Pac­ka­ging ON-no­va­tions – dwu­dnio­wy we­bi­nar dla bra­nży opa­ko­wa­nio­wejPoprzedni artykuł 

Czas pan­de­mii, mi­mo że dla wie­lu firm jest trud­nym okre­sem, wy­da­je się naj­lep­szym mo­men­tem na re­wo­lu­cyj­ne zmia­ny, pod­jęcie ry­zy­ka czy ra­dy­kal­ną zmia­nę kur­su. Co zro­bić, aby czas ten stał się szan­są dla bi­zne­su? Prze­de wszyst­kim otwo­rzyć się na no­we mo­żli­wo­ści i in­no­wa­cyj­ne kie­run­ki my­śle­nia. Po­mo­że w tym dwu­dnio­wy cykl we­bi­na­rów dla bra­nży opa­ko­wa­nio­wej Pac­ka­ging ON-no­va­tions (24 i 25 czerw­ca), przy­go­to­wa­nych przez wy­staw­ców, eks­per­tów i or­ga­ni­za­to­ra, prze­nie­sio­nych na je­sień, Tar­gów Pac­ka­ging In­no­va­tions.

„12. edy­cja Pac­ka­ging In­no­va­tions mia­ła od­być się wio­sną te­go ro­ku. Jed­nak z wia­do­mych dla wszyst­kich po­wo­dów tar­gi od­będą się we wrze­śniu. Tym­cza­sem w bra­nży dzie­je się du­żo, dlate­go nie cze­ka­my bier­nie do je­sie­ni, ale już te­raz chce­my stwo­rzyć fo­rum wy­mia­ny wie­dzy i do­świad­czeń. Stąd pro­po­zy­cja spo­tkań on­li­ne – do­kład­nie w tym sa­mym ter­mi­nie, w którym mia­ły się od­być tar­gi.” – mówi Elżbie­ta Pach, Pro­ject Ma­na­ger Pac­ka­ging In­no­va­tions.

Po­ro­zma­wiaj z prak­ty­ka­mi

Se­rię we­bi­na­rów po­pro­wa­dzą na ży­wo eks­per­ci i twór­cy opa­ko­wań. Ma­riusz Si­wec­ki i Pa­weł Ma­zan­ka z DS Smith przed­sta­wią „In­no­wa­cyj­ne opa­ko­wa­nie dla pro­duk­tów świe­żych – re­duk­cja two­rzyw sztucz­nych o 85%”. Mec. Jo­an­na Ucha­ńska z Gru­py Cha­łas i Wspól­ni­cy – Law | Tax | Ac­co­un­ting opo­wie o „Pa­ra­dok­sie za­cho­wa­nia czy­tel­no­ści na opa­ko­wa­niu, a ko­niecz­no­ści umiesz­cze­nia du­żej licz­by in­for­ma­cji w zna­ko­wa­nia żyw­no­ści”. O opa­ko­wa­niach in­te­li­gent­nych opo­wie Ta­tia­na No­wic­ka z Ma­ster­press S.A., z ko­lei o bez­pie­cze­ństwie opa­ko­wań i ety­kiet za­dru­ko­wa­nych po­roz­ma­wia­my z Ada­mem Fo­tek z J.S. Ha­mil­ton. Z pew­no­ścią du­żą fre­kwen­cją będzie cie­szył się wy­kład o eko­lo­gii w opa­ko­wa­niach na ryn­ku e -com­mer­ce, który po­pro­wa­dzą Re­na­ta Ku­czy­ńska­-Mar­cza oraz Iwo­na Stu­dzi­ństa z Ety­kie­ty.pl Eti­graf Sp. z o.o. To tyl­ko część te­ma­tów, które po­ja­wią się na kon­fe­ren­cji on­li­ne. Agen­da wy­da­rze­nia jest na ty­le różno­rod­na, że ka­żdy znaj­dzie coś dla sie­bie. Po ka­żdej pre­lek­cji będzie mo­żli­wo­ść za­da­wa­nia py­tań eks­per­tom.

Se­ria we­bi­na­rów Pac­ka­ging ON-no­va­tions od­będzie się w sie­ci w dniach 24 i 25 czerw­ca. Udział w wy­da­rze­niu jest bez­płat­ny po re­je­stra­cji. Łącz­nie za­pla­no­wa­no dzie­wi­ęć spo­tkań on­li­ne – w śro­dę 24 czerw­ca czte­ry, w czwar­tek 25 czerw­ca pi­ęć. Na ka­żde ze spo­tkań wy­ma­ga­na jest re­je­stra­cja.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji or­ga­ni­za­to­ra

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści