Polski Drukarz sp. z o.o., wydawca „Świata DRUKU”, organizuje szkolenie „Poligrafia w marketingu”, przeznaczone dla wszystkich pracowników działów marketingu różnych branż i agencji reklamowych, a także dla wszystkich zainteresowanych. Szkolenie odbędzie się 10 grudnia 2024 r., w godzinach 9:00-17:00 w Warszawie.
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z praktycznymi i teoretycznymi zagadnieniami dotyczącymi przygotowania projektu, druku, uszlachetniania i introligatorni, a także uświadomienie możliwości i ograniczeń poszczególnych technik drukarskich w celu obniżenia kosztów, oszczędności czasu oraz wypracowania precyzyjnych i skutecznych sposobów komunikacji między działem marketingu, agencją reklamową i drukarnią.
Informacje, regulamin i rejestracja na stronie: http://szkolenia.akademia-wiedzy.eu/
Program
1. Merytoryczne i techniczne przygotowanie publikacji
2. Papier i inne podłoża do druku (rodzaje, gramatury, formaty).
3. Proces poligraficzny a) przygotowalnia (prepress)
b) drukowanie (press)
c) obróbka po druku (postpress)
4. Współpraca z agencją reklamową i studiem graficznym.
5. Współpraca z drukarnią i optymalizacja kosztów
6. Druk w uniwersum cyfrowym – kody QR, wykorzystanie sztucznej inteligencji i rozszerzonej rzeczywistości, technologie RFID.
Prelegenci
Dyrektor Centralnego Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Przemysłu Poligraficznego (COBRPP). Od prawie trzydziestu lat specjalizuje się w poligrafii i systemach wydawniczych. Pracował między innymi jako doradca i konsultant w firmach Infosystems, Publishing Institute, SAD. Jako specjalista ds. produktu i sprzedaży systemów poligraficznych działał dla firm Agfa i XTeam, kierował także działem informatycznym w Presspublice. Doświadczony trener, nauczyciel, naukowiec, konsultant. Prowadzi badania w COBRPP, gdzie kieruje Zespołem Badawczym Elektroniki Drukowanej. Autor licznych artykułów specjalistycznych, publikowanych w pismach branżowych, polskich i zagranicznych. Swoją obszerną wiedzą dzieli się regularnie podczas prowadzonych przez siebie szkoleń oraz w trakcie wystąpień na konferencjach branżowych.
Na podstawie informacji organizatora