Re­kor­do­wa licz­ba zgło­szeń w kon­kur­sie Stre­fa Stu­den­taPoprzedni artykuł 

Po raz 12. or­ga­ni­za­to­rzy Mi­ędzy­na­ro­do­wych Tar­gów Pac­ka­ging In­no­va­tions przy­go­to­wa­li kon­kurs Stre­fa Stu­den­ta, w którym mło­dzi pro­jek­tan­ci i pro­jek­tant­ki mie­li za za­da­nie stwo­rzyć pro­jekt opa­ko­wa­nia lub ety­kie­ty w jed­nej z trzech ka­te­go­rii: funk­cjo­nal­no­ść i for­ma, sza­ta gra­ficz­na, wra­że­nie. W tym ro­ku wpły­nęła re­kor­do­wa licz­ba zgło­szeń kon­kursowych.

Ju­ry w skła­dzie: Da­riusz Ch­wie­rut – Dy­rek­tor Mar­ke­tin­gu Wa­wel S.A, dr Jo­an­na Jur­ga – Pro­jek­tant­ka pro­duk­tu i prze­strze­ni, pra­cow­nik na­uko­wy In­sty­tu­tu Wzor­nic­twa Prze­my­sło­we­go, Mag­da­le­na Kor­czy­ńska – Za­stęp­ca re­dak­tor na­czel­nej i se­kre­tarz re­dak­cji mie­si­ęcz­ni­ka „Świat Dru­ku”, Krzysz­tof Skro­bot – Dy­rek­tor Pol­skiej Izby Flek­so­gra­fów, Be­ata Py­ś-Skro­ńska – Dy­rek­tor Biu­ra Pol­skiej Izby Opa­ko­wań, Be­ata Wiel­gat – z ra­mie­nia Al­fa Print – wy­daw­cy ma­ga­zy­nów „Po­li­gra­fi­ka” i „Opa­ko­wa­nie” wy­bra­ło 12 naj­lep­szych prac:

Ka­te­go­ria Funk­cjo­nal­no­ść i for­ma:

  • Ju­sty­na Wal­ko­wicz „Funk­cjo­nal­ne, bio­de­gra­do­wal­ne opa­ko­wa­nia – dwu­war­stwo­we fo­lie na ba­zie trzech po­li­sa­cha­ry­dów z do­dat­kiem na­no­tlen­ku ty­ta­nu”
  • Ana­sta­siya Da­ra­sh­ke­vich „Opa­ko­wa­nie na na­sio­na”
  • Zu­zan­na Kar­czew­ska „Re­de­sign opa­ko­wa­nia na pro­szek i kap­su­łki do pra­nia”
  • Ty­cjan Twar­dow­ski „Stac­kBox — Pro­jekt uni­wer­sal­ne­go pu­de­łka na obu­wie spor­to­we”

Ka­te­go­ria Sza­ta gra­ficz­na:

  • Mo­ni­ka Sz­pak „Pro­jekt se­rii opa­ko­wań le­ków do­stęp­nych bez re­cep­ty”
  • Alek­san­dra Ku­ła­kow­ska „Cho­co xpe­rien­ce”
  • Alek­san­dra Te­sar­ska „The Be­atles The Cho­co­la­te”
  • Mar­ta Wrzo­sek „TOUCH pre­zen­ta­cja od bran­di­gu do opa­ko­wań”

Ka­te­go­ria Wra­że­nie:

  • Agniesz­ka Sza­dy „No­ti­-nie­grzecz­na bu­tel­ka wi­na, którą mo­żna ro­ze­brać”
  • Emi­lia Bier­nat „Opa­ko­wa­nia na cze­ko­la­dę dla Kr­wio­daw­stwa”
  • Zu­zan­na Bo­rek „Opa­ko­wa­nie na pro­mar­ke­ry Win­so­r&New­ton”
  • Sa­ra Brzo­stek „Ze­ro Wa­ste – świa­do­my kon­sump­cjo­nizm”

Ce­lem kon­kur­su jest stwo­rze­nie szan­sy mło­dym pro­jek­tan­tom i pro­jek­tant­kom na po­sta­wie­nie pierw­szych za­wo­do­wych kro­ków i za­pre­zen­to­wa­nie sze­ro­kie­mu gro­nu od­bior­ców uni­ka­to­wych opa­ko­wań czy ety­kiet. Mi­ędzy­na­ro­do­we Tar­gi Opa­ko­wań Pac­ka­ging In­no­va­tions są do­sko­na­łym miej­scem na start, po­nie­waż co ro­ku sku­pia­ją ca­łe bra­nżo­we śro­do­wi­sko. To tu­taj swo­je in­no­wa­cyj­ne pro­duk­ty i roz­wi­ąza­nia pre­zen­tu­ją naj­wi­ęk­sze fir­my zwi­ąza­ne z ryn­kiem opa­ko­wań, a wie­dzą, do­świad­cze­niem i cie­ka­wy­mi ca­se stu­dy dzie­lą się ce­nie­ni eks­per­ci. Tar­gi są wi­ęc ide­al­ną prze­strze­nią do na­wi­ąza­nia re­la­cji bi­zne­so­wych.

Zwy­ci­ęz­cy pierw­sze­go eta­pu za­pre­zen­tu­ją swo­je pra­ce przed Ju­ry pod­czas 15. Tar­gów Pac­ka­ging In­no­va­tions w EXPO Kra­ków, 20–21 wrze­śnia 2023 ro­ku. In­for­ma­cje o kon­kur­sie oraz no­wej edy­cji tar­gów są do­stęp­ne na stro­nie pac­ka­gin­gin­no­va­tions.pl. 12. Mi­ędzy­na­ro­do­we Tar­gi Opa­ko­wań Pac­ka­ging In­no­va­tions or­ga­ni­zo­wa­ne są przez Tar­gi w Kra­ko­wie.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji or­ga­ni­za­to­ra

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści