Stu­dio 5D10: Ag­fa za­pra­sza na wir­tu­al­ne spo­tka­nia de­dy­ko­wa­ne roz­wi­ąza­niom in­kje­to­wym z jej ofer­tyPoprzedni artykuł 

Fot. : Agfa
Fot. : Ag­fa

„Wszyst­ko co po­ka­za­li­by­śmy na tar­gach Fe­spa i Prin­ting Uni­te­d” – pod ta­kim ha­słem fir­ma Ag­fa przy­go­to­wu­je trzy­dnio­we, wir­tu­al­ne spo­tka­nia de­dy­ko­wa­ne roz­wi­ąza­niom in­kje­to­wym z jej ofer­ty.

Pro­wa­dzo­ne z cen­tra­li w Mort­sel wy­da­rze­nie od­będzie się w dniach 6–8 pa­ździer­ni­ka br. Ka­żde­go dnia Stu­dio 5D10 (ta­ki nu­mer mia­ło no­sić sto­isko fir­my Ag­fa na te­go­rocz­nych tar­gach Fe­spa) będzie kon­cen­tro­wać się na in­nych aspek­tach pro­duk­cji z wy­ko­rzy­sta­niem dru­ku wiel­ko­for­ma­to­we­go, ba­zu­jące­go na tech­ni­ce in­kjet UV. Spot­ka­nia uwzględ­niać będą m.in. pre­zen­ta­cje roz­wi­ązań skie­ro­wa­nych do dru­ka­rń of­f­se­to­wych (które chcą roz­bu­do­wać port­fo­lio swo­ich usług), ma­szyn prze­zna­czo­nych do za­dru­ko­wy­wa­nia tek­tu­ry fa­li­stej oraz kwe­stię wła­ści­we­go skon­fi­gu­ro­wa­nia różnych ele­men­tów pro­ce­su dru­ko­wa­nia in­kjetowego. Re­je­stra­cja na po­szcze­gól­ne we­bi­na­ria pro­wa­dzo­na jest za po­śred­nic­twem stro­ny in­ter­ne­to­wej www.stu­dio­5d10.com. Spot­ka­nia, od­by­wa­jące się o go­dzi­nie 10 i 16, po­trwa­ją po ok. 60 mi­nut i będą pro­wa­dzo­ne w języ­ku an­giel­skim.

6 pa­ździer­ni­ka: in­kjet wiel­ko­for­ma­to­wy dla dru­ka­rń of­f­se­to­wych

Pierw­sza z za­pla­no­wa­nych przez fir­mę Ag­fa se­sji on­li­ne będzie skie­ro­wa­na do dru­ka­rń of­f­se­to­wych, po­szu­ku­jących no­wych dróg roz­wo­ju i chcących roz­bu­do­wać swo­ja ofer­tę o druk cy­fro­wy. Spot­ka­nie prze­bie­ga­jące pod mot­tem „Ro­zwi­ja­jąc i dy­wer­sy­fi­ku­jąc twój bi­zne­s” będzie uwzględ­niać m.in. na­stępu­jące aspek­ty: wła­ści­wą kom­bi­na­cję dru­ku of­f­se­to­we­go i in­kje­to­we­go, a co za tym idzie – stwo­rze­nie mo­żli­wo­ści za­ra­bia­nia na dru­ku wiel­ko­for­ma­to­wym; kwe­stię sta­bil­no­ści ko­lo­rów spe­cjal­nych (np. fir­mo­wych) przy za­sto­so­wa­niu różnych tech­no­lo­gii i podło­ży; wpro­wa­dze­nie do ofer­ty nie­osi­ągal­nych wcze­śniej kre­atyw­nych apli­ka­cji, przy­ci­ąga­jących do dru­kar­ni no­wych klien­tów; od­po­wied­nie po­łącze­nie naj­wy­ższej ja­ko­ści roz­wi­ązań dru­kujących z opty­mal­ną wy­daj­no­ścią i zy­skow­no­ścią; au­to­ma­ty­za­cję dru­ku wiel­ko­for­ma­to­we­go z my­ślą o naj­wy­ższej wy­daj­no­ści ope­ra­cyj­nej.

7 pa­ździer­ni­ka: za­dru­ko­wy­wa­nie tek­tu­ry fa­li­stej w tech­ni­ce in­kjet

Dru­ga se­sja po­świ­ęco­na będzie różno­rod­nym za­sto­so­wa­niom in­kje­tu wiel­ko­for­ma­to­we­go w zmie­nia­jącym się świe­cie opa­ko­wań z na­dru­kiem oraz di­sple­jów. Przed­sta­wio­ne zo­sta­ną tu ko­rzy­ści zwi­ąza­ne z wy­ko­rzy­sta­niem roz­wi­ązań tech­no­lo­gicz­nych Ag­fa, skie­ro­wa­nych do te­go seg­men­tu ryn­ko­we­go. Przed­sta­wi­cie­le fir­my za­pre­zen­tu­ją różne mo­żli­wo­ści wspar­cia dla jej klien­tów, przy uwzględ­nie­niu ta­kich za­gad­nień jak: au­to­ma­ty­za­cja work­flow, in­te­gra­cja z sys­te­mem MIS, pa­ne­le ste­ru­jące, kon­tro­la mar­ki, de­dy­ko­wa­ne atra­men­ty i sta­bil­no­ść ko­lo­ry­stycz­na, jak rów­nież od­po­wied­nie wspar­cie tech­nicz­ne. Spot­ka­nie wzbo­ga­cą ta­kże stu­dia przy­pad­ku z udzia­łem użyt­kow­ni­ków roz­wi­ązań Ag­fa. Li­sta po­ru­sza­nych te­ma­tów obej­mie: cy­fro­we stra­te­gie ko­mu­ni­ka­cji wła­ści­cie­li ma­rek z ryn­kiem, geo­mar­ke­ting uwzględ­nia­jący per­so­na­li­zo­wa­ne obra­zo­wa­nie; wy­daj­no­ść i zy­skow­no­ść dzi­ęki prze­jściu na tech­no­lo­gię cy­fro­wą; ko­mu­ni­ka­cję i stra­te­gię dzia­ła­nia w od­nie­sie­niu do bra­nży opa­ko­wań.

8 pa­ździer­ni­ka: wła­ści­wy do­bór ele­men­tów pro­ce­su dru­ko­wa­nia in­kje­to­we­go

Ostat­nia se­sja będzie uwzględ­niać różne, ta­kże bar­dzo spe­cy­ficz­ne po­trze­by dru­ka­rń i ich klien­tów w kon­te­kście za­sto­so­wa­nia tech­ni­ki in­kje­to­wej UV. Ag­fa za­pre­zen­tu­je tu swo­je sze­ro­kie port­fo­lio ele­men­tów skła­da­jących się na ca­ły pro­ces: plo­ter dru­ku­jący, atra­men­ty, opro­gra­mo­wa­nie i sprzęt pe­ry­fe­ryj­ny np. zwi­ęk­sza­jący au­to­ma­ty­za­cję dzia­łań. Przed­sta­wie­ni będą też licz­ni part­ne­rzy tech­no­lo­gicz­ni fir­my, z który­mi współpra­cu­je ona przy opra­co­wy­wa­niu spe­cja­li­stycz­nych roz­wi­ązań po­li­gra­ficz­nych i in­te­gra­cji sys­te­mo­wej, ta­kże w kon­te­kście ca­łych pro­cesów pro­duk­cyj­nych, w których druk sta­no­wi część ci­ągu tech­no­lo­gicz­ne­go. Wśród pre­zen­to­wa­nych przy­kła­dów znaj­dą się apli­ka­cje ta­kie jak: la­mi­na­ty podło­go­we i pa­ne­le me­blo­we; drew­nia­ne pa­le­ty; opa­ko­wa­nia na ba­zie tek­tu­ry fa­li­stej oraz wy­ro­by de­ko­ra­cyj­ne uwzględ­nia­jące skórę.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­fi­czej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści