Funkcjonujący z powodzeniem od jakiegoś czasu na rynku sklep internetowy PlasticExpress (www.PlasticExpress.pl) – umożliwiający samodzielne projektowanie oraz zamawianie online płyt pleksi, a od niedawna również elementów z poliwęglanu o dowolnym kształcie – nieustannie się rozwija. W ostatnim czasie przygotowano w nim szereg nowych funkcjonalności, które mają w jeszcze większym stopniu ułatwić składanie zamówień użytkownikom oraz zredukować potrzebny na to czas.
Dobre podstawy – w prostocie siła
„Naszym założeniem od początku było stworzenie miejsca, w którym klient reprezentujący dowolną branżę będzie mógł w prosty i przyjazny dla niego sposób, w trybie online zaprojektować i złożyć zamówienie na płytę pleksi o dowolnym kształcie – mówi Marcin Rynkowski, właściciel PlasticExpress. – Realizujemy zlecenia uwzględniające szereg podstawowych oraz nietypowych kształtów, a także litery oraz numery wraz z możliwością wycięcia w nich otworów. Wchodząc na stronę www.PlasticExpress.pl klient wybiera interesujący go materiał, a następnie projektuje swój produkt. Może również przesłać własny plik cięcia (uprzednio przygotowany w programie graficznym) do naszej wyceny i realizacji. Staraliśmy się tak zaprojektować sklep, aby cechowała go duża przejrzystość i to się sprawdza. Klienci coraz częściej korzystają z naszych usług, a w odpowiedzi na ich potrzeby staramy się rozwijać i oferować im nowe, ciekawe i ułatwiające pracę funkcjonalności”.
Nowości w konfiguratorze
„Do najważniejszych zmian, jakie wprowadziliśmy w ostatnim czasie – tłumaczy Marcin Rynkowski – należy lepsza wizualizacja projektowanych produktów oraz czytelniejsze otworowanie w konfiguratorze. Jeśli np. klient będzie chciał w swoim produkcie mieć wycięcie w narożnikach i dwa otwory w środku, system automatycznie pokaże mu jak będzie wyglądał finalny produkt. Zapewnia to zleceniodawcom większe poczucie bezpieczeństwa i pozwala uniknąć ewentualnych błędów, ponieważ przed realizacją zawsze zobaczą oni ostateczny kształt zamawianego przez siebie produktu”.
Kolejną nowością, jaką przygotowano z myślą o klientach PlasticExpress, jest możliwość dodawania otworów w kształcie prostokąta. Do tej pory możliwe było projektowanie wyłącznie otworów okrągłych; nowa opcja oznacza dla klientów większe możliwości w zakresie projektowania.
Nowości w zakresie materiałów
„Kolejną ciekawą propozycją – mówi Marcin Rynkowski – jest rozszerzenie oferty płyt pleksi (bezbarwnej, opalowej, czarnej, białej oraz satynowej) o bloki bezbarwne o grubości 25 i 30 mm, które idealnie nadają się do zastosowań m.in. w punktach sprzedaży jako np. ekskluzywne bloki prezentacyjne polerowane diamentowo. Rozpoczęliśmy również sprzedaż bezbarwnego poliwęglanu litego, który pozwala tworzyć klientom zupełnie nowe projekty, jest bowiem znacznie wytrzymalszym materiałem, który może służyć do produkcji rożnego rodzaju osłon, zadaszeń lub jako substytut szkła zbrojonego. Wprowadzenie do oferty poliwęglanu wiąże się również z możliwością obróbki tego materiału frezarką do dowolnego kształtu.”
„Moje produkty”
Klient PlasticExpress, dzięki wprowadzonym ostatnio zmianom, może teraz zapisać swoje zamówienia w odpowiednio do tego stworzonym module „Moje produkty”. Dzięki temu w prosty sposób w dowolnym momencie może wrócić do swoich zamówień (zarówno standardowych jak i niestandardowych), a system wygeneruje dla niego nową ofertę z aktualną ceną. To pozwala klientom w prosty sposób na jego odnalezienie, dzięki czemu zyskuje czas, jeśli zamierzałby w przyszłości powtórzyć dane zlecenie.
Nowości w zakresie wysyłki
Nowością jest także zmodyfikowany sposób wysyłki zamówień. „Dzięki tym zmianom – podkreśla Marcin Rynkowski – jesteśmy w stanie wysłać zamówienie o wymiarach pełnych płyt do 3050 x 2050 cm na terenie całej Polski”.
Jak podkreśla właściciel PlasticExpress, bardzo przydatną dla użytkowników nową funkcjonalnością sklepu jest moduł wyliczania realnego czasu produkcji dla danego zamówienia. „Klient otrzymuje od nas teraz dokładną informację, kiedy wyślemy mu jego zamówienie” – mówi Marcin Rynkowski.
Facebook - możliwość śledzenia kolejnych zmian
„Mamy nadzieję, że wprowadzane przez nas zmiany ułatwią pracę użytkownikom sklepu. Aby w jeszcze większym stopniu przybliżyć im nowe i już istniejące rozwiązania, stworzyliśmy na Facebooku specjalny profil. Można na nim śledzić wprowadzane przez nas zmiany, nowości w systemie, a także promocje, które oferujemy klientom. To również miejsce inspiracji. Zapraszamy zatem do współpracy z nami przedstawicieli wszystkich branż”– podsumowuje Marcin Rynkowski.
Na podstawie informacji Poligraficznej Agencji Informacyjnej pai.info.pl