Kurs: Opa­ko­wa­nia – pro­jek­to­wa­nie i przy­go­to­wa­nie do dru­kuPoprzedni artykuł 

Za­pra­sza­my na 16-godz. kurs „Opa­ko­wa­nia – pro­jek­to­wa­nie i przy­go­to­wa­nie do dru­ku. Jak za­cząć i jak sko­ńczyć”, który od­będzie się w „Pu­bli­shing Scho­ol” w Kra­ko­wie.

Ter­min: 15 ma­ja (pt.) godz. 17.40–20.15 + 16 ma­ja (sob.) godz. 8.30–14.00 + 17 ma­ja (niedz.) godz. 8.30–14.00

Dla ko­go?
– dla gra­fi­ków kre­atyw­nych oraz gra­fi­ków DTP przy­go­to­wu­jących się do pra­cy w bra­nży opa­ko­wań a po­słu­gu­jących się Il­lu­stra­to­rem i Pho­to­sho­pem na po­zio­mie przy­naj­mniej pod­sta­wo­wym
– dla gra­fi­ków pra­cu­jących w ob­sza­rze edy­cji opa­ko­wań chcących zdy­na­mi­zo­wać swo­ją pra­cę

Pro­gram:
1. Za­nim we­źmie­my się do pra­cy…
– brief kre­atyw­ny a wy­ma­ga­nia tech­nicz­ne
– ogra­ni­cze­nia wy­ni­ka­jące z tech­nik dru­ko­wa­nia, spe­cy­fi­ki dru­ka­rń oraz ma­nu­ali klien­ta
2. Pu­sta kart­ka i co da­lej?
– kre­acja opa­ko­wa­nia vs re­alia DTP
– co DTP do­sta­je od kre­acji, a co się dzie­je gdy sa­mi je­ste­śmy kre­acją
3. Siat­ki i wy­kroj­ni­ki, jak je czy­tać, aby trud­ne sta­ło się ła­twe
– ro­dza­je sia­tek, przy­kła­dy wy­kroj­ni­ków, ro­dza­je pli­ków do­star­cza­nych przez klien­ta
– okien­ka, war­stwy w pli­ku, or­ga­ni­za­cja pli­ku, ska­lo­wa­nie i wy­mia­ro­wa­nie wy­kroj­ni­ka
– pra­ca z obry­sem, ko­lo­ry spo­to­we i over­print
4. Co wi­dać na opa­ko­wa­niu?
– pro­jek­to­wa­nie fron­tu, ko­do­wa­nie ko­lo­ry­stycz­ne, wi­zu­ali­za­cja pro­duk­tu, pra­ca z ban­ka­mi zdjęć
– wie­le fa­ce­ʼów opa­ko­wa­nia, do­da­nie tła, lin­ko­wa­nie pli­ków Pho­to­sho­pa i Il­lu­stra­to­ra, opty­ma­li­za­cja
5. Ele­men­ty obo­wi­ąz­ko­we na opa­ko­wa­niu: tek­sty, ta­bel­ki, lo­go­ty­py, ko­dy, ele­men­ty po­wta­rza­jące się
6. Prze­for­ma­to­wa­nia: zmia­ny siat­ki, wiel­ko­ści, sma­ków, do­staw­ców, se­rie opa­ko­wań
7. Szla­chec­two zo­bo­wi­ązu­je, czy­li uszla­chet­nie­nia: ko­lo­ry do­dat­ko­we, la­kie­ry, tło­cze­nia, far­by pach­nące i in­ne
8. “Płyń po mo­rzach i oce­ana­ch”, czy­li wy­sy­ła­my fi­nal­ne pli­ki do klien­ta lub dru­kar­ni
9. Ge­ne­ro­wa­nie ko­dów kre­sko­wych: roz­mia­ry i ko­lo­ry ko­dów, spraw­dza­nie po­praw­no­ści ko­dów
10. Po­szło do dru­ku ale… ak­cep­to­wa­nie u klien­ta, su­ge­stie dzia­łu praw­ne­go klien­ta, pra­ca z po­praw­ka­mi

Koszt: 560 zł brut­to

Pro­mo­cja: Wpła­ta do 4 ma­ja 2020 r. (pon.) gwa­ran­tu­je 120 zł zni­żki, czy­li opła­ta wy­nie­sie 440 zł

Cer­ty­fi­kat: po­twier­dza uczest­nic­two, ozna­czo­ny ho­lo­gra­mem “Pu­bli­shing Scho­ol“

Za­pi­sy na http://pu­bli­shing­scho­ol.pl/Bo­okin­gRe­trie­ve.aspx?ID=82353

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści