No­wa stro­na in­ter­ne­to­wa An­ta­lis: ko­lej­ny krok w trans­for­ma­cji cy­fro­wejPoprzedni artykuł 

An­ta­lis, wio­dący w Eu­ro­pie dys­try­bu­tor pa­pie­ru,sys­te­mów opa­ko­wa­nio­wych oraz two­rzyw sztucz­nych słu­żących do ko­mu­ni­ka­cji wi­zu­al­nej, in­for­mu­je o uru­cho­mie­niu no­wej stro­ny in­ter­ne­to­wej an­ta­lis.pl. No­wa stro­na in­ter­ne­to­wa to odświe­żo­ny, no­wo­cze­sny­wy­gląd oraz wie­le no­wych funk­cji, które podno­szą ja­ko­ść ob­słu­gi obec­nych i po­ten­cjal­nych klien­tów. Stro­na jest re­spon­syw­na, co ozna­cza, że do­sto­so­wu­je się do urządze­nia, z które­go się ko­rzy­sta: kom­pu­te­ra, ta­ble­tu, smart­fo­na itp.

Na cze­le trans­for­ma­cji cy­fro­wej

W po­rów­na­niu z kon­ku­ren­cją An­ta­lis jest obec­nie li­de­rem ryn­ku elek­tro­nicz­ne­go pod względem ob­słu­gi klien­tów przez in­ter­net. Po­przez uru­cho­mie­nie no­we­go ser­wi­su fir­ma pla­nu­je zwi­ęk­szyć swój udział ryn­ko­wy w tym i ko­lej­nych la­tach.

Pro­jekt jest wstępem do no­we­go mo­de­lu bi­zne­so­we­go – jed­nym z wie­lu po­wi­ąza­nych ze so­bą przed­si­ęw­zi­ęć in­we­sty­cyj­nych An­ta­lis. Sta­no­wi ele­ment stra­te­gii cy­fro­wej trans­for­ma­cji, która po­mo­że przy­spie­szyć tem­po roz­wo­ju fir­my i jej klien­tów.

An­ta­lis co­raz moc­niej za­zna­cza swo­ją obec­no­ść w sie­ci, ko­rzy­sta­jąc z do­dat­ko­wych na­rzędzi (ta­kich jak me­dia spo­łecz­no­ścio­we), aby przy­ci­ągnąć no­wych klien­tów, podnie­ść pre­stiż mar­ki i zwi­ęk­szyć po­ziom au­to­ma­ty­za­cji dzia­łań sprze­da­żo­wo­-mar­ke­tin­go­wych. Ce­lem jest po­zy­ska­nie no­wych po­ten­cjal­nych na­byw­ców po­przez kam­pa­nie lo­jal­no­ścio­we oraz­syn­ch­ro­ni­za­cjęw­szyst­kich baz da­nych z sys­te­mem CRM fir­my.

Dwa głów­ne ob­sza­ry ser­wi­su: Stro­na In­spi­ra­cji i e-Sklep

Stro­na In­spi­ra­cji:

Na stro­nie głów­nej w części INSPIRACJE klien­ci znaj­dą kom­plet­ne in­for­ma­cje na te­mat fir­my An­ta­lis i jej dzia­łal­no­ści. Mo­żli­we jest prze­łącza­nie się po­mi­ędzy na­stępu­jący­mi dzia­ła­mi:

  • „Na­sza ofer­ta”: Sz­cze­góło­we omówie­niecz­te­rech sek­to­rów fir­my An­ta­lis: PRINT, OFFICE, VISUAL COM i PACKAGING. W ka­żdym z tych sek­to­rów użyt­kow­ni­cy znaj­dą in­for­ma­cje na te­mat klu­czo­wych ma­rek do­stęp­nych w ofer­cie dys­try­bu­cyj­nej An­ta­lis, ofe­ro­wa­nych usług, a ta­kże in­spi­ra­cje, stu­dia przy­pad­ków oraz przy­kła­dy za­sto­so­wań, naj­now­sze wia­do­mo­ści i wy­da­rze­nia oraz na­rzędzia in­ter­ne­to­we.
  • „O na­s”: W tej części znaj­du­ją się in­for­ma­cje na te­mat mi­ędzy­na­ro­do­wej Gru­py An­ta­lis, An­ta­lis Po­lan­do­raz dzia­łań fir­my w za­kre­sie od­po­wie­dzial­no­ści spo­łecz­nej oraz zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju.
  • „Ka­rie­ra”: Pre­zen­ta­cja war­to­ści i kul­tu­ry or­ga­ni­za­cyj­nej An­ta­lis. W tym dzia­le od­wie­dza­jący mo­gą rów­nież przej­rzeć ofer­ty pra­cy lub wy­słać swo­je CV.

e-Sklep:

No­wy e-Sklep (eShop) otrzy­mał no­wy wy­gląd, dzi­ęki które­mu in­for­ma­cje pre­zen­to­wa­ne są w znacz­nie atrak­cyj­niej­szy spo­sób. Wpro­wa­dzo­no rów­nież sze­reg udo­sko­na­leń z punk­tu wi­dze­nia użyt­kow­ni­ka, na przy­kład:

  • Udo­sko­na­lo­na wy­szu­ki­war­ka: Te­raz użyt­kow­ni­cy mo­gą wy­ko­rzy­stać wy­szu­ki­war­kę na wie­le spo­so­bów: od znaj­do­wa­nia­in­spi­ra­cji– różno­rod­nych in­for­ma­cji­na te­mat pro­duk­tów i ma­rek An­ta­lis, wy­da­rzeń i no­wo­ści – po wszel­kie tre­ści­za­war­te w ka­ta­lo­gu: li­sty pro­duk­tów, spe­cy­fi­ka­cje, za­sto­so­wa­nie czy do­ku­men­ta­cje. Mo­żli­wo­ści te osi­ągni­ęto za po­mo­cą no­we­go in­te­li­gent­ne­go sil­ni­ka wy­szu­ki­wa­nia oraz za­awan­so­wa­nych fil­trów, które znacz­nie uprasz­cza­ją ob­słu­gę i po­zwa­la­ją na szyb­kie i ła­twe prze­szu­ki­wa­nie.
  • Znacz­nie ła­twiej­sze lo­ka­li­zo­wa­nie pro­duk­tu na stro­nie: Ka­ta­log pro­duk­tów w no­wym e-Skle­pie po­dzie­lo­no na 3 ka­te­go­rie: Pa­pier, Kar­to­ny iko­per­ty + Ma­te­ria­ły do ko­mu­ni­ka­cji wi­zu­al­nej + Ar­ty­ku­ły opa­ko­wa­nio­we i hi­gie­nicz­ne.
  • In­for­ma­cje o ce­nie i do­stęp­no­ści wi­docz­ne dla wszyst­kich użyt­kow­ni­ków: W e-Skle­pie od­wie­dza­jący wi­dzą ce­nę ka­ta­lo­go­wą i in­for­ma­cję o sta­nie ma­ga­zy­no­wym. Po za­lo­go­wa­niu klien­ci w szyb­ki i bez­piecz­ny spo­sób mo­gą się za­po­znać ze sper­so­na­li­zo­wa­ną ce­ną, do­stęp­ny­mi ob­ni­żka­mi i pro­mo­cja­mi.
  • Ła­twiej­sze za­kła­da­nie kon­ta użyt­kow­ni­ka: Obec­ni i po­ten­cjal­ni klien­ci mo­gą te­raz ła­twiej zło­żyć wnio­sek o za­ło­że­nie kon­ta użyt­kow­ni­ka. Oczy­wi­ście klien­ci, którzy utwo­rzy­li kon­to użyt­kow­ni­ka, ale nie zo­sta­li jesz­cze za­re­je­stro­wa­ni w sys­te­mach An­ta­lis, mo­gą już do­ko­ny­wać za­mówień dro­gą elek­tro­nicz­ną, ko­rzy­sta­jąc z sze­re­gu do­stęp­nych opcji.

An­ta­lis.pl– naj­lep­sze stro­ny dla Two­jej fir­my

No­wą stro­nę in­ter­ne­to­wą An­ta­lis za­pro­jek­to­wa­li­śmy w ta­ki spo­sób, aby umo­żli­wić na­szym obec­nym i po­ten­cjal­nym klien­tom do­stęp do in­for­ma­cji do­sto­so­wa­nych do in­dy­wi­du­al­nych po­trzeb bi­zne­so­wych. Po prze­bu­do­wie ser­wis ofe­ru­je no­we funk­cje, które umo­żli­wia­ją użyt­kow­ni­kom bar­dziej efek­tyw­ne po­szu­ki­wa­nie tre­ści i za­rządza­nie za­mówie­nia­mi.

Wszech­stron­na, in­no­wa­cyj­na plat­for­ma in­ter­ne­to­wa jest do­stęp­na we wszyst­kie dni ty­go­dnia przez ca­łą do­bę. Ob­słu­gę klien­ta uzu­pe­łnia­ją han­dlow­cy An­ta­lis, z który­mi mo­żna się skon­ta­k­to­wać po­przez stro­nę in­ter­ne­to­wą, przez te­le­fon lub e-ma­il.

– An­ta­lis ma za­szczyt ob­słu­gi­wać po­nad 120 ty­si­ęcy klien­tów w 41 kra­jach świa­ta. No­wą stro­nę in­ter­ne­to­wąo­pra­co­­wa­li­śmy, opie­ra­jąc się na opi­niach i po­trze­bach klien­tów – pod­kre­śla Xa­vier Jo­uvet, Dy­rek­tor ds. Mar­ke­tin­gu w An­ta­lis In­ter­na­tio­nal. – Pro­jek­to­wa­nie i bu­do­wa no­we­go ser­wi­su in­ter­ne­to­we­go sta­no­wi­ły ogrom­ne wy­zwa­nie, ale na­sze ze­spo­ły łączył wspól­ny cel: stwo­rze­nie plat­for­my ukie­run­ko­wa­nej na obec­nych i po­ten­cjal­nych klien­tów, która będzie ła­twa w ob­słu­dze, będzie przed­sta­wiać cie­ka­we in­for­ma­cje i za­pew­ni ko­rzy­ści za­rów­no pod względem efek­tyw­no­ści, jak i kosz­tów. Ma­my rów­nież na­dzie­ję, że ser­wis sta­nie się dla klien­tów źródłem in­spi­ra­cji w ich pro­jek­tach. Jak do­tąd re­ak­cje na­szych pra­cow­ni­ków i klien­tów by­ły nie­zwy­kle po­zy­tyw­ne – do­da­je Xa­vier Jo­uvet. – Na­szym ce­lem jest nie­ustan­ne do­sko­na­le­nie stro­ny po­przez za­miesz­cza­nie jesz­cze bar­dziej szcze­góło­wych, in­te­rak­tyw­nych tre­ści oraz sta­ły roz­wój i po­stępy w na­szej trans­for­ma­cji cy­fro­wej.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my An­ta­lis

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści