Czas pandemii, mimo że dla wielu firm jest trudnym okresem, wydaje się najlepszym momentem na rewolucyjne zmiany, podjęcie ryzyka czy radykalną zmianę kursu. Co zrobić, aby czas ten stał się szansą dla biznesu? Przede wszystkim otworzyć się na nowe możliwości i innowacyjne kierunki myślenia. Pomoże w tym dwudniowy cykl webinarów dla branży opakowaniowej Packaging ON-novations (24 i 25 czerwca), przygotowanych przez wystawców, ekspertów i organizatora, przeniesionych na jesień, Targów Packaging Innovations.
„12. edycja Packaging Innovations miała odbyć się wiosną tego roku. Jednak z wiadomych dla wszystkich powodów targi odbędą się we wrześniu. Tymczasem w branży dzieje się dużo, dlatego nie czekamy biernie do jesieni, ale już teraz chcemy stworzyć forum wymiany wiedzy i doświadczeń. Stąd propozycja spotkań online – dokładnie w tym samym terminie, w którym miały się odbyć targi.” – mówi Elżbieta Pach, Project Manager Packaging Innovations.
Porozmawiaj z praktykami
Serię webinarów poprowadzą na żywo eksperci i twórcy opakowań. Mariusz Siwecki i Paweł Mazanka z DS Smith przedstawią „Innowacyjne opakowanie dla produktów świeżych – redukcja tworzyw sztucznych o 85%”. Mec. Joanna Uchańska z Grupy Chałas i Wspólnicy - Law | Tax | Accounting opowie o „Paradoksie zachowania czytelności na opakowaniu, a konieczności umieszczenia dużej liczby informacji w znakowania żywności”. O opakowaniach inteligentnych opowie Tatiana Nowicka z Masterpress S.A., z kolei o bezpieczeństwie opakowań i etykiet zadrukowanych porozmawiamy z Adamem Fotek z J.S. Hamilton. Z pewnością dużą frekwencją będzie cieszył się wykład o ekologii w opakowaniach na rynku e -commerce, który poprowadzą Renata Kuczyńska-Marcza oraz Iwona Studziństa z Etykiety.pl Etigraf Sp. z o.o. To tylko część tematów, które pojawią się na konferencji online. Agenda wydarzenia jest na tyle różnorodna, że każdy znajdzie coś dla siebie. Po każdej prelekcji będzie możliwość zadawania pytań ekspertom.
Na podstawie informacji organizatora