Ame­ri­can Clas­sics Ap­pa­rel, Inc. prze­wo­dzi cy­fro­wej re­wo­lu­cji dzi­ęki tech­no­lo­gii od Kor­nit Di­gi­talPoprzedni artykuł 

Kor­nit Di­gi­tal LTD. (NASDAQ: KRNT) („Kor­ni­t” lub „Spółka”), świa­to­wy pio­nier w dzie­dzi­nie zrów­no­wa­żo­nych, cy­fro­wych tech­no­lo­gii pro­duk­cji odzie­ży i tek­sty­li­ów na żąda­nie, ogło­sił dzi­siaj, że Ame­ri­can Clas­sics Ap­pa­rel, Inc., czo­ło­wy hur­tow­nik li­cen­cjo­no­wa­nej odzie­ży mu­zycz­nej, fil­mo­wej i do gier, przyj­mu­je plat­for­mę Kor­nit Apol­lo. To roz­wi­ąza­nie no­wej ge­ne­ra­cji przy­spie­sza prze­jście fir­my z tra­dy­cyj­ne­go si­to­dru­ku na szyb­ką pro­duk­cję cy­fro­wą – za­pew­nia­jąc, że będzie ona w sta­nie do­trzy­mać kro­ku ro­snące­mu za­po­trze­bo­wa­niu klien­tów i szyb­kie­mu roz­wo­jo­wi ryn­ku e-de­ta­li­stów.

Ame­ri­can Clas­sics, z sie­dzi­bą w Han­ce­vil­le w sta­nie Ala­ba­ma, jest za­ufa­ną mar­ką li­cen­cjo­no­wa­nej odzie­ży od pra­wie trzech de­kad – ofe­ru­jąc kul­to­we pro­jek­ty uko­cha­nych ma­rek mu­zycz­nych (AC/DC), fil­mo­wych (Roc­ky) i te­le­wi­zyj­nych (Che­ers). Sprze­da­wa­ne przez gi­gan­tów de­ta­licz­nych, ta­kich jak Wal­mart i plat­for­my in­ter­ne­to­we, ta­kie jak Ama­zon, ich pro­duk­ty de­fi­niu­ją do­sko­na­ło­ść sprzętu dla fa­nów.

Wraz z do­da­niem Kor­nit Apol­lo do swo­je­go ar­se­na­łu, oprócz pro­duk­cji Kor­nit Atlas MAX POLY i ga­my wcze­śniej­szych sys­te­mów Kor­nit di­rec­t-to­-gar­ment – fir­ma jest go­to­wa do­star­czać pro­duk­ty szyb­ciej, wy­daj­niej i z nie­zrów­na­ną ja­ko­ścią.

Usta­no­wie­nie no­we­go stan­dar­du dla li­cen­cjo­no­wa­nej odzie­ży”

„Przez la­ta na­sza współpra­ca z Kor­nit umo­żli­wi­ła nam in­te­gra­cję naj­no­wo­cze­śniej­szej, cy­fro­wej pro­duk­cji na żąda­nie z na­szy­mi ope­ra­cja­mi” – po­wie­dział Greg Brown, wi­ce­pre­zes Ame­ri­can Clas­sics Ap­pa­rel, Inc. „Te­raz, przy gwa­łtow­nie ro­snącym po­py­cie na na­szą li­cen­cjo­no­wa­ną odzież i ci­ągłych nie­do­bo­rach si­ły ro­bo­czej, Kor­nit Apol­lo po­ja­wia się w ide­al­nym mo­men­cie. Ta in­no­wa­cyj­na plat­for­ma za­pew­nia nam szyb­ko­ść, ela­stycz­no­ść i wy­daj­no­ść, których po­trze­bu­je­my do ska­lo­wa­nia, przy jed­no­cze­snym za­cho­wa­niu naj­wy­ższej ja­ko­ści, ja­kiej ocze­ku­ją na­si klien­ci. To praw­dzi­wy prze­łom dla na­szej dzia­łal­no­ści”.

Przy­szło­ść pro­duk­cji li­cen­cjo­no­wa­nej odzie­ży

„W świe­cie li­cen­cjo­no­wa­nej odzie­ży szyb­ko­ść wpro­wa­dza­nia na ry­nek jest wszyst­kim – ale ja­ko­ść mu­si po­zo­stać naj­wa­żniej­sza” – po­wie­dział Ro­nen Sa­mu­el, dy­rek­tor ge­ne­ral­ny Kor­nit Di­gi­tal. „Ame­ri­can Clas­sics kon­se­kwent­nie usta­wia po­przecz­kę dla odzie­ży kie­ro­wa­nej do fa­nów, a przy­jęcie przez nich Kor­nit Apol­lo sta­no­wi od­wa­żny krok na­przód. Dzi­ęki te­mu po­tężne­mu sys­te­mo­wi są w sta­nie za­pew­nić wio­dące w bra­nży cza­sy re­ali­za­cji i nie­zrów­na­ną ja­ko­ść, jed­no­cze­śnie sta­wia­jąc czo­ła re­gio­nal­nym wy­zwa­niom zwi­ąza­nym z pra­cą. Je­ste­śmy dum­ni, że mo­że­my po­móc im roz­po­cząć ko­lej­ny roz­dział in­no­wa­cji i roz­wo­ju”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Kor­nit Di­gi­tal

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści