Naj­no­wo­cze­śniej­szy sys­tem cy­fro­we­go uszla­chet­nia­nia dru­ku Sco­dix Ul­tra 6000 za­de­biu­tu­je w Eu­ro­pie na tar­gach Hun­ke­lerPoprzedni artykuł 

Sco­dix, wio­dący na świe­cie do­staw­ca uszla­chet­nia­nia cy­fro­we­go dla prze­my­słu gra­ficz­ne­go, za­pre­zen­tu­je swo­je naj­now­sze urządze­nie z se­rii Ul­tra 6000 wy­po­sa­żo­ne w tech­no­lo­gię Smart High De­fi­ni­tion (SHD) po raz pierw­szy w Eu­ro­pie na tar­gach Hun­ke­ler In­no­va­tion­days od 27 lu­te­go do 2 mar­ca.

Ro­zwi­ąza­nie Sco­dix Ul­tra 6000 da­je fe­no­me­nal­ne efek­ty uszla­chet­nia­nia wie­lu pro­duk­tów, w tym okła­dek ksi­ążek, luk­su­so­wych opa­ko­wań i ko­mer­cyj­nych pro­duk­tów po­li­gra­ficz­nych. W cen­trum uwa­gi na tar­gach Hun­ke­ler znaj­dą się roz­wi­ąza­nia w za­kre­sie uszla­chet­nia­nia w for­ma­cie B1 i B2 w tech­ni­ce of­f­se­to­wej, które wy­ka­zu­ją eko­no­micz­no­ść i wy­daj­no­ść po­zwa­la­jące na za­stąpie­nie ana­lo­go­wej tech­no­lo­gii uszla­chet­nia­nia, jed­no­cze­śnie ofe­ru­jąc fir­mom po­li­gra­ficz­nym wi­ęk­szą ela­stycz­no­ść w uszla­chet­nia­niu sze­ro­kiej ga­my pro­duk­tów po­li­gra­ficz­nych, w tym ksi­ążek, opa­ko­wań oraz pro­duk­tów ak­cy­den­so­wych. Po­nad­to Sco­dix za­pre­zen­tu­je tech­no­lo­gię SHD, która sta­no­wi prze­łom pod względem wy­so­kiej roz­dziel­czo­ści, wy­ra­zi­sto­ści i de­li­kat­nych de­ta­li, za­pew­nia­jących efekt przy­ci­ąga­jący wzrok oraz umo­żli­wia­jący za­stąpie­nie tech­no­lo­gii ana­lo­go­wej Si­ta ora Ho­tStam­pin­gu tech­no­lo­gią cy­fro­wą.

„Sco­dix z ra­do­ścią przed­sta­wi naj­now­szy mo­del Ul­tra 6000 z tech­no­lo­gią SHD na Hun­ke­ler In­no­va­tion­days” – mówi Mark Ni­xon, wi­ce­pre­zes za­rządza­jący Sco­dix ds. glo­bal­nej sprze­da­ży i mar­ke­tin­gu. „Mo­del 6000 już te­raz do­brze się sprze­da­je i za­le­ży nam na tym, aby fir­my po­li­gra­ficz­ne mo­gły po­znać wszyst­kie jej za­le­ty. Pro­duk­ty Sco­dix za­pew­nia­ją nie­zwy­kłą kom­bi­na­cję eko­no­micz­no­ści, zrów­no­wa­że­nia i wy­daj­no­ści roz­wi­ązań, umo­żli­wia­jąc dru­kar­niom i wy­daw­nic­twom uszla­chet­nia­nie na wy­ższym po­zio­mie”.

Sco­dix Ul­tra 6000 za­pew­nia rów­nież szyb­ki zwrot z in­we­sty­cji, Dzi­ęki wy­ra­fi­no­wa­ne­mu cy­fro­we­mu, uszla­chet­nia­niu, które zwi­ęk­sza po­strze­ga­ną war­to­ść ksi­ążek oraz opa­ko­wań re­du­ku­jąc czas i kosz­ty zwi­ąza­ne z tra­dy­cyj­nym przy­go­to­wa­niem ma­tryc, fil­mów, zna­cząco skra­ca­jąc czas na­rządu i przy­czy­nia­jąc się do ob­ni­że­nia jed­nost­ko­wych kosz­tów pro­duk­cji.

Ni­xon do­da­je: „W obli­czu ro­snących za­ku­pów on­li­ne i po­pu­lar­no­ści sper­so­na­li­zo­wa­nych pro­duk­tów bra­nża po­li­gra­ficz­na wy­ma­ga co­raz mniej­szych na­kła­dów i szyb­sze­go cza­su wpro­wa­dza­nia na ry­nek. Bez wąt­pie­nia cy­fro­we uszla­chet­nia­nie jest do­sko­na­łym roz­wi­ąza­niem dla tych wy­zwań, a dzi­ęki du­że­mu for­ma­to­wi urządze­nia Sco­dix Ul­tra 6000 i prak­tycz­nie ze­ro­we­mu cza­so­wi przy­go­to­wa­nia do dru­ku fir­my po­li­gra­ficz­ne mo­gą rów­nież do­rów­nać wy­daj­no­ści swo­ich sys­te­mów ana­lo­go­wych”.

Po­nie­waż wpływ na śro­do­wi­sko ma co­raz wi­ęk­sze zna­cze­nie dla tej bra­nży, ce­lem fir­my Sco­dix jest za­sto­so­wa­nie bar­dziej zrów­no­wa­żo­nych roz­wi­ązań i przy­ja­znych dla śro­do­wi­ska pro­ce­sów w swo­ich sys­te­mach i cy­fro­wym uszla­chet­nia­niu. Ce­lem jest m.in. eli­mi­na­cja emi­sji lot­nych zwi­ąz­ków or­ga­nicz­nych oraz wy­eli­mi­no­wa­nie po­trze­by sto­so­wa­nia ma­try­c/klisz na ba­zie me­ta­lu, che­mi­ka­li­ów i roz­pusz­czal­ni­ków, przy jed­no­cze­snym zmniej­sze­niu ogól­ne­go zu­ży­cia ener­gii.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Sco­dix

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści