Od­by­ły się Tar­gi Opa­ko­wań Pac­ka­ging In­no­va­tionsPoprzedni artykuł 

Tar­gi Opa­ko­wań Pac­ka­ging In­no­va­tions or­ga­ni­zo­wa­ne przez Tar­gi w Kra­ko­wie, które w dniach 24–25 wrze­śnia od­by­ły się w EXPO XXI War­sza­wa są do­wo­dem na to, że przy za­cho­wa­niu re­stryk­cyj­nych ob­ostrzeń sa­ni­tar­nych mo­żli­we jest przy­go­to­wa­nie tar­gów na naj­wy­ższym po­zio­mie. Mo­żna po­ku­sić się o stwier­dze­nie, że bra­nża nie po­wra­ca do gry, bra­nża już po­wróci­ła do gry!

Mi­nio­na edy­cja by­ła mniej­sza, ale rów­nie ko­rzyst­na dla uczest­ni­ków, jak do­tych­cza­so­we spo­tka­nia. Wy­staw­cy nie kry­li za­sko­cze­nia fre­kwen­cją. Pod­kre­śla­li, że ich sto­iska od­wie­dzi­li klien­ci, którzy mie­li kon­kret­ne py­ta­nia i by­li za­in­te­re­so­wa­ni ofe­ro­wa­ny­mi pro­duk­ta­mi i usłu­ga­mi. Na uwa­gę za­słu­gu­je at­mos­fe­ra to­wa­rzy­sząca tar­gom. Po­wi­ta­nia by­ły in­ne niż za­wsze, mniej wy­lew­ne w ge­stach, ale szcze­re i praw­dzi­we. Da­ło się od­czuć, że ka­żdy jest bar­dzo spra­gnio­ny spo­tkań i czer­pie przy­jem­no­ść z ka­żdej roz­mo­wy.

Za­rów­no dla wy­staw­ców, jak i go­ści udział w tar­gach jest bar­dzo wa­żny. Wy­da­rze­nie umo­żli­wi­ło na­wi­ąza­nie no­wych i utrwa­le­nie do­tych­cza­so­wych kon­tak­tów, które są na wa­gę zło­ta. Przed­si­ębior­cy, którzy zde­cy­do­wa­li się na za­pre­zen­to­wa­nie swo­jej ofer­ty, wie­dzą jak istot­na jest pro­mo­cja i trzy­ma­nie ręki na pul­sie. Pod­kre­śla­ją często, że ko­rzy­ści pły­nące z udzia­łu do­strze­ga­ją przez ca­ły rok. Kon­ku­ren­cja jest ogrom­na a tar­gi przy­kła­dem na to, jak z ro­ku na rok zmie­nia się bra­nża opa­ko­wań.

Dwa dni Pac­ka­ging In­no­va­tions to sy­gnał, że tar­gi wra­ca­ją na wła­ści­we to­ry. Or­ga­ni­za­to­rzy są go­to­wi na re­ali­za­cję naj­bar­dziej wy­ma­ga­jących wy­da­rzeń, a uczest­ni­cy spra­gnie­ni udzia­łu w nich. Wszyst­kie spo­tka­nia od­by­wa­ły się w skru­pu­lat­nie prze­strze­ga­nym re­żi­mie sa­ni­tar­nym. Ka­żda oso­ba wcho­dząca na te­ren tar­gów mia­ła mie­rzo­ną tem­pe­ra­tu­rę i by­ła zo­bli­go­wa­na do wy­pe­łnie­nia an­kie­ty epi­de­mio­lo­gicz­nej. Uczest­ni­cy no­si­li ma­ski i za­cho­wy­wa­li dy­stans spo­łecz­ny. Do­zow­ni­ki z pły­na­mi do de­zyn­fek­cji rąk udo­stęp­nio­no na sto­iskach i prze­strze­niach wspól­nych.

Ka­żda bra­nża jest in­na, ale lu­dzie bez względu na wy­ko­ny­wa­ny za­wód ma­ją ta­ką sa­mą po­trze­bę – spo­tkań, roz­mów i na­wi­ązy­wa­nia kon­tak­tów. Do te­go nie po­trze­ba uści­sków dło­ni, wy­star­czy od­po­wied­nie przy­go­to­wa­nie, za­cho­wa­nie roz­sąd­ku i po­zy­tyw­ne na­sta­wie­nie.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji or­ga­ni­za­to­ra

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści