Wszyscy zdajemy sobie sprawę z obecnej sytuacji zagrożenia empidemicznego i braku możliwości organizowania osobistych spotkań, dlatego serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu „Poligrafia w marketingu”, które w najbliższym terminie – 12 maja, przeprowadzimy w formie webinarium.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
„Poligrafia w marketingu” przeznaczona jest dla pracowników działów marketingu różnych branż i agencji reklamowych, a także dla wszystkich zainteresowanych. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z praktycznymi i teoretycznymi zagadnieniami dotyczącymi przygotowania projektu, druku, uszlachetniania i introligatorni, a także uświadomienie możliwości i ograniczeń poszczególnych technik drukarskich w celu obniżenia kosztów, oszczędności czasu oraz wypracowania precyzyjnych i skutecznych sposobów komunikacji między działem marketingu, agencją reklamową i drukarnią. Poprowadzi je Jacek Hamerliński, doświadczony trener, nauczyciel, naukowiec i konsultant, od prawie 30 lat specjalizujący się w poligrafii i systemach wydawniczych, dyrektor Centralnego Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Przemysłu Poligraficznego (COBRPP). Jest również autorem licznych artykułów specjalistycznych, publikowanych w pismach branżowych, polskich i zagranicznych.
Szczegółowy program szkolenia
1. Merytoryczne i techniczne przygotowanie publikacji
- projektowanie reklam i publikacji marketingowych (dobór materiałów wyjściowych, cechy dobrego projektu
- terminy stosowane w procesie przygotowania publikacji
- podstawowe zasady składu i łamania
- przygotowanie tekstu, grafik, reklam; RGB a CMYK; zasady umieszczania reklam w publikacji; DTP
- postać elektroniczna publikacji a wydruk
- zasady korekty.
O formie szkolenia:
Szkolenie zostanie przeprowadzone za pośrednictwem platformy Click Meeting. Przed szkoleniem każdy uczestnik dostanie link, który wystarczy otworzyć w swojej przeglądarce internetowej. Zalecamy, aby uczestnicy szkolenia posiadali dostęp do urządzeń wyposażonych w kamery. Zdecydowanie ułatwi to kontakt ze szkoleniowcem.
Na podstawie informacji Zespołu Akademii Wiedzy