Ig­ge­sund Pa­per­bo­ard roz­po­czy­na Un­box, cy­fro­wą se­rię wy­da­rzeń, która roz­pocz­nie się 20 stycz­nia 2021 ro­kuPoprzedni artykuł 

Jak bu­do­wać sil­ne re­la­cje z mar­ką w co­raz bar­dziej zło­żo­nym śro­do­wi­sku e-com­mer­ce? To te­mat pierw­sze­go z se­rii wy­da­rzeń cy­fro­wych, pod­czas których Ig­ge­sund Pa­per­bo­ard gro­ma­dzi eks­per­tów bra­nżo­wych i wła­ści­cie­li ma­rek, aby zgłębiać naj­now­sze tren­dy kul­tu­ro­we i tech­no­lo­gicz­ne.

Po­cząw­szy od 20 stycz­nia 2021 r., Ig­ge­sund Pa­per­bo­ard roz­po­czy­na Un­box, no­wą se­rię wy­da­rzeń cy­fro­wych, których ce­lem jest zba­da­nie wy­zwań i mo­żli­wo­ści, przed który­mi sto­ją mar­ki dzi­siaj i w przy­szło­ści.

Pierw­szy Un­box kon­cen­tru­je się na zmia­nach w za­cho­wa­niu kon­su­men­tów i spo­so­bach two­rze­nia przez mar­ki an­ga­żu­jących do­świad­czeń za po­śred­nic­twem ka­na­łów cy­fro­wych. I jak to sta­wia no­we wy­ma­ga­nia dla ce­lo­wych roz­wi­ązań opa­ko­wa­nio­wych.

„Jest to te­mat, który stał się jesz­cze bar­dziej ak­tu­al­ny pod­czas pan­de­mii Co­vi­d-19, po­nie­waż co­raz wi­ęcej osób prze­no­si za­ku­py on­li­ne” – mówi Jen­nie Maj­gren, dy­rek­tor ds. mar­ke­tin­gu i za­rządza­nia mar­ką w Ig­ge­sund Pa­per­bo­ard. „Na­sze pierw­sze wy­da­rze­nie Un­box ba­da, w ja­ki spo­sób mar­ki mo­gą an­ga­żo­wać swo­ich kon­su­men­tów w tym cy­fro­wym świe­cie. Omówi­my wy­zwa­nia, przed który­mi sto­ją mar­ki, gdy kon­su­men­ci nie mo­gą już fi­zycz­nie wcho­dzić w in­te­rak­cję z pro­duk­ta­mi w skle­pie, oraz mo­żli­wo­ści, ja­kie da­ją ka­na­ły cy­fro­we pod­czas two­rze­nia zna­czących do­świad­czeń mar­ki ”.

Fir­ma Ig­ge­sund za­pro­si­ła trzech in­spi­ru­jących pre­le­gen­tów na pierw­sze wy­da­rze­nie:

Ale­xis Ro­bil­lard, CEO i za­ło­ży­ciel­ka we­ga­ńskiej mar­ki ma­ki­ja­żu All Ti­gers. Po­cho­dzący z czo­ło­wych sta­no­wisk w mar­ke­tin­gu gi­gan­tów ko­sme­tycz­nych, ta­kich jak L’Oréal, In­ter­par­fums i Dior, Ale­xis Ro­bil­lard za­ło­żył wła­sną nie­za­le­żną mar­kę All Ti­gers w 2017 ro­ku. Obec­nie sprze­da­ją pro­duk­ty do ma­ki­ja­żu wy­ko­na­ne z na­tu­ral­nych i we­ga­ńskich skład­ni­ków za po­śred­nic­twem han­dlu elek­tro­nicz­ne­go na ca­łym świe­cie oraz w skle­py w ca­łej Eu­ro­pie.

Mo­on-Suck Song, CEO i współza­ło­ży­ciel agen­cji e-com­mer­ce Pa­na­go­ra. Mo­on-Suck Song współpra­cu­je z han­dlem elek­tro­nicz­nym od pra­wie 20 lat i ma ogrom­ne do­świad­cze­nie w wpro­wa­dza­niu uda­nych kon­cep­cji sprze­da­ży on­li­ne dla ma­rek mo­do­wych i ko­sme­tycz­nych. Jest często za­pra­sza­ny na wy­da­rze­nia i se­mi­na­ria in­ter­ne­to­we, gdzie dzie­li się swo­imi spo­strze­że­nia­mi i wie­dzą na te­mat han­dlu elek­tro­nicz­ne­go i stra­te­gii cy­fro­wej dla ma­rek.

Mar­kus Wulff, dy­rek­tor ds. In­no­wa­cji cy­fro­wych w agen­cji roz­wo­ju mar­ki Grow. Mar­kus Wulff współpra­co­wał z kil­ko­ma glo­bal­ny­mi mar­ka­mi i do­strze­ga po­ten­cjał ma­rek, aby uzy­skać prze­wa­gę kon­ku­ren­cyj­ną dzi­ęki po­łączo­nym opa­ko­wa­niom. Za­le­ca uczy­nie­nie z pa­kie­tu bo­dźca lub po­mo­stu mi­ędzy fi­zycz­nym pro­duk­tem a ofer­tą usług.

„Ci­ągłe ucze­nie się i roz­wój wraz z na­szy­mi klien­ta­mi i part­ne­ra­mi to dla nas klu­czo­we zna­cze­nie w fir­mie Ig­ge­sund. Z Un­box cze­ka­my na zna­czące dys­ku­sje i dzie­le­nie się spo­strze­że­nia­mi na te­mat świa­to­wych tren­dów, które ma­ją wpływ na nas wszyst­kich ja­ko kon­su­men­tów i wła­ści­cie­li ma­rek ”- mówi Jo­han Nel­l­beck, dy­rek­tor ge­ne­ral­ny Ig­ge­sund Pa­per­bo­ard.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Ig­ge­sund Pa­per­bo­ard

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści