Sco­dix pre­zen­tu­je 6 no­wych mo­de­li ma­szynPoprzedni artykuł 

Web-2-Print
We­b-2-Print
Scodix Ultra 2000
Sco­dix Ul­tra 2000

No­we se­rie Sco­dix Ul­tra są za­pro­jek­to­wa­ne w ce­lu stwo­rze­nia mo­żli­wo­ści szyb­kie­go roz­wo­ju bi­zne­su różnej wiel­ko­ści fir­mom i ryn­kom.

Sco­dix, wio­dący do­staw­ca pio­nier­skich roz­wi­ązań do cy­fro­we­go uszla­chet­nia­nia dla bra­nży po­li­gra­ficz­nej, ogło­sił wpro­wa­dze­nie na ry­nek no­wej ge­ne­ra­cji se­rii ma­szyn Sco­dix Ul­tra. Skła­da się ona z sze­ściu urządzeń, z których ka­żde jest prze­zna­czo­ne dla okre­ślo­ne­go seg­men­tu ryn­ku. Se­rię opra­co­wa­no na pod­sta­wie do­świad­czeń z ryn­ku dru­ków ak­cy­den­so­wych, opa­ko­wań oraz web to print, tak aby w pe­łni za­spo­ko­ić po­trze­by ka­żdego sek­to­ra. CEO Sco­dix, Eli Grin­berg, wy­ja­śnia:

„Ja­ko naj­bar­dziej in­no­wa­cyj­na i do­świad­czo­na fir­ma na świe­cie, zaj­mu­jąca się tech­no­lo­gią uszla­chet­nia­nia cy­fro­we­go, z po­nad 400 ma­szy­na­mi za­in­sta­lo­wa­ny­mi na ca­łym świe­cie, wpro­wa­dza­my te­raz jed­ną roz­sze­rzo­ną li­nię pro­duk­tów, która zo­sta­ła za­pro­jek­to­wa­na w ce­lu za­spo­ko­je­nia po­trzeb wszyst­kich na­szych klien­tów we wszyst­kich tych sek­to­rach prze­my­słu po­li­gra­ficz­ne­go. Bez względu na za­sto­so­wa­nie, ty­py uszla­chet­nień czy wy­ma­gań bu­dże­to­wych, ma­my roz­wi­ąza­nie w ra­mach tej se­rii. Do­staw­cy usług po­li­gra­ficz­nych mo­gą wy­brać ma­szy­nę, która będzie naj­le­piej wspie­rać przy­szły roz­wój ich dzia­łal­no­ści ”.

We­b-2-Print

Prze­zna­czo­ne na ry­nek W2P, ma­szy­ny Sco­dix Ul­tra 3000 oraz Ul­tra 4000 za­wie­ra­ją opro­gra­mo­wa­nie Sco­dix Stu­dio W2P. Opra­co­wa­ne na ba­zie suk­ce­su firm ta­kich jak Shut­ter­fly i Di­strict Pho­to, mo­del Ul­tra 3000 kon­cen­tru­je się na We­b2Print, pod­czas gdy Ul­tra 4000, umo­żli­wia­jący sto­so­wa­nie podło­ży w wi­ęk­szym for­ma­cie oraz po­daj­nik i wy­kła­da­nie pa­le­to­we, jest skie­ro­wa­ny do dru­kar­ni We­b2Pack.

Druk ak­cy­den­so­wy i za­sto­so­wa­nia spe­cjal­ne

Ofe­ru­jąc te sa­me for­ma­ty uszla­chet­nia­nia i ga­mę podło­ży, ma­szy­ny Sco­dix Ul­tra 1000 i 2000 roz­różnia­ne są licz­bą do­stęp­nych uszla­chet­nień – w kon­se­kwen­cji są ofe­ro­wa­ne na ryn­ku w różnych prze­dzia­łach ce­no­wych. Ul­tra 1000 za­pew­nia po­wszech­nie sto­so­wa­ne cy­fro­we uszla­chet­nie­nia, pod­czas gdy Ul­tra 2000 ofe­ru­je wszyst­kie apli­ka­cje Sco­dix na jed­nej plat­for­mie, w tym au­to­ma­tycz­ne prze­łącza­nie po­li­me­rów dla naj­wy­ższej pro­duk­tyw­no­ści.

Pac­ka­ging

Sco­dix Ul­tra 5000 i 6000 ob­słu­gu­ją grub­sze podło­ża wy­ma­ga­ne do za­sto­so­wań opa­ko­wa­nio­wych (do 2 mm) i są do­stęp­ne z po­daj­ni­kiem i od­bior­ni­kiem pa­le­to­wym. Cho­ciaż Ul­tra 6000 ofe­ru­je wi­ęk­szy for­mat, za­wie­ra uprosz­czo­ną ga­mę uszla­chet­nień.

Sze­ść no­wych ma­szyn jest na­stęp­ca­mi mo­de­li Ul­tra 101 i 202, pod­czas gdy ma­szyna Sco­dix E106 jest na­dal do­stęp­na do za­sto­so­wań opa­ko­wa­nio­wych w for­ma­cie B1. Grin­berg do­da­je:

„Wpro­wa­dza­jąc cy­fro­we uszla­chet­nia­nie, do­staw­cy usług po­li­gra­ficz­nych mo­gą roz­sze­rzyć swo­ją ofer­tę o apli­ka­cje przy­ci­ąga­jące uwa­gę, po­pra­wia­jąc wska­źni­ki utrzy­ma­nia klien­tów w tych no­to­rycz­nie zmien­nych cza­sach, jed­no­cze­śnie zwi­ęk­sza­jąc ma­rże i osta­tecz­nie ren­tow­no­ść. Nie­za­le­żnie od te­go, czy pro­duk­ty są ku­po­wa­ne tra­dy­cyj­nie, czy za po­śred­nic­twem ka­na­łów We­b2Pack lub We­b2Print, Sco­dix ulep­sza pro­duk­ty, po­cząw­szy od wi­zy­tówek pre­mium i kart oko­licz­no­ścio­wych, fol­de­rów, okła­dek ksi­ążek, przy­ci­ąga­jących uwa­gę od­bior­ców, po wy­różnia­jące się ety­kie­ty i opa­ko­wa­nia, pu­de­łka, pu­de­łka ty­pu ri­gid, pro­duk­ty POS i za­sto­so­wa­nia ty­pu se­cu­ri­ty – za­wsze z na­ci­skiem na drob­ne szcze­góły i wy­so­ką ja­ko­ść wy­ni­ków. Wpro­wa­dza­jąc tę po­dzie­lo­ną na seg­men­ty ofer­tę pro­duk­tów, zwi­ęk­sza­my licz­bę klien­tów, którzy mo­gą za­sto­so­wać Sco­dix i ofe­ru­je­my war­to­ść Sco­dix wi­ęk­szej licz­bie ma­rek, na­byw­com dru­ku i kon­su­men­tom dru­ku. To na­praw­dę ko­lej­na era w dzia­łal­no­ści Sco­dix ”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Di­gi­print sp. z o.o.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści