Webinar "Poligrafia w marketingu"Poprzedni artykuł 

Wszyscy zdajemy sobie sprawę z obecnej sytuacji zagrożenia empidemicznego i braku możliwości organizowania osobistych spotkań, dlatego serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu „Poligrafia w marketingu”, które w najbliższym terminie – 12 maja, przeprowadzimy w formie webinarium.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

„Poligrafia w marketingu” przeznaczona jest dla pracowników działów marketingu różnych branż i agencji reklamowych, a także dla wszystkich zainteresowanych. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z praktycznymi i teoretycznymi zagadnieniami dotyczącymi przygotowania projektu, druku, uszlachetniania i introligatorni, a także uświadomienie możliwości i ograniczeń poszczególnych technik drukarskich w celu obniżenia kosztów, oszczędności czasu oraz wypracowania precyzyjnych i skutecznych sposobów komunikacji między działem marketingu, agencją reklamową i drukarnią. Poprowadzi je Jacek Hamerliński, doświadczony trener, nauczyciel, naukowiec i konsultant, od prawie 30 lat specjalizujący się w poligrafii i systemach wydawniczych, dyrektor Centralnego Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Przemysłu Poligraficznego (COBRPP). Jest również autorem licznych artykułów specjalistycznych, publikowanych w pismach branżowych, polskich i zagranicznych.

Szczegółowy program szkolenia

1. Merytoryczne i techniczne przygotowanie publikacji
- projektowanie reklam i publikacji marketingowych (dobór materiałów wyjściowych, cechy dobrego projektu
- terminy stosowane w procesie przygotowania publikacji
- podstawowe zasady składu i łamania
- przygotowanie tekstu, grafik, reklam; RGB a CMYK; zasady umieszczania reklam w publikacji; DTP
- postać elektroniczna publikacji a wydruk
- zasady korekty.

R E K L A M A
2. Papier i inne podłoża do druku (rodzaje, gramatury, formaty).
3. Proces poligraficzny

a) przygotowalnia (prepress)
- odwzorowywanie kolorów, CMYK a Pantone
- technologia
- zarządzanie barwą
- proofing kontraktowy
b) drukowanie (press)
- najczęściej stosowane techniki druku (offset, wklęsłodruk, typografia, fleksografia, sitodruk, tampodruk, druk cyfrowy mało- i wielkoformatowy)
- podstawowa technika poligrafii: offset (maszyny drukujące, farby, farby specjalne)
- druk cyfrowy (personalizowany, na żądanie, masowy)
- druk cyfrowy wielkoformatowy
- łączenie technik drukarskich
c) obróbka po druku (postpress)
- uszlachetnianie publikacji (foliowanie/laminowanie, lakierowanie, lakierowanie wybiórcze, tłoczenie folią, wykrawanie)
- introligatornia (zszywanie, klejenie, oprawa) druków tradycyjnych i cyfrowych
4. Współpraca z agencją reklamową i studiem graficznym.
5. Współpraca z drukarnią i optymalizacja kosztów
- komunikacja
- jaką drukarnię wybrać
- jak napisać dobre zlecenie
- jak kalkulować zlecenie, żeby było dobrze wykonane jakościowo i konkurencyjne cenowo
- jak reklamować źle wykonane zlecenie.

O formie szkolenia:

Szkolenie zostanie przeprowadzone za pośrednictwem platformy Click Meeting. Przed szkoleniem każdy uczestnik dostanie link, który wystarczy otworzyć w swojej przeglądarce internetowej. Zalecamy, aby uczestnicy szkolenia posiadali dostęp do urządzeń wyposażonych w kamery. Zdecydowanie ułatwi to kontakt ze szkoleniowcem.

Na podstawie informacji Zespołu Akademii Wiedzy

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności