Prografix został członkiem CPX Group – globalnej sieci innowacyjnych dostawców usług marketingowychPoprzedni artykuł 

Prezes Zarządu Prografix Bartosz Mateja
Prezes Zarządu Prografix Bartosz Mateja

Jesienią 2019 roku CPX Group poinformowała, że do grupy dołączyła pierwsza firma z Polski. Jest to Prografix, spółka która reprezentuje kraj w międzynarodowej organizacji światowych i wiodących dostawców usług z zakresu bezpośredniej komunikacji z klientami.

W ramach CPX Group współpracują innowacyjni dostawcy usług marketingowych, każdy z własnym działem badawczo-rozwojowym i własną infrastrukturą produkcyjną. Pomimo dużej niezależności firm z grupy, współpraca odbywa się na poziomie globalnym jak i lokalnym. Zapewnia to klientom dostęp do międzynarodowej bazy produkcyjnej oraz niezbędnego know-how.

Prografix jako nowy członek grupy zapewni klientom CPX uzupełnienie pokrycia strategicznych rynków - skandynawskiego i środkowoeuropejskiego - w zakresie produkcji i dystrybucji usług direct mail. Od teraz usługi grupy obejmują całą Europę kontynentalną i strategiczne rynki światowe.

„Prografix ma wyjątkowy i kreatywny zespół programistów z dziedziny tzw. Phygital, dostarczający przełomowe, kreatywne rozwiązania wykorzystujące rozwiązania cyfrowe do prowadzenia angażującej komunikacji łączącej nośniki fizyczne i cyfrowe. Ponadto oferują niezawodne rozwiązania do skanowania, obsługi wprowadzania danych i zarządzania bazami danych, które uzupełniają istniejący zakres usług CPX” - dołączenie nowej firmy komentuje Fraser Church, dyrektor generalny CPX.

Ta silna wiara w dzielenie się wiedzą i rozwiązaniami została potwierdzona przez Bartosza Mateję, założyciela i właściciela Prografix: „Rodzina CPX zapewnia zarówno nam, jak i innym członkom możliwość zaoferowania szerszej gamy rozwiązań swoim klientom na szerszym rynku. CPX ma globalną perspektywę i wiarę we współpracę. Prografix z niecierpliwością czeka na oferowanie naszych unikalnych rozwiązań klientom innych członków grupy i pomoże markom uprościć międzynarodowy łańcuch dostaw poprzez możliwość zawierania umów za pośrednictwem jednego partnera na wielu rynkach”.

Pierwszym efektem współpracy było wspólne wystąpienie Prezesa firmy Prografix oraz dyrektora generalnego CPX na listopadowej konferencji Forum Marketingu Zintegrowanego organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Konferencja odbywała się pod hasłem „Marketerze, czy nadal jesteś w grze?”. Na konferencji eksperci przedstawili case’y najciekawszych i najbardziej inspirujących kampanii marketingu zintegrowanego, które w ostatnim czasie intrygowały i skutecznie działały. Prezes Bartosz Mateja przedstawił w jaki sposób personalizacja w połączonych kanałach online i offline zwiększa efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej. Natomiast Dyrektor Fraser Church skupił się na danych analitycznych i pokazał wskaźniki marketingowe osiągane przez kampanie łączące oba kanały komunikacji.

CPX Group obecnie posiada łączny przychód w wysokości ponad 800 milionów euro wygenerowany przez jedenastu partnerów działających w 25 lokalizacjach. Wspiera ideę Digital2Print, działa na ponad 40 rynkach światowych i zatrudnia ponad 4000 pracowników.

Prografix łączy offline z online i skutecznie wdraża dla swoich klientów nowoczesne rozwiązania w kreatywnej komunikacji. Firma integruje i optymalizuje wszystkie procesy technologiczne: kreację, produkcję druku (offset i cyfra), standardowy i niestandardowy finishing materiałów drukowanych. Jest właścicielem drukarni internetowej TargetDruk.pl łączącej druk z kreatorem roznoszenia ulotek.

Na podstawie informacji firmy Prografix

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności