Fir­ma Xe­ikon zo­bo­wi­ąza­ła się do za­pew­nie­nia ci­ągłe­go wspar­cia kry­tycz­ne­go wszyst­kim swo­im klien­tom pod­czas kry­zy­su ko­ro­na­wi­ru­saPoprzedni artykuł 

Benoit Chatelard
Be­no­it Cha­te­lard

Xe­ikon, klu­czo­wy do­staw­ca sprzętu, usług i ma­te­ria­łów eks­plo­ata­cyj­nych do dru­ko­wa­nych cy­fro­wo ety­kiet i opa­ko­wań, po­twier­dza dziś swo­je za­an­ga­żo­wa­nie w dal­sze udo­stęp­nia­nie kry­tycz­nych ma­te­ria­łów eks­plo­ata­cyj­nych do swo­ich dru­ka­rek. Umo­żli­wia to klien­tom two­rze­nie do­ku­men­ta­cji, ety­kiet i opa­ko­wań do żyw­no­ści, pro­duk­tów zdro­wot­nych i far­ma­ceu­tycz­nych pod­czas kry­zy­su ko­ro­na­wi­ru­sa. Jak po­wszech­nie wia­do­mo w me­diach, ko­ro­na­wi­rus wpły­nął na zdro­wie i do­bre sa­mo­po­czu­cie wie­lu lu­dzi w różnych kra­jach na ca­łym świe­cie. Wie­le firm na ca­łym świe­cie jest do­tkni­ętych za­kłóce­nia­mi pro­duk­cji, prze­rwa­mi w do­sta­wach i do­sta­wach, a fir­ma Xe­ikon dąży do ich mi­ni­ma­li­za­cji dla swo­ich klien­tów.

„Wie­lu na­szych klien­tów, w szcze­gól­no­ści kon­wer­te­rów, pro­du­ku­je nie­zbęd­ne na­dru­ki, ta­kie jak do­ku­men­ta­cja, ety­kie­ty i opa­ko­wa­nia na klu­czo­we pro­duk­ty, ta­kie jak pro­duk­ty far­ma­ceu­tycz­ne, żyw­no­ść dla su­per­mar­ke­tów, ety­kie­ty na bu­tel­ki de­zyn­fe­ku­jące, by wy­mie­nić tyl­ko kil­ka, i po­le­ga­ją na na­szych roz­wi­ąza­niach, aby za­pew­nić nie­zbęd­ne za­pa­sy cho­rym, bez­bron­nym i od­izo­lo­wa­nym lu­dzio­m”, mówi Be­no­it Cha­te­lard, pre­zes i dy­rek­tor ge­ne­ral­ny Xe­ikon. „Aby spro­stać wy­ma­ga­niom pro­duk­cyj­nym pod­czas kry­zy­su, po­trze­bu­ją nie­za­wod­ne­go do­stępu do ma­te­ria­łów eks­plo­ata­cyj­nych, części i usług fir­my Xe­ikon, a ca­ły nasz ze­spół do­kła­da wszel­kich sta­rań, aby za­pew­nić sta­ły prze­pływ tych pro­duk­tów. Xe­ikon ma wy­star­cza­jące za­pa­sy i sta­bil­ną po­daż ma­te­ria­łów eks­plo­ata­cyj­nych i części za­mien­nych, aby wspie­rać na­szych klien­tów na ca­łym świe­cie. Po­nie­waż jed­nak wie­le lo­tów na ca­łym świe­cie zo­sta­ło od­wo­ła­nych, a kra­je wpro­wa­dza­ją co­raz wi­ęk­sze ogra­ni­cze­nia w ru­chu, mo­że­my spo­dzie­wać się, że nie­które prze­sy­łki po­trwa­ją dłu­żej niż wcze­śniej. Bio­rąc to pod uwa­gę, będzie­my in­for­mo­wać na­szych klien­tów o sta­tu­sie wszyst­kich prze­sy­łek i zgło­szeń ser­wi­so­wych, aby wie­dzie­li do­kład­nie, cze­go się spo­dzie­wać.”

Cha­te­lard za­uwa­ża, że pierw­szym prio­ry­te­tem fir­my jest ochro­na zdro­wia pra­cow­ni­ków zgod­nie z za­le­ce­nia­mi Świa­to­wej Or­ga­ni­za­cji Zdro­wia i wy­tycz­ny­mi rządo­wy­mi, a na­stęp­nie wdro­że­nie środ­ków gwa­ran­tu­jących ci­ągło­ść ła­ńcu­cha do­staw i bi­zne­su dla klien­tów. „Cho­ciaż nie­które przy­pad­ki mo­gą wy­ma­gać wi­zyt tech­ni­ka na miej­scu”, mówi, „wie­le mo­że­my zro­bić ze zdal­ną dia­gno­sty­ką i po­mo­cą tech­nicz­ną. Wszyst­kie na­sze ma­szy­ny są po­łączo­ne i w du­żej mie­rze au­to­dia­gno­stycz­ne. W ce­lu in­te­rak­tyw­nych dys­ku­sji z klien­ta­mi i po­ten­cjal­ny­mi klien­ta­mi in­we­stu­je­my w na­rzędzia, które po­zwa­la­ją nam two­rzyć wir­tu­al­ne po­ka­zy i te­sty dla klien­tów. Uwa­żnie mo­ni­to­ru­je­my ta­kże skut­ki eko­no­micz­ne ka­ta­stro­fy ko­ro­na­wi­ru­sa, za­rów­no dla ca­łe­go prze­my­słu po­li­gra­ficz­ne­go, jak i dla dzia­łal­no­ści fir­my Xe­ikon.”

Po­nad­to, w zwi­ąz­ku z prze­ło­że­niem tar­gów dru­pa 2020 na kwie­cień 2021 r., fir­ma Xe­ikon po­now­nie ana­li­zu­je swo­ją stra­te­gię we­jścia na ry­nek i przy­go­to­wu­je się do pe­łnej go­to­wo­ści do ra­dze­nia so­bie za­rów­no z obec­nym kry­zy­sem, jak i dru­pa 2021, kon­ty­nu­ując wpro­wa­dza­nie na ry­nek in­no­wa­cji, których prze­my­sł ocze­ku­je od fir­my. „Wpro­wa­dzi­my na ry­nek kil­ka no­wych pro­duk­tów przed dru­pą”, mówi Cha­te­lard, „a­by udo­stęp­nić na­szym klien­tom naj­now­szą tech­no­lo­gię. A do dru­pa 2021 spo­dzie­wa­my się, że będzie­my mie­li do dys­po­zy­cji jesz­cze wi­ęcej in­no­wa­cji do ogła­sza­nia i wy­sta­wia­nia, aby klien­ci by­li do­brze przy­go­to­wa­ni na po­wrót do zdro­wia, który z pew­no­ścią na­dej­dzie.”

Na ko­niec dzi­ękuj­my wszyst­kim pra­cow­ni­kom Xe­ikon za ich za­an­ga­żo­wa­nie i wkład w umo­żli­wie­nie fir­mie kon­ty­nu­owa­nia dzia­łal­no­ści w tych kry­tycz­nych cza­sach.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Xe­ikon

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści