American Classics Apparel, Inc. przewodzi cyfrowej rewolucji dzięki technologii od Kornit DigitalPoprzedni artykuł 

Kornit Digital LTD. (NASDAQ: KRNT) („Kornit” lub „Spółka”), światowy pionier w dziedzinie zrównoważonych, cyfrowych technologii produkcji odzieży i tekstyliów na żądanie, ogłosił dzisiaj, że American Classics Apparel, Inc., czołowy hurtownik licencjonowanej odzieży muzycznej, filmowej i do gier, przyjmuje platformę Kornit Apollo. To rozwiązanie nowej generacji przyspiesza przejście firmy z tradycyjnego sitodruku na szybką produkcję cyfrową - zapewniając, że będzie ona w stanie dotrzymać kroku rosnącemu zapotrzebowaniu klientów i szybkiemu rozwojowi rynku e-detalistów.

American Classics, z siedzibą w Hanceville w stanie Alabama, jest zaufaną marką licencjonowanej odzieży od prawie trzech dekad - oferując kultowe projekty ukochanych marek muzycznych (AC/DC), filmowych (Rocky) i telewizyjnych (Cheers). Sprzedawane przez gigantów detalicznych, takich jak Walmart i platformy internetowe, takie jak Amazon, ich produkty definiują doskonałość sprzętu dla fanów.

Wraz z dodaniem Kornit Apollo do swojego arsenału, oprócz produkcji Kornit Atlas MAX POLY i gamy wcześniejszych systemów Kornit direct-to-garment - firma jest gotowa dostarczać produkty szybciej, wydajniej i z niezrównaną jakością.

Ustanowienie nowego standardu dla licencjonowanej odzieży"

„Przez lata nasza współpraca z Kornit umożliwiła nam integrację najnowocześniejszej, cyfrowej produkcji na żądanie z naszymi operacjami” - powiedział Greg Brown, wiceprezes American Classics Apparel, Inc. „Teraz, przy gwałtownie rosnącym popycie na naszą licencjonowaną odzież i ciągłych niedoborach siły roboczej, Kornit Apollo pojawia się w idealnym momencie. Ta innowacyjna platforma zapewnia nam szybkość, elastyczność i wydajność, których potrzebujemy do skalowania, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższej jakości, jakiej oczekują nasi klienci. To prawdziwy przełom dla naszej działalności”.

Przyszłość produkcji licencjonowanej odzieży

„W świecie licencjonowanej odzieży szybkość wprowadzania na rynek jest wszystkim - ale jakość musi pozostać najważniejsza” - powiedział Ronen Samuel, dyrektor generalny Kornit Digital. „American Classics konsekwentnie ustawia poprzeczkę dla odzieży kierowanej do fanów, a przyjęcie przez nich Kornit Apollo stanowi odważny krok naprzód. Dzięki temu potężnemu systemowi są w stanie zapewnić wiodące w branży czasy realizacji i niezrównaną jakość, jednocześnie stawiając czoła regionalnym wyzwaniom związanym z pracą. Jesteśmy dumni, że możemy pomóc im rozpocząć kolejny rozdział innowacji i rozwoju”.

Na podstawie informacji firmy Kornit Digital

 Produkcja: WebFabrika 1999-2025 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności