­rów, które będą oce­nia­ne za szan­sę wy­gra­nia ty­si­ęcy do­la­rów w na­gro­dach. Pa­kie­ty na­gród na 2019 r. Są war­te łącz­nie po­nad 30 000 USD, do­stęp­ne dla Re­gio­nal Wrap Kings, Con­ti­nent Wrap Kings i „King of the Wrap Worl­d”. W 2018 r. Po­nad 200 in­sta­la­to­rów pod­jęło wy­zwa­nie.

„W ci­ągu ostat­nich dwóch lat roz­sze­rzy­li­śmy wy­zwa­nie Wrap Li­ke A King na no­we re­gio­ny na ca­łym świe­cie, a naj­now­szy do­da­tek do RPA na te­go­rocz­ne za­wo­dy. Wpro­wa­dza­my rów­nież na­gro­dę „Pe­ople’s Cho­ice Cho­ice”, która umo­żli­wia pu­blicz­no­ści gło­so­wa­nie na ulu­bio­ny pro­jekt. Ta no­wa na­gro­da za­pew­ni do­dat­ko­we i za­słu­żo­ne uzna­nie dla na­szych ce­nio­nych klien­tów ”- po­wie­dział Oli­ver Gu­en­ther, star­szy dy­rek­tor ds. Mar­ke­tin­gu i stra­te­gii ka­na­łów, Gra­phics So­lu­tions Eu­ro­pe. „Je­ste­śmy zdzi­wie­ni po­zio­mem kre­atyw­no­ści i ta­len­tu z ka­żdym ro­kiem i ocze­ku­je­my, że zgło­sze­nia na wy­zwa­nie 2019 prze­kro­czą na­sze ocze­ki­wa­nia”.

Kra­je uczest­ni­czące two­rzą 13 re­gio­nów geo­gra­ficz­nych w Sta­nach Zjed­no­czo­nych, Ka­na­dzie, Eu­ro­pie, Au­stra­lii, No­wej Ze­lan­dii, Ja­po­nii, Ko­rei Po­łu­dnio­wej i Re­pu­bli­ce Po­łu­dnio­wej Afry­ki. In­sta­la­to­rzy Wrap w tych re­gio­nach przed­sta­wią pro­jek­ty z fil­mem Ave­ry Den­ni­son Su­pre­me Wrap­ping ™, se­rią Con­form Ch­ro­me Se­ries, MPI 1105 Cast Wrap­ping Films lub kom­bi­na­cją fil­mów do owi­ja­nia sa­mo­cho­dów, które zo­sta­ną oce­nio­ne przez ich sędzi­ów.

10 Re­gio­nal Wrap Kings otrzy­ma sper­so­na­li­zo­wa­ne ma­te­ria­ły mar­ke­tin­go­we o war­to­ści pra­wie 2000 $, pro­dukt Ave­ry Den­ni­son, prze­pust­ki SEMA i in­ne. Na­stęp­nie będą wal­czyć o królew­sko­ść na swo­im kon­ty­nen­cie: w Ame­ry­ce Północ­nej, Eu­ro­pie, Azji Północ­nej, Afry­ce Po­łu­dnio­wej i Au­stra­lii / No­wej Ze­lan­dii. Zwy­ci­ęz­ca zo­sta­nie wy­bra­ny przez sędzi­ów ja­ko naj­lep­szy na wy­sta­wie i uko­ro­no­wa­ny „King of the Wrap Worl­d” pod­czas SEMA Show 2019, 5–8 li­sto­pa­da w Las Ve­gas, Ne­va­da.

Ek­sper­ci bra­nżo­wi z ca­łe­go świa­ta wy­ko­rzy­sta­ją swo­je bo­ga­te do­świad­cze­nie, aby za­węzić po­le, wy­bie­ra­jąc naj­pi­ęk­niej­sze, wy­ma­ga­jące tech­nicz­nie lub w in­ny spo­sób naj­bar­dziej im­po­nu­jące okła­dy, aby prze­jść w ka­żdej run­dzie Wy­zwa­nia.

Pa­nel sędzi­ów 2019:

Ju­stin Pa­te – The Wrap In­sti­tu­te, Glo­bal
Pa­te to cer­ty­fi­ko­wa­ny in­sta­la­tor / in­struk­tor Ave­ry Den­ni­son w Sta­nach Zjed­no­czo­nych z po­nad 20-let­nim do­świad­cze­niem. Jest li­de­rem warsz­ta­tu i cer­ty­fi­ka­cji Ave­ry Den­ni­son North Ame­ri­ca w za­kre­sie ręcz­ne­go owi­ja­nia sa­mo­cho­dów i jest współwła­ści­cie­lem The Wrap In­sti­tu­te.

My­les Ko­vacs – DUB® Ma­ga­zi­ne, USA
Ko­vacs jest pre­ze­sem i współza­ło­ży­cie­lem DUB® Ma­ga­zi­ne, ame­ry­ka­ńskie­go ma­ga­zy­nu, który kon­cen­tru­je się na miej­skiej kul­tu­rze nie­stan­dar­do­wej oraz gwiaz­dach i ich po­jaz­dach. W bra­nży mo­to­ry­za­cyj­nej od 25 lat.

Yian­ni Cha­ra­lam­bo­us – Yian­nimize, Wiel­ka Bry­ta­nia
Cha­ra­lam­bo­us jest wła­ści­cie­lem Yian­ni­mi­ze, skle­pu z opa­ko­wa­nia­mi w Lon­dy­nie, który słu­ży ce­le­bry­tom i wy­so­kiej kla­sy klien­tom. Ma nie­sa­mo­wi­tą po­pu­lar­no­ść spo­łecz­ną, z po­nad 1,3 mi­lio­na­mi sub­skry­ben­tów Yo­uTu­be.

Ed­dy Spe­el­man – Apli­ka­cje gra­ficz­ne Spe­el­man, Eu­ro­pa
Spe­el­man jest wła­ści­cie­lem apli­ka­cji gra­ficz­nych Spe­el­man i jest tre­ne­rem Ave­ry Den­ni­son od 15 lat. Od dzie­si­ęcio­le­ci jest częścią bra­nży opa­ko­wa­nio­wej i spe­cja­li­zu­je się w za­sto­so­wa­niach zwi­ąza­nych ze zmia­ną ko­lo­ru, ochro­ną la­kie­ru i bar­wie­niem okien.

Mol­ly Wa­ters – Ave­ry Den­ni­son Gra­phics So­lu­tions, Ame­ry­ka Północ­na
Wa­ters jest star­szym spe­cja­li­stą tech­nicz­nym w Ame­ry­ce Północ­nej z po­nad 19-let­nim do­świad­cze­niem w bra­nży. Często podróżu­je po ca­łym kra­ju od­wie­dza­jąc skle­py z zna­ka­mi i opa­ko­wa­nia­mi oraz roz­ma­wia­jąc z klien­ta­mi na te­mat bra­nży owi­ja­nia sa­mo­cho­dów. Często uczest­ni­czy w blo­gu Ave­ry Den­ni­son.

Pe­ter Wri­ght – Ave­ry Den­ni­son Gra­phics So­lu­tions, Au­stra­lia / No­wa Ze­lan­dia
Wri­ght jest kie­row­ni­kiem ds. Mar­ke­tin­gu tech­nicz­ne­go i współpra­cu­je z wio­dący­mi w bra­nży in­sta­la­to­ra­mi, ucząc warsz­ta­tów pa­ko­wa­nia po­jaz­dów i pro­mu­jąc bra­nżę. Dzi­ęki sil­ne­mu do­świad­cze­niu w pro­wa­dze­niu warsz­ta­tów owi­ja­nia po­jaz­dów, prze­szko­lił po­nad 2000 osób z Au­stra­lii, No­wej Ze­lan­dii i kra­jów ASEAN.

Sa­rel Krüger – Ave­ry Den­ni­son Gra­phics So­lu­tions, Re­pu­bli­ka Po­łu­dnio­wej Afry­ki
Krüger do­łączył do ze­spo­łu Ave­ry w 2011 r. Po pra­wie 10 la­tach pra­cy w bra­nży si­gna­ge. Je­go do­świad­cze­nie obej­mu­je sprzęt i opro­gra­mo­wa­nie, pro­duk­cję ozna­ko­wań i gra­fi­ki, owi­ja­nie po­jaz­dów, a osta­tecz­nie do­star­cza­nie ma­te­ria­łów.

Frank Ma­rqu­art – Ave­ry Den­ni­son Gra­phics So­lu­tions, Eu­ro­pa
Ma­rqu­art jest kie­row­ni­kiem ds. Mar­ke­tin­gu tech­nicz­ne­go, me­di­ów cy­fro­wych w Eu­ro­pie i ak­tyw­nie uczest­ni­czy w roz­wo­ju pro­duk­tów i za­rządza­niu re­la­cja­mi z pro­du­cen­ta­mi OEM.

Jun Ki­no­shi­ta – Ave­ry Den­ni­son Gra­phics So­lu­tions, Ja­po­nia
Ki­no­shi­ta jest kie­row­ni­kiem sprze­da­ży w Ave­ry Den­ni­son Gra­phics So­lu­tions w Ja­po­nii. Wpro­wa­dził pro­gram szko­le­nio­wy Cer­ti­fied Wrap In­stal­lers do Ja­po­nii i współpra­co­wał z Ju­sti­nem Pa­te na szko­le­niu.

Pi­ęciu zwy­ci­ęz­ców kon­ty­nen­tu otrzy­ma czte­ro­dnio­wy po­byt w Las Ve­gas na wy­sta­wę SEMA w 2019 r., Na której zo­sta­nie ogło­szo­ny „Król świa­ta okle­ja­nia”. Pa­kiet na­gród o war­to­ści 3,2 tys. Do­la­rów dla zwy­ci­ęz­ców kon­ty­nen­tu obej­mu­je rów­nież sper­so­na­li­zo­wa­ną ko­szul­kę Wrap Li­ke A King, 500 do­la­rów w bo­nach upo­min­ko­wych i różno­rod­ne na­rzędzia pro­mo­cyj­ne i mar­ke­tin­go­we dla skle­pu zwy­ci­ęz­cy. Pa­kiet na­gród „King of the Wrap Worl­d” jest wart pra­wie 5000 USD, z do­dat­ko­wy­mi bo­na­mi upo­min­ko­wy­mi i eks­po­zy­cją za po­śred­nic­twem stro­ny in­ter­ne­to­wej Ave­ry Den­ni­son i re­klam in­ter­ne­to­wych.

In­sta­la­to­rów Car Wrap za­chęca się do wzi­ęcia udzia­łu w pro­jek­cie owi­ja­nia po­jaz­dów za po­mo­cą fil­mu Ave­ry Den­ni­son Su­pre­me Wrap­ping ™ lub cy­fro­wych fil­mów od­le­wa­nych on­li­ne na stro­nie wra­pli­ke­aking.com. Ofi­cjal­ne za­sa­dy, bios sędzie­go i in­for­ma­cje o na­gro­dach są rów­nież pu­bli­ko­wa­ne na stro­nie.

Aby uzy­skać wi­ęcej in­for­ma­cji na te­mat wi­ny­lu Ave­ry Den­ni­son do gra­fi­ki sa­mo­cho­do­wej i gdzie ku­pić Su­pre­me Wrap­ping Film, od­wie­dź gra­phics.ave­ry­den­ni­son.eu. Do­łącz do roz­mo­wy na ka­na­łach spo­łecz­no­ścio­wych Ave­ry Den­ni­son Gra­phics So­lu­tions, w tym na Fa­ce­bo­okuIn­sta­gra­mie, i po­stępuj zgod­nie z ha­sh­ta­giem #WLAK2019.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ave­ry Den­ni­son

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści