Jak przy­go­to­wać tor­by pa­pie­ro­we dla klien­tów – 10 wska­zówekPoprzedni artykuł 

Za­sto­so­wa­nie się do pa­ru wska­zówek spra­wi, że za­ku­pio­ne tor­by pa­pie­ro­we za­pew­nią znacz­nie lep­sze efek­ty pod względem pro­mo­wa­nia mar­ki. Oto li­sta dzie­si­ęciu po­rad do­ty­czących za­ku­pu to­reb pa­pie­ro­wych dla klien­tów.

Ja­ki pro­jekt na­dru­ku będzie naj­lep­szym roz­wi­ąza­niem?

No­wo­cze­sne tech­no­lo­gie dru­kar­skie spra­wia­ją, że prak­tycz­nie ka­żdy pro­jekt mo­że zo­stać na­nie­sio­ny na tor­bę mar­ke­tin­go­wą. Mo­żli­wo­ści są wi­ęc na­praw­dę du­że, dzi­ęki cze­mu fir­ma ma wie­le opcji do wy­bo­ru. To jed­nak ro­dzi po­wa­żne dy­le­ma­ty pod­czas skła­da­nia za­mówie­nia.

Rzecz ja­sna nie da się wska­zać jed­ne­go uni­wer­sal­ne­go pro­jek­tu, który spraw­dzi się w przy­pad­ku ka­żdej fir­my. War­to pa­mi­ętać o tym, że tor­by pa­pie­ro­we są wy­ko­rzy­sty­wa­ne pod­czas licz­nych ak­cji pro­mo­cyj­nych. Dla­te­go do­brym po­my­słem będzie stwo­rze­nie mo­żli­wie naj­bar­dziej uni­kal­ne­go wzo­ru, co z pew­no­ścią przy­ku­je uwa­gę klien­tów.

Lo­go czy na­zwa?

Co ja­sne, tor­by mar­ke­tin­go­we mu­szą w mniej­szym lub wi­ęk­szym stop­niu na­wi­ązy­wać do pro­mo­wa­nej fir­my. Z te­go względu de­sign pro­jek­to­wa­nej tor­by po­wi­nien uwzględ­niać lo­go lub na­zwę przed­si­ębior­stwa. Która z tych dwóch opcji będzie lep­szym roz­wi­ąza­niem? Wszyst­ko za­le­ży od two­rzo­ne­go pro­jek­tu. Je­że­li fir­ma nie ma jesz­cze ugrun­to­wa­nej po­zy­cji na ryn­ku i jej głów­nym ce­lem jest do­tar­cie do świa­do­mo­ści klien­tów, war­to za­sto­so­wać oby­dwa ele­men­ty jed­no­cze­śnie.

Osz­czędza­nie na ja­ko­ści jest nie­opła­cal­ne

Two­rze­nie fir­mo­wych ga­dże­tów oraz upo­min­ków mo­że oka­zać się du­żym suk­ce­sem pod względem pro­mo­cji. Aby tak się sta­ło, ofe­ro­wa­ne przedmio­ty mu­szą być przy­dat­ne dla klien­tów. Tym­cza­sem trud­no ocze­ki­wać en­tu­zja­zmu w sy­tu­acji, gdy ja­ko­ść fir­mo­wych ga­dże­tów po­zo­sta­wia wie­le do ży­cze­nia. Tor­by pa­pie­ro­we po­win­ny być przede wszyst­kim tr­wa­łe, po­nie­waż ja­kie­kol­wiek ro­ze­rwa­nie lub prze­dziu­ra­wie­nie unie­mo­żli­wi dal­sze ko­rzy­sta­nie z ta­kie­go pro­duk­tu.

Nie­ste­ty, za­kup to­reb gor­szej ja­ko­ści by­wa po­strze­ga­ny ja­ko spo­sób na oszczęd­no­ść. Rze­czy­wi­ście ta­kie roz­wi­ąza­nie za­uwa­żal­nie ob­ni­ży koszt prze­pro­wa­dze­nia ak­cji mar­ke­tin­go­wej. Niem­niej rów­nie moc­no ob­ni­ży sku­tecz­no­ść or­ga­ni­zo­wa­nej pro­mo­cji mar­ki. Je­że­li klient otrzy­ma tor­bę, która szyb­ko ule­gnie znisz­cze­niu, je­go zda­nie na te­mat fir­my nie będzie po­zy­tyw­ne. Z te­go po­wo­du wszyst­kie tor­by mar­ke­tin­go­we po­win­ny być pro­duk­ta­mi wy­so­kiej ja­ko­ści.

Eko­lo­gia jest mod­na

Tor­by pa­pie­ro­we ma­ją jed­ną nie­za­prze­czal­ną za­le­tę. Jest nią struk­tu­ra, która po­wo­du­je, że pro­dukt ten za­słu­gu­je na mia­no eko­lo­gicz­ne­go. Dba­ło­ść o śro­do­wi­sko na­tu­ral­ne sta­je się co­raz wa­żniej­szym te­ma­tem w pu­blicz­nej de­ba­cie. W zwi­ąz­ku z tym klien­ci pa­trzą przy­chyl­nym okiem na fir­my sto­su­jące się do za­sad eko­lo­gicz­nej dzia­łal­no­ści. To­też za­mówio­ne tor­by mar­ke­tin­go­we po­win­ny mieć ozna­cze­nie po­twier­dza­jące, że zo­sta­ły one wy­ko­na­ne w spo­sób przy­ja­zny dla śro­do­wi­ska.

Ko­lo­ro­wa pro­mo­cja mar­ki

We wcze­śniej­szych pod­punk­tach po­ja­wi­ła się in­for­ma­cja o tym, że tor­by mar­ke­tin­go­we za­pew­nia­ją du­że mo­żli­wo­ści. Jed­ną z nich jest do­sto­so­wa­nie ko­lo­ru tor­by. Stan­dar­do­wy ko­lor mo­że nie od­po­wia­dać wie­lu oso­bom, dla­te­go fir­my zaj­mu­jące się pro­duk­cją to­reb ofe­ru­ją znacz­nie wi­ęk­szy wy­bór. Bia­łe tor­by re­kla­mo­we do­brze uwy­dat­nią lo­go fir­my. Z ko­lei ko­lorowy pro­dukt będzie sku­tecz­niej przy­ci­ągał uwa­gę lu­dzi.

Tor­by szy­te na mia­rę

Ży­wot­no­ść to­reb pa­pie­ro­wych za­le­ży przede wszyst­kim od te­go, w ja­ki spo­sób będą one wy­ko­rzy­sty­wa­ne. Zbyt du­że ob­ci­ąże­nie szyb­ko do­pro­wa­dzi do uszko­dze­nia struk­tu­ry pa­pie­ru, przez co tor­ba będzie nada­wać się tyl­ko do wy­rzu­ce­nia. To­też w przy­pad­ku ci­ęższych przedmio­tów na­le­ży wy­brać wi­ęk­sze, a co za tym idzie – bar­dziej wy­trzy­ma­łe tor­by. Ta­kie dzia­ła­nie z pew­no­ścią wy­dłu­ży ich ży­wot­no­ść i przy­dat­no­ść.

Wi­ęk­sze za­mówie­nie – do­dat­ko­wy ra­bat

Zor­ga­ni­zo­wa­nie ka­żdej kam­pa­nii mar­ke­tin­go­wej wi­ąże się z okre­ślo­ny­mi kosz­ta­mi. Jed­ną z me­tod na za­osz­czędze­nie części środ­ków jest sko­rzy­sta­nie z usług do­staw­cy, który za­pew­nia sto­sow­ne ra­ba­ty przy oka­zji za­mówień hur­to­wych. Je­śli na­wet in­for­ma­cja o ra­ba­cie nie znaj­du­je się w otrzy­ma­nej ofer­cie, za­wsze war­to do­py­tać o ta­ką mo­żli­wo­ść.

Jak spraw­dzić rze­tel­no­ść do­staw­cy?

Jest to je­den z klu­czo­wych czyn­ni­ków pod­czas skła­da­nia za­mówie­nia. Pro­fe­sjo­nal­ne fir­my wy­ko­nu­ją tor­by mar­ke­tin­go­we przy za­pew­nie­niu naj­wy­ższych stan­dar­dów do­ty­czących ja­ko­ści i spo­so­bu na­no­sze­nia na­dru­ku. Je­dy­ną wa­dą jest w tym przy­pad­ku fakt, że sko­rzy­sta­nie z usług ta­kie­go przed­si­ębior­stwa będzie dro­ższe.

Niem­niej pod­czas wa­żnych ak­cji mar­ke­tin­go­wych na­le­ży za­dbać o to, aby ma­te­ria­ły pro­mo­cyj­ne zo­sta­ły do­star­czo­ne przez spraw­dzo­ną fir­mę. W ja­ki spo­sób mo­żna spraw­dzić, czy da­ny do­staw­ca za­pew­ni ma­te­ria­ły wy­so­kiej ja­ko­ści? Jed­ną z lep­szych me­tod jest zło­że­nie za­mówie­nia te­sto­we­go. Je­że­li otrzy­ma­ne tor­by re­kla­mo­we spe­łnią wszyst­kie ocze­ki­wa­nia, da­ny do­staw­ca mo­że za­jąć się ob­słu­gą wi­ęk­szych kam­pa­nii re­kla­mo­wych.

ABC prze­cho­wy­wa­nia to­reb

Pa­pier to ma­te­riał, który mo­że zo­stać ła­two uszko­dzo­ny przez wil­goć. Z te­go po­wo­du tor­by re­kla­mo­we mu­szą być prze­cho­wy­wa­ne w od­po­wied­nich wa­run­kach. Prze­de wszyst­kim na­le­ży mi­ni­ma­li­zo­wać ry­zy­ko kon­tak­tu z wil­go­cią lub z czyn­ni­ka­mi mo­gący­mi spo­wo­do­wać ro­ze­rwa­nie i uszko­dze­nie pa­pie­ru. Co ja­sne, środ­ki ostro­żno­ści trze­ba za­cho­wać ta­kże pod­czas prze­wo­że­nia to­reb. Naj­lep­szym roz­wi­ąza­niem jest wi­ęc prze­cho­wy­wa­nie ich w ory­gi­nal­nych opa­ko­wa­niach, które po­win­ny znaj­do­wać się w su­chym po­miesz­cze­niu.

Tor­by pa­pie­ro­we ja­ko ele­ment co­dzien­ne­go mar­ke­tin­gu

Za­sto­so­wa­nie to­reb pa­pie­ro­wych często ogra­ni­cza się do za­pla­no­wa­nych ak­cji re­kla­mo­wych oraz roz­ma­itych wy­da­rzeń. Tym­cza­sem mo­żli­wo­ści są o wie­le wi­ęk­sze. Je­że­li spe­cy­fi­ka bra­nży na to po­zwa­la, war­to za­sta­no­wić się nad wy­ko­rzy­sty­wa­niem to­reb mar­ke­tin­go­wych w co­dzien­nej dzia­łal­no­ści fir­my. Tor­ba z na­dru­kiem przed­sta­wia­jącym na­zwę i lo­go fir­my mo­że przy­nie­ść na­praw­dę du­że ko­rzy­ści. Dzi­ęki te­mu pro­mo­cja mar­ki sta­nie się znacz­nie ła­twiej­sza.

Pod­su­mo­wu­jąc, tor­by mar­ke­tin­go­we to je­den z cie­kaw­szych spo­so­bów na za­ist­nie­nie w świa­do­mo­ści klien­tów. Po­ten­cjał tkwi­ący w ta­kim roz­wi­ąza­niu jest na ty­le du­ży, że ka­żda fir­ma mo­że wy­ko­rzy­stać tor­by do zor­ga­ni­zo­wa­nia pro­mo­cji lub spe­cjal­ne­go wy­da­rze­nia. Dzi­ęki te­mu no­we przed­si­ębior­stwa ła­twiej zy­ska­ją roz­głos, na­to­miast wi­ęk­sze spółki umoc­nią swo­ją po­zy­cję na ryn­ku.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści