Kornit Digital (Nasdaq: KRNT), światowy lider w dziedzinie technologii cyfrowego druku na tekstyliach, ogłosił, że firma Calvi z portugalskiego miasta Vizela wdrożyła system Kornit Avalanche HD6 do wydajnej dekoracji cyfrowej o jakości detalicznej na żądanie.
Założona w 1977 roku firma Calvi jest firmą produkującą tekstylia, która współpracuje z krajowymi i międzynarodowymi partnerami, dostarczając odzież sportową i codzienną dla mężczyzn, kobiet i dzieci. Obecnie zajmując placówkę o powierzchni 6600 metrów kwadratowych i zatrudniając zespół ponad 120 wykwalifikowanych specjalistów, są zaangażowani w rozwój tekstyliów w odniesieniu do
trzech podstawowych wartości: jakości, dostępności i wydajności. Oprócz własnej działalności w zakresie handlu elektronicznego Calvi produkuje około 100 000 t-shirtów tygodniowo dla marek takich jak Pull & Bear, Zara i Bershka.
„Kiedy po raz pierwszy skontaktowaliśmy się z firmą Kornit, bardzo łatwo było nawiązać współpracę, którą mamy teraz” - mówi Anselmo Pereira, szef działu projektowania w Calvi. „Kornit Avalanche naprawdę pomógł nam działać szybciej, być bardziej ekologicznym - w zasadzie nie mamy minimalnych ilości do wyprodukowania”.
W Calvi biznes jest osobisty i odzwierciedla podstawowe wartości kierownictwa.
„Ta firma zaczęła się od mojego dziadka, a potem mój ojciec zaczął samodzielnie prowadzić firmę” - mówi Catarina Lopes, założycielka i dyrektor generalna ekologicznego oddziału NÜWA. „Założyłem firmę NÜWA, która ma dwa filary: wszystko jest zrównoważone i inspirują nas ludzie. Jesteśmy zrównoważeni; nie musimy generować większej ilości ścieków ani zużywać więcej zasobów. Nasze produkty są wykonane z bawełny pochodzącej z recyklingu, poliestru z recyklingu i bawełny organicznej. Używamy druku cyfrowego tylko dlatego, że jest to atrament wodny; nie musimy używać chemikaliów w naszych produktach ”.
„Ludzie w Dolinie Douro są naprawdę związani z lądem” - dodaje.
„Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby utrzymać równowagę ekosystemu. Musimy zachować jedyny dom, jaki mamy, a jest to nasza planeta ”.
Poza promowaniem odpowiedzialnych praktyk produkcyjnych, NÜWA i Calvi mieli również bardzo pragmatyczną motywację do przyjęcia cyfrowego systemu DTG firmy Kornit.
„Produkcja naszej odzieży na zamówienie bez tych maszyn nie byłaby możliwa” - mówi Lopes.
Na podstawie informacji firmy Kornit Digital