Key­po­int In­tel­li­gen­ce i Big Pic­tu­re oce­nia­ją zmia­ny na ryn­ku wiel­ko­for­ma­to­wymPoprzedni artykuł 

Key­po­int In­tel­li­gen­ce i ma­ga­zyn Big Pic­tu­re prze­pro­wa­dzi­ły an­kie­tę wśród wła­ści­cie­li i pra­cow­ni­ków do­staw­ców usług dru­ku wiel­ko­for­ma­to­we­go (PSP), aby oce­nić tren­dy w apli­ka­cjach, za­mia­ry za­ku­pu, re­duk­cję od­pa­dów, opty­ma­li­za­cję prze­pły­wu pra­cy i ocze­ki­wa­nia do­ty­czące przy­cho­dów. Wi­ęk­szo­ść re­spon­den­tów po­cho­dzi­ła z ko­mer­cyj­nych dru­kar­ni, a na­stęp­nie z wiel­ko­for­ma­to­wych do­staw­ców usług płat­ni­czych, skle­pów z szyl­da­mi i we­wnętrz­nych dzia­łów dru­ku cy­fro­we­go.

W mia­rę jak po­ru­sza­my się po trud­nej dro­dze do oży­wie­nia go­spo­dar­cze­go, ry­nek wiel­ko­for­ma­to­wy wci­ąż ro­śnie i do­sto­so­wu­je się do zmian w za­cho­wa­niach i tren­dach kon­su­menc­kich zwi­ąza­nych z pan­de­mią, przy czym prio­ry­te­tem jest oszczęd­no­ść kosz­tów pro­duk­cji i re­duk­cja od­pa­dów.

Wy­ni­ki te­go ba­da­nia wska­zu­ją, że naj­częściej pro­du­ko­wa­ne apli­ka­cje mo­gą nie być naj­bar­dziej opła­cal­ne, za­ku­py sprzętu mo­gą być opar­te na ce­nie, a nie mo­żli­wo­ściach, a au­to­ma­ty­za­cja zy­sku­je na po­pu­lar­no­ści.

„Do­staw­cy usług płat­ni­czych po­win­ni sta­rać się au­to­ma­ty­zo­wać wszędzie tam, gdzie jest to mo­żli­we, aby uspraw­nić prze­pływ pra­cy, ob­ni­żyć kosz­ty pra­cy oraz ogra­ni­czyć stra­ty ma­te­ria­ło­we i mar­no­traw­stwo” — mówi głów­ny ana­li­tyk Key­po­int In­tel­li­gen­ce, Eric Zim­mer­man. „W tym mo­men­cie dzie­wi­ęćdzie­si­ąt pro­cent do­staw­ców usług płat­ni­czych w ja­kie­jś for­mie zauto­ma­ty­zo­wa­ne­go prze­pły­wu pra­cy”.

„Zdro­wy po­ziom ren­tow­no­ści mo­żna osi­ągnąć, ofe­ru­jąc swo­im klien­tom różno­rod­ne apli­ka­cje” — mówi Adrien­ne Pal­mer, re­dak­tor na­czel­na ma­ga­zy­nu Big Pic­tu­re. „Aby do­wie­dzieć się z pierw­szej ręki, co ro­bią do­staw­cy usług płat­ni­czych, aby utrzy­mać suk­ces fi­nan­so­wy i zdo­być udział w ryn­ku w ci­ągle zmie­nia­jącej się go­spo­dar­ce, prze­czy­taj klu­czo­we wy­ni­ki an­kie­ty na stro­nie big­pic­tu­re­mag.com”.

Ba­da­nie ma­ga­zy­nu Key­po­int In­tel­li­gen­ce i Big Pic­tu­re mo­żna na­być osob­no lub w ra­mach sub­skryp­cji in­nych ba­dań do­star­cza­nych przez usłu­gę pro­duk­cji Key­po­int In­tel­li­gen­ce. Po­nad­to opcje do­dat­ko­we do za­ku­pu obej­mu­ją roz­wój na­rzędzi sprze­da­żo­wych i mar­ke­tin­go­wych, ta­kich jak wy­ko­rzy­sta­nie da­nych i opra­co­wy­wa­nie ko­mu­ni­ka­tów za po­mo­cą ta­bel prze­staw­nych w pro­gra­mie Excel. Aby uzy­skać wi­ęcej in­for­ma­cji, klik­nij tu­taj.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Key­po­int In­tel­li­gen­ce

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści