Jak budować silne relacje z marką w coraz bardziej złożonym środowisku e-commerce? To temat pierwszego z serii wydarzeń cyfrowych, podczas których Iggesund Paperboard gromadzi ekspertów branżowych i właścicieli marek, aby zgłębiać najnowsze trendy kulturowe i technologiczne.
Począwszy od 20 stycznia 2021 r., Iggesund Paperboard rozpoczyna Unbox, nową serię wydarzeń cyfrowych, których celem jest zbadanie wyzwań i możliwości, przed którymi stoją marki dzisiaj i w przyszłości.
Pierwszy Unbox koncentruje się na zmianach w zachowaniu konsumentów i sposobach tworzenia przez marki angażujących doświadczeń za pośrednictwem kanałów cyfrowych. I jak to stawia nowe wymagania dla celowych rozwiązań opakowaniowych.
„Jest to temat, który stał się jeszcze bardziej aktualny podczas pandemii Covid-19, ponieważ coraz więcej osób przenosi zakupy online” - mówi Jennie Majgren, dyrektor ds. marketingu i zarządzania marką w Iggesund Paperboard. „Nasze pierwsze wydarzenie Unbox bada, w jaki sposób marki mogą angażować swoich konsumentów w tym cyfrowym świecie. Omówimy wyzwania, przed którymi stoją marki, gdy konsumenci nie mogą już fizycznie wchodzić w interakcję z produktami w sklepie, oraz możliwości, jakie dają kanały cyfrowe podczas tworzenia znaczących doświadczeń marki ”.
Firma Iggesund zaprosiła trzech inspirujących prelegentów na pierwsze wydarzenie:
Alexis Robillard, CEO i założycielka wegańskiej marki makijażu All Tigers. Pochodzący z czołowych stanowisk w marketingu gigantów kosmetycznych, takich jak L'Oréal, Interparfums i Dior, Alexis
Robillard założył własną niezależną markę All Tigers w 2017 roku. Obecnie sprzedają produkty do makijażu wykonane z naturalnych i wegańskich składników za pośrednictwem handlu elektronicznego na całym świecie oraz w sklepy w całej Europie.
„Ciągłe uczenie się i rozwój wraz z naszymi klientami i partnerami to dla nas kluczowe znaczenie w firmie Iggesund. Z Unbox czekamy na znaczące dyskusje i dzielenie się spostrzeżeniami na temat światowych trendów, które mają wpływ na nas wszystkich jako konsumentów i właścicieli marek ”- mówi Johan Nellbeck, dyrektor generalny Iggesund Paperboard.
Na podstawie informacji Iggesund Paperboard