Ap­tar Clo­su­res za­pre­zen­tu­je glo­bal­ną wie­dzę na tar­gach Gul­fo­od Ma­nu­fac­tu­ring 2024Poprzedni artykuł 

Ap­tar Clo­su­res ma przy­jem­no­ść ogło­sić swój udział w tar­gach Gul­fo­od Ma­nu­fac­tu­ring, które od­będą się w Du­bai World Tra­de Cen­tre (ZEA) w dniach 5–7 li­sto­pa­da 2024 ro­ku. Ja­ko świa­to­wy li­der w pro­jek­to­wa­niu i pro­duk­cji in­no­wa­cyj­nych i zrów­no­wa­żo­nych za­mkni­ęć z no­wą re­gio­nal­ną obec­no­ścią pro­duk­cyj­ną, z du­mą wspie­ra­my 10. edy­cję naj­wa­żniej­sze­go wy­da­rze­nia opa­ko­wa­nio­we­go na Bli­skim Wscho­dzie.

Na Gul­fo­od Ma­nu­fac­tu­ring 2024 Ap­tar Clo­su­res za­pre­zen­tu­je na­sze sze­ro­kie port­fo­lio zrów­no­wa­żo­nych roz­wi­ązań. Od prze­ło­mo­wych in­no­wa­cji w za­kre­sie so­sów, przy­praw i ole­jów ja­dal­nych po sze­ro­ką ga­mę na­krętek spor­to­wych do na­po­jów i in­no­wa­cyj­nych za­mkni­ęć do pro­duk­tów ko­sme­tycz­nych, nasz ze­spół eks­per­tów będzie go­to­wy w ha­li Za’abe­el 2 na sto­isku A34, aby omówić i za­de­mon­stro­wać, w ja­ki spo­sób te in­no­wa­cje mo­gą po­pra­wić wra­że­nia kon­su­men­tów, zwi­ęk­szyć atrak­cyj­no­ść na półkach skle­po­wych i spe­łnić ce­le zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju wła­ści­cie­li ma­rek.

Nie­daw­ne na­by­cie przez Ap­tar Clo­su­res no­we­go za­kła­du pro­duk­cyj­ne­go w Bah­raj­nie (ZEA) jesz­cze bar­dziej umac­nia na­sze za­an­ga­żo­wa­nie w na­pędza­nie trans­for­ma­cji na ryn­ku Bli­skie­go Wscho­du. Wzmac­nia­jąc na­szą glo­bal­ną sieć in­no­wa­cyj­nych pro­duk­tów, de­dy­ko­wa­nych roz­wi­ązań i do­głęb­nej wie­dzy spe­cja­li­stycz­nej po­przez do­da­nie Gulf Clo­su­res (An Ap­tar Com­pa­ny), je­ste­śmy te­raz jesz­cze le­piej przy­go­to­wa­ni do ob­słu­gi tych bra­nż i za­pew­nie­nia wspar­cia klien­tom w tym re­gio­nie świa­ta”.

„Od cza­su stra­te­gicz­ne­go prze­jęcia Gulf Clo­su­res w 2023 r. roz­sze­rzy­li­śmy mo­żli­wo­ści pro­duk­cyj­ne w Bah­raj­nie. W re­zul­ta­cie Ap­tar Clo­su­res jest do­sko­na­le przy­go­to­wa­ny do wspie­ra­nia lo­kal­nych klien­tów na Bli­skim Wscho­dzie dzi­ęki na­szej sze­ro­kiej ga­mie pro­duk­tów, wy­jąt­ko­wej ja­ko­ści i za­awan­so­wa­nym mo­żli­wo­ściom in­no­wa­cyj­ny­m” – po­wie­dział Ni­co­la Maf­fi, dy­rek­tor mar­ke­tin­gu EMEA. „Cie­szy­my się, że mo­że­my być częścią Gul­fo­od Ma­nu­fac­tu­ring, gdzie za­pre­zen­tu­je­my na­sze wio­dące w bra­nży, zrów­no­wa­żo­ne za­mkni­ęcia, a ta­kże pod­kre­śli­my na­sze do­świad­cze­nie w two­rze­niu no­wych roz­wi­ązań dla na­szych part­ne­rów. Z nie­cier­pli­wo­ścią cze­ka­my na spo­tka­nie z no­wy­mi i obec­ny­mi klien­ta­mi pod­czas tar­gów”.

Ocze­ku­je się, że tar­gi Gul­fo­od Ma­nu­fac­tu­ring 2024, obej­mu­jące 19 hal wy­sta­wo­wych w Du­bai World Tra­de Cen­tre, przy­ci­ągną po­nad 36 000 pro­fe­sjo­na­li­stów i 2500 wy­staw­ców z ca­łe­go świa­ta.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ap­tar Clo­su­res

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści