Gru­pa RAJA jed­no­czy swo­je eu­ro­pej­skie spółki RAJAPACK pod wspól­ną mar­ką RAJAPoprzedni artykuł 

Gru­pa RAJA, eu­ro­pej­ski li­der w dys­try­bu­cji opa­ko­wań, ma­te­ria­łów eks­plo­ata­cyj­nych i wy­po­sa­że­nia przed­si­ębiorstw, ogło­si­ła dziś, że jej 15spółek eu­ro­pej­skich, które do­tych­czas funk­cjo­no­wa­ły pod na­zwą Ra­ja­pack, jed­no­czy się pod wspól­ną mar­ką RAJA. Od dzi­śod­dział Ra­ja­pack Pol­ska, po­dob­nie jak 14 po­zo­sta­łych eu­ro­pej­skich spółek na­le­żących do gru­py, będzie funk­cjo­no­wał pod wspól­nąmar­ką RAJA.Zmia­na ta ma na ce­lu zwi­ęk­sze­nie roz­po­zna­wal­no­ści mar­ki wśród klien­tów w ca­łej Eu­ro­pie i jest kon­ty­nu­acjądy­na­micz­ne­go roz­wo­ju gru­py.

Fran­cu­ska Gru­pa­RAJAod 65 lat ofe­ru­je naj­lep­sze pro­duk­ty w dzie­dzi­nie roz­wi­ązań opa­ko­wa­nio­wych, asor­ty­men­tu do trans­por­tu, ma­ga­zy­no­wa­nia, wy­po­sa­że­nia warsz­ta­tu, kon­ser­wa­cji, hi­gie­ny, ochro­ny oso­bi­stej, ma­te­ria­łów biu­ro­wych, me­bli i wy­po­sa­że­nia skle­pów dla firm wszyst­kich wiel­ko­ści i bra­nż w ca­łej Eu­ro­pie. Jest obec­na w 18 kra­jach, w których­za­trud­nia łącz­nie 1 900 pra­cow­ni­ków. W 2018 r. gru­pa świad­czy­ła usłu­gi na rzecz 420 000 klien­tów i uzy­ska­ła obro­ty w wy­so­ko­ści 631 mln eu­ro, co czy­ni ją eu­ropejskim li­de­rem na ryn­ku opa­ko­wań.

Eu­ro­pej­ska mar­ka

15 spółek eu­ro­pej­skich z sie­dzi­ba­mi w Bel­gii, Ho­lan­dii, Wiel­kiej Bry­ta­nii, Niem­czech, Hisz­pa­nii, Au­strii, Wło­szech, Cze­chach, Szwaj­ca­rii, Nor­we­gii, Pol­sce, Da­nii, Szwe­cji, Por­tu­ga­lii oraz Sło­wa­cji do tej po­ry pro­wa­dzi­ło swo­ją dzia­łal­no­ść pod na­zwą Ra­ja­pack.Dzi­siaj Gru­pa­RAJAo­gło­si­ła zjed­no­cze­nie nazw wy­mie­nio­nych spółek, dzi­ęki cze­mu wszyst­kie dzia­ła­ją już pod wspól­nąmar­ką RAJA. Gru­pa za­pew­nia, że zmia­na­nie spo­wo­du­je żad­nych nie­do­god­no­ści dla klien­tów. – Mar­ka RAJA to zło­żo­na na­szym klien­tom obiet­ni­ca naj­wy­ższej ja­ko­ści pro­duk­tów i usług, bli­skiej re­la­cji z klien­tem oraz na­sze­go za­an­ga­żo­wa­nia w kwe­stie śro­do­wi­sko­we i spo­łecz­ne – mówi Da­ni­èle Ka­pe­l-Mar­co­vi­ci, Pre­zes i Dy­rek­tor Ge­ne­ral­ny Gru­py RAJA.

Od 2010 r. mar­ka obec­na jest w Pol­sce i ak­tu­al­nie w swo­jej sie­dzi­bie w War­sza­wie za­trud­nia po­nad 40 osób. Pol­ski od­dział po­za ryn­kiem wła­snym, za­opa­tru­je ta­kże Cze­chy i Sło­wa­cję. – Ja­ko RAJA Pol­ska na­le­ży­my do Gru­py RAJA, której stra­te­gia kon­cen­tru­je się na klien­cie. Będzie­my na­dal roz­wi­jać nasz udział ryn­ko­wy i z du­żym opty­mi­zmem pa­trzy­my w przy­szło­ść– mówi Ja­ro­sław Ka­mi­ński, Dy­rek­tor Ge­ne­ral­ny RAJA Pol­ska.

Am­bit­ne ce­le bi­zne­so­we i obie­cu­jące per­spek­ty­wy na rok 2019

W 2019 r. gru­pa RAJA kon­se­kwent­nie kon­ty­nu­uje stra­te­gię roz­wo­ju wie­lo­ka­na­ło­we­go w ca­łej Eu­ro­pie.– Pra­gnie­my ofe­ro­wać klien­tom co­raz wi­ęcej in­no­wa­cyj­nych, sper­so­na­li­zo­wa­nych i eko­lo­gicz­nych roz­wi­ązań. Wzmac­nia­my na­szą ofer­tę pro­duk­to­wą, sys­tem lo­gi­stycz­ny i or­ga­ni­za­cję, aby osi­ągnąć za­ło­żo­ne­ce­le w za­kre­sie wzro­stu i ren­tow­no­ści. In­we­sty­cje po­zwo­lą nam wy­ge­ne­ro­wać obro­ty na po­zio­mie ok. 690 mln eu­row 2019 r. –za­po­wia­da Ka­pe­l-Mar­co­vi­ci.

Są to am­bit­ne ce­le, które zo­sta­ną zre­ali­zo­wa­ne po­przez roz­wój seg­men­tu Klu­czo­wych Klien­tów, w szcze­gól­no­ści w prężnie­ro­zwi­ja­jącym się sek­to­rze e-com­mer­ce oraz po­przez in­we­sty­cje w cy­fry­za­cję i wzmoc­nie­nie sys­te­mu lo­gi­stycz­ne­go.Jed­nym z dzia­łań świad­czących o dy­na­micz­nym roz­wo­ju Gru­py RAJA jest na­by­cie spółek STAPLES So­lu­tions we Fran­cji, Wło­szech i Hisz­pa­nii, dzi­ęki które­mu zaj­mie klu­czo­wą po­zy­cję na dwóch głów­nych ryn­kach dys­try­bu­cji B2B: ar­ty­ku­łów i me­bli biu­ro­wych oraz pro­duk­tów kon­ser­wa­cji i utrzy­my­wa­nia czy­sto­ści. – W ci­ągu 65 lat na­sza gru­pa­znacz­nie się roz­wi­nęła, po­zo­sta­jąc od mo­men­tu jej utwo­rze­nia, wier­ną du­cho­wi przed­si­ębior­czo­ści i kul­tu­ry ob­słu­gi klien­ta. Na­by­cie spółek STAPLES So­lu­tions jest naj­wi­ęk­szą trans­ak­cjązew­nętrz­ne­go roz­wo­ju na­szej gru­py.Dąży­my do wdro­że­nia stra­te­gii glo­bal­nej współpra­cy bi­zne­so­wej i in­ten­sy­fi­ka­cji dzia­łań w ca­łej Eu­ro­pie –in­for­mu­je Da­ni­èle Ka­pe­l-Mar­co­vi­ci.

Tran­sak­cja zo­sta­nie sfi­na­li­zo­wa­na w pa­ździer­ni­ku po uzy­ska­niu ofi­cjal­ne­go za­twier­dze­nia i za­ko­ńcze­niu kon­sul­ta­cji z przed­sta­wi­cie­la­mi pra­cow­ni­ków.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Gru­pa RAJA

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści