Mon­ster Di­gi­tal zy­sku­je mo­ce pro­duk­cyj­ne dzi­ęki przy­jęciu 10 do­dat­ko­wych sys­te­mów Kor­nit Apol­lo w 2025 r.Poprzedni artykuł 

Monster Digital z siedzibą w Miami znacznie rozszerza swoją produkcję cyfrową, dodając 10 nowych systemów Kornit Apollo w 2025 roku - dodając do swojej obecnej floty 7 Apollos i 47 systemów Kornit Atlas MAX
Mon­ster Di­gi­tal z sie­dzi­bą w Mia­mi znacz­nie roz­sze­rza swo­ją pro­duk­cję cy­fro­wą, do­da­jąc 10 no­wych sys­te­mów Kor­nit Apol­lo w 2025 ro­ku – do­da­jąc do swo­jej obec­nej flo­ty 7 Apol­los i 47 sys­te­mów Kor­nit Atlas MAX

Kor­nit Di­gi­tal LTD. (NASDAQ: KRNT) („Kor­ni­t” lub „Spółka”), świa­to­wy li­der na ryn­ku zrów­no­wa­żo­nych, cy­fro­wych tech­no­lo­gii pro­duk­cji odzie­ży i tek­sty­li­ów na żąda­nie, ogło­sił dzi­siaj, że Mon­ster Di­gi­tal znacz­nie zwi­ęk­szy swo­ją cy­fro­wą pro­duk­cję dzi­ęki 10 do­dat­ko­wym sys­te­mom Kor­nit Apol­lo w 2025 r., roz­sze­rza­jąc tr­wa­jące prze­jście z si­to­dru­ku na cy­fro­wą pro­duk­cję tek­sty­li­ów.

Mon­ster Di­gi­tal z sie­dzi­bą w Mia­mi na Flo­ry­dzie jest ame­ry­ka­ńskim li­de­rem w pro­duk­cji odzie­ży i ak­ce­so­ri­ów na żąda­nie, ob­słu­gu­jącym naj­wi­ęk­sze świa­to­we mar­ki, sprze­daw­ców de­ta­licz­nych i plat­for­my e-com­mer­ce. Fir­ma, tra­dy­cyj­nie zaj­mu­jąca się si­to­dru­kiem pod mar­ka­mi wła­sny­mi, w ci­ągu ostat­nich kil­ku lat znacz­nie roz­sze­rzy­ła swo­ją pro­duk­cję cy­fro­wą – w tym zbu­do­wa­ła flo­tę 7 ma­szyn Apol­los i 47 sys­te­mów Kor­nit Atlas MAX. Ek­span­sja 10 do­dat­ko­wych ma­szyn Apol­los w 2025 r. zo­sta­nie zre­ali­zo­wa­na w ra­mach za­ku­pów ka­pi­ta­ło­wych i no­we­go mo­de­lu Kor­nit Al­l-Inc­lu­si­ve Click (AIC). Ta zna­cząca eks­pan­sja umo­żli­wi fir­mie zdo­by­cie ogrom­nych no­wych mo­żli­wo­ści i lep­sze za­spo­ko­je­nie obec­nych wy­ma­gań klien­tów po­przez prze­nie­sie­nie znacz­nych ma­so­wych wra­żeń z pro­duk­cji z ekra­nu na pro­duk­cję cy­fro­wą.

„In­no­wa­cja Kor­nit z naj­now­szym sys­te­mem Apol­lo by­ła praw­dzi­wym prze­ło­mem dla na­szej dzia­łal­no­ści. Te­raz mo­że­my bez żad­nych kom­pro­mi­sów prze­nie­ść wi­ęk­szy wo­lu­men ekra­no­wy na cy­fro­wy” – po­wie­dział Scott Va­lan­cy, dy­rek­tor ope­ra­cyj­ny Mon­ster Di­gi­tal. „Apol­lo zmie­nia spo­sób, w ja­ki za­rządza­my prze­pły­wem za­mówień – z mo­żli­wo­ścią pro­duk­cji cy­fro­wej na po­zio­mie szyb­ko­ści i ja­ko­ści, ja­kiego bra­nża ni­gdy nie wi­dzia­ła. Je­ste­śmy pod­eks­cy­to­wa­ni mo­żli­wo­ścia­mi roz­wo­ju, ja­kie otwie­ra przed na­mi Apol­lo i z nie­cier­pli­wo­ścią cze­ka­my na za­pew­nie­nie naj­wy­ższej ja­ko­ści ob­słu­gi klien­ta”.

„Bra­nża się zmie­nia, a świa­to­wej kla­sy pro­du­cen­ci prze­kszta­łca­ją swo­je fir­my, aby le­piej do­sto­so­wać się do wy­ma­gań dzi­siej­szych ma­rek i sprze­daw­ców de­ta­licz­nych, aby wy­ko­rzy­stać no­we mo­żli­wo­ści. Dla firm ta­kich jak Mon­ster Di­gi­tal, roz­wi­ąza­nia Kor­nit są mo­to­rem na­pędza­jącym tę trans­for­ma­cję” – po­wie­dział Ro­nen Sa­mu­el, dy­rek­tor ge­ne­ral­ny Kor­nit Di­gi­tal. „Je­ste­śmy dum­ni z na­szej wie­lo­let­niej współpra­cy z Mon­ster Di­gi­tal – i je­ste­śmy w pe­łni za­an­ga­żo­wa­ni w po­ma­ga­nie im w osi­ągni­ęciu suk­ce­su”.

Go­to­wy, aby do­świad­czyć mo­cy Kor­nit Apol­lo? Do­wiedz się wi­ęcej o tym, jak sys­tem po­ma­ga li­de­rom bra­nży, ta­kim jak Mon­ster Di­gi­tal, prze­jść od si­to­dru­ku do wy­daj­nej pro­duk­cji cy­fro­wej.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Kor­nit Di­gi­tal

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści