Tech­no­lo­gia Gal­lus Mat­te­Jet. No­we mo­żli­wo­ści ma­szy­ny Gal­lus ONE.Poprzedni artykuł 

Pod­czas Gal­lus Wi­ne La­bel Days 2025, które mia­ło miej­sce w dniach 26–27 mar­ca 2025 r. w cen­trum de­mon­stra­cyj­nym Gal­lus Expe­rien­ce Cen­ter w za­kła­dach w St. Gal­len w Szwaj­ca­rii za­pre­zen­to­wa­no no­wą tech­no­lo­gię Gal­lus Mat­te­Jet, która już ofi­cjal­nie tra­fia na ry­nek.

No­wa tech­no­lo­gia skie­ro­wa­na jest do pro­du­cen­tów ety­kiet do wi­na i na­po­jów spi­ry­tu­so­wych. Mat­te­Jet umo­żli­wia szyb­kie i opła­cal­ne ma­to­we uszla­chet­nia­nie pre­mium in­li­ne za na­ci­śni­ęciem jed­ne­go przy­ci­sku, wcze­śniej nie­osi­ągal­ne w cy­fro­wym dru­ku atra­men­to­wym.

Da­rio Ur­bi­na­ti, dy­rek­tor ge­ne­ral­ny Gal­lus Gro­up ko­men­tu­je: „Gal­lus i HEIDELBERG z ra­do­ścią ogła­sza­ją wpro­wa­dze­nie na ry­nek tech­no­lo­gii Gal­lus Mat­te­Jet i mo­żli­wo­ści, ja­kie ona stwa­rza. Do tej po­ry ma­to­we wy­ko­ńcze­nie dla cy­fro­we­go dru­ku atra­men­to­we­go by­ło mo­żli­we tyl­ko po­przez do­da­nie zin­te­gro­wa­nych jed­no­stek flek­so­gra­ficz­nych lub urządzeń do dal­sze­go uszla­chet­nia­nia w ce­lu wy­ko­rzy­sta­nia ma­to­wych po­włok – co wy­dłu­ża czas, zwi­ęk­sza zło­żo­no­ść i kosz­ty.”

„Te­raz, eli­mi­nu­jąc po­trze­bę sto­so­wa­nia te­go ty­pu la­kie­rów, klien­ci mo­gą od­blo­ko­wać różne mo­żli­wo­ści, za­cho­wu­jąc jed­no­cze­śnie fak­tu­rę po­wierzch­ni po­żąda­ne­go podło­ża. To rów­nież eli­mi­nu­je wszel­kie wy­ma­ga­ne na­rzędzia i czysz­cze­nie ma­szyn do po­wle­ka­nia, co da­je znacz­ną ogól­ną ko­rzy­ść.”

„Trzy la­ta te­mu, wpro­wa­dza­jąc Gal­lus One, za­jęli­śmy się ba­rie­rą TCO dla do­cho­do­wych ety­kiet cy­fro­wych. Dzi­ęki Mat­te­Jet roz­wi­nęli­śmy tę kon­cep­cję, wpro­wa­dza­jąc wszyst­kie za­le­ty cy­fro­wo dru­ko­wa­nych ma­to­wych ety­kiet do ma­rek pre­mium ta­kie jak mo­żli­wo­ść pro­duk­cji krót­kich se­rii, zmniej­sze­nie za­pa­sów ma­ga­zy­no­wych, zwi­ęk­szo­ną zrów­no­wa­żo­no­ść, per­so­na­li­za­cję i dru­ko­wa­nie na żąda­nie. To po­ka­zu­je na­sze za­an­ga­żo­wa­nie w wy­pe­łnia­nie lu­ki mi­ędzy ogrom­ną obiet­ni­cą tech­no­lo­gii cy­fro­wych, a obec­ną rze­czy­wi­sto­ścią w ca­łej na­szej bra­nży.

Spra­wia­nie, że przy­jęcie roz­wi­ązań cy­fro­wych sta­je się do­stęp­ną i opła­cal­ną ście­żką dla wi­ęk­szej licz­by pro­du­cen­tów ety­kiet i dal­sze wspie­ra­nie dąże­nia do „in­te­li­gent­ne­go, zin­te­gro­wa­ne­go ze wszyst­ki­mi pro­ce­sa­mi dru­ko­wa­nia. Ta in­no­wa­cja sku­tecz­nie uzu­pe­łnia ofer­tę dla ety­kiet cy­fro­wych pre­mium.”

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my He­idel­berg Pol­ska Sp. z o.o.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści