San­tan­der Le­asing z ty­tu­łem Mar­ka God­na Zau­fa­niaPoprzedni artykuł 

Zasz­czyt­ny ty­tuł Mar­ka God­na Zau­fa­nia 2020 w ka­te­go­rii le­asing tra­fił do San­tan­der Le­asing. Jak co ro­ku or­ga­ni­za­tor ba­da­nia po­pro­sił przed­si­ębior­ców o spon­ta­nicz­ne wska­za­nie w 25 ka­te­go­riach pro­duk­tów i usług, do których pre­ze­si i ka­dra kie­row­ni­cza ma­ją naj­wi­ęk­sze za­ufa­nie. Li­de­rem ba­da­nia w bra­nży le­asingowej zo­stał San­tan­der Le­asing.

Li­de­rem ba­da­nia, prze­pro­wa­dzo­ne­go w bra­nży le­asin­go­wej, po raz pierw­szy zo­stał San­tan­der Le­asing.

- Dla nas od lat od­bi­ór na­sze­go wi­ze­run­ku i po­de­jścia do bi­zne­su z punk­tu wi­dze­nia klien­tów, part­ne­rów bi­zne­so­wych i ryn­ku od­gry­wa klu­czo­wą ro­lę. Ro­zwi­ja­my się sta­bil­nie wspie­ra­jąc od lat in­we­sty­cje pol­skich przed­si­ębior­ców prak­tycz­nie z ka­żdej ga­łęzi go­spo­dar­ki, rów­nież w obec­nych cza­sach nie­pew­no­ści wy­ni­ka­jącej z pan­de­mii. Dzie­je się tak dzi­ęki stra­te­gii bi­zne­so­wej, którą wy­różnia­ją uni­wer­sal­no­ść, ela­stycz­no­ści oraz trans­pa­rent­no­ści wa­run­ków umo­wy le­asin­gu. Tym bar­dziej chcia­łbym w imie­niu ca­łej Spółki po­dzi­ęko­wać za za­ufa­nie ja­kim ob­da­rzy­li nas ba­da­ni przed­si­ębior­cy w ra­mach pro­jek­tu Mar­ka God­na Zau­fa­nia – pod­kre­śla To­masz Jąder, pre­zes za­rząd San­tan­der Le­asing. – Je­stem prze­ko­na­ny, że uczci­wo­ść i dba­ło­ść o ety­kę w bi­zne­sie, szcze­gól­nie te­raz po­win­ny być co­raz po­wszech­niej­sze. Przed­si­ębior­cy są świa­do­mi, że świat się kur­czy i do­stęp do in­for­ma­cji, mo­żli­wo­ści efek­tyw­nej we­ry­fi­ka­cji swo­ich part­ne­rów są po­wszech­nie do­stępne. Dzia­ła­nia nie­etycz­ne po pro­stu nie po­pła­ca­ją – do­da­je.

Ba­da­nie Mar­ka God­na Zau­fa­nia już po raz pi­ąty prze­pro­wa­dził na zle­ce­nie mie­si­ęcz­ni­ka „My Com­pa­ny Pol­ska” in­sty­tut ba­daw­czy Kan­tar Pol­ska, re­ali­zu­jąc an­kie­tę wśród pra­wie 1 200 przed­si­ębior­ców. Re­spon­den­ci (wg sta­no­wisk by­ła to w po­nad 43 proc. ka­dra kie­row­ni­cza, pra­wie 34 proc. pre­ze­si oraz po­nad 22 proc. spe­cja­li­ści) w wy­pe­łnio­nych an­kie­tach wy­mie­ni­li łącz­nie bli­sko 250 ce­nio­nych przez sie­bie ma­rek a na­gro­dzo­nych zo­sta­ły fir­my w 25 ka­te­go­riach bra­nżo­wych, m.in. ta­kich jak: fir­ma le­asin­go­wa, fir­ma ubez­pie­cze­nia, au­dyt fi­nan­so­wy, sa­mo­chód oso­bo­wy czy do­staw­czy dla fir­my, li­nie lot­ni­cze czy Spo­łecz­na Od­po­wie­dzial­no­ść Bi­zne­su. W ka­żdej ka­te­go­rii przed­si­ębior­cy mo­gli wska­zać tyl­ko jed­ną mar­kę. Wszyst­kie py­ta­nia do­ty­czące ma­rek by­ły otwar­te. Da­ło to rów­ne szan­se no­mi­na­cji ka­żdej mar­ce, nie­za­le­żnie od jej wiel­ko­ści i za­si­ęgu. Od­po­wie­dzi re­spon­den­tów w pe­łni ba­zo­wa­ły na ich oso­bi­stej wie­dzy i do­świad­cze­niu, co jesz­cze bar­dziej pod­kre­śla zna­cze­nie ty­tu­łu Mar­ka God­na Zau­fa­nia i ro­lę za­ufa­nia przed­si­ębior­ców z seg­men­tu B2C czy B2B.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji San­tan­der Le­asing

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści