Keypoint Intelligence - InfoTrends ma przyjemność ogłosić dostępność nowego badania podstawowego zatytułowanego "Trendy rynkowe w wykończeniu druku". W ramach tych badań ankietowani dostawcy usług drukowania w Ameryce Północnej i Europie Zachodniej uzyskali wgląd w operacje, wzorce zakupowe oraz strategie biznesowe i sprzedażowe.
„Wykończenie dokumentów jest niezbędne, aby poprawić funkcjonalność, jakość i ogólną wartość drukowanego produktu, a jednak temat rzadko zasługuje na uwagę, na jaką zasługuje”, mówi German Sacristan, dyrektor grupy ds. druku i mediów produkcyjnych w Keypoint Intelligence - InfoTrends. „Nasze badania koncentrują się na tym, w jaki sposób użytkownicy końcowi zajmują się różnymi rodzajami problemów wykończeniowych, z którymi się dzisiaj borykają, a także w jaki sposób mogą skorzystać z różnych możliwości biznesowych, jakie wykończenie przyniesie ich firmom w przyszłości.”
To badanie obejmuje spostrzeżenia i trendy rynkowe oparte na trzech różnych obszarach działalności poligraficznej. Pierwszy obszar dotyczy operacji i produkcji oraz zapewnia wgląd w stronę produkcji PSP, taką jak inline vs offline, outsourcing, automatyzacja, aplikacje i typy wykończenia. Drugi obszar badań koncentruje się na wykończeniu zakupów przy zakupie wzorców zakupu, takich jak budżety, czas, kryteria zakupu, procesy i lojalność wobec marki. Trzeci element badania obejmuje analizy i strategie biznesowe i sprzedażowe, w tym wzrost / spadek usług końcowych, przyczyny wygranych / utraconych, unikalne punkty sprzedaży, zyski i koszty.
Aby dowiedzieć się więcej o publikacji "Trendy rynkowe w wykończeniu druku", skontaktuj się z sales@keypointintelligence.com.
Na podstawie informacji firmy Keypoint Intelligence – InfoTrends