Xeikon, kluczowy dostawca sprzętu, usług i materiałów eksploatacyjnych do drukowanych cyfrowo etykiet i opakowań, potwierdza dziś swoje zaangażowanie w dalsze udostępnianie krytycznych materiałów eksploatacyjnych do swoich drukarek. Umożliwia to klientom tworzenie dokumentacji, etykiet i opakowań do żywności, produktów zdrowotnych i farmaceutycznych podczas kryzysu koronawirusa. Jak powszechnie wiadomo w mediach, koronawirus wpłynął na zdrowie i dobre samopoczucie wielu ludzi w różnych krajach na całym świecie. Wiele firm na całym świecie jest dotkniętych zakłóceniami produkcji, przerwami w dostawach i dostawach, a firma Xeikon dąży do ich minimalizacji dla swoich klientów.
„Wielu naszych klientów, w szczególności konwerterów, produkuje niezbędne nadruki, takie jak dokumentacja, etykiety i opakowania na kluczowe produkty, takie jak produkty farmaceutyczne, żywność dla supermarketów, etykiety na butelki dezynfekujące, by wymienić tylko kilka, i polegają na naszych rozwiązaniach, aby zapewnić niezbędne zapasy chorym, bezbronnym i odizolowanym ludziom”, mówi Benoit Chatelard, prezes i dyrektor generalny Xeikon. „Aby sprostać wymaganiom produkcyjnym podczas kryzysu, potrzebują niezawodnego dostępu do materiałów eksploatacyjnych, części i usług firmy Xeikon, a cały nasz zespół dokłada wszelkich starań, aby zapewnić stały przepływ tych produktów. Xeikon ma wystarczające zapasy i stabilną podaż materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych, aby wspierać naszych klientów na całym świecie. Ponieważ jednak wiele lotów na całym świecie zostało odwołanych, a kraje wprowadzają coraz większe ograniczenia w ruchu, możemy spodziewać się, że niektóre przesyłki potrwają dłużej niż wcześniej. Biorąc to pod uwagę, będziemy informować naszych klientów o statusie wszystkich przesyłek i zgłoszeń serwisowych, aby wiedzieli dokładnie, czego się spodziewać.”
Chatelard zauważa, że pierwszym priorytetem firmy jest ochrona zdrowia pracowników zgodnie z zaleceniami Światowej Organizacji Zdrowia i wytycznymi rządowymi, a następnie wdrożenie środków gwarantujących ciągłość łańcucha dostaw i biznesu dla klientów. „Chociaż niektóre przypadki mogą wymagać wizyt technika na miejscu”, mówi, „wiele możemy zrobić ze zdalną diagnostyką i pomocą techniczną. Wszystkie nasze maszyny są połączone i w dużej mierze autodiagnostyczne. W celu interaktywnych dyskusji z klientami i potencjalnymi klientami inwestujemy w narzędzia, które pozwalają nam tworzyć wirtualne pokazy i testy dla klientów. Uważnie monitorujemy także skutki ekonomiczne katastrofy koronawirusa, zarówno dla całego przemysłu poligraficznego, jak i dla działalności firmy Xeikon.”
Ponadto, w związku z przełożeniem targów drupa 2020 na kwiecień 2021 r., firma Xeikon ponownie analizuje swoją strategię wejścia na rynek i przygotowuje się do pełnej gotowości do radzenia sobie zarówno z obecnym kryzysem, jak i drupa 2021, kontynuując wprowadzanie na rynek innowacji, których przemysł oczekuje od firmy. „Wprowadzimy na rynek kilka nowych produktów przed drupą”, mówi Chatelard, „aby udostępnić naszym klientom najnowszą technologię. A do drupa 2021 spodziewamy się, że będziemy mieli do dyspozycji jeszcze więcej innowacji do ogłaszania i wystawiania, aby klienci byli dobrze przygotowani na powrót do zdrowia, który z pewnością nadejdzie.”
Na koniec dziękujmy wszystkim pracownikom Xeikon za ich zaangażowanie i wkład w umożliwienie firmie kontynuowania działalności w tych krytycznych czasach.
Na podstawie informacji firmy Xeikon