F.E. Bur­man wzmac­nia kre­atyw­no­ść i in­no­wa­cje dzi­ęki HP In­di­go i HP Prin­tOS Cre­ati­vi­ty Po­wer PackPoprzedni artykuł 

Lon­dy­ńska fir­ma F.E. Bur­man, pio­nier w bra­nży dru­ku, wpro­wa­dzi­ła pa­kiet HP Prin­tOS Cre­ati­vi­ty Po­wer Pack, aby zwi­ęk­szyć swo­je mo­żli­wo­ści kre­atyw­ne i po­głębić współpra­cę z pro­jek­tan­ta­mi, agen­cja­mi oraz ar­ty­sta­mi. Ta stra­te­gicz­na in­we­sty­cja odzwier­cie­dla am­bi­cję fir­my, by prze­su­wać gra­ni­ce dru­ku cy­fro­we­go i otwie­rać no­we mo­żli­wo­ści part­ner­stwa z li­de­ra­mi bra­nży, stu­den­ta­mi oraz twór­ca­mi. Wy­ko­rzy­stu­jąc za­awan­so­wa­ne tech­no­lo­gie HP, F.E. Bur­man nie tyl­ko podno­si ja­ko­ść swo­ich usług, ale ta­kże in­spi­ru­je ko­lej­ne po­ko­le­nia do eks­plo­ro­wa­nia po­ten­cja­łu dru­ku cy­fro­we­go.

Dzi­ęki współpra­cy z HP, F.E. Bur­man zre­wo­lu­cjo­ni­zo­wa­ła swo­je zdol­no­ści pro­duk­cyj­ne, ko­rzy­sta­jąc z za­awan­so­wa­ne­go opro­gra­mo­wa­nia, ta­kie­go jak HP Smar­tStre­am De­si­gner, wy­po­sa­żo­ne­go w na­gra­dza­ne na­rzędzia, w tym HP Mo­sa­ic i HP Spark. Te roz­wi­ąza­nia umo­żli­wi­ły od­blo­ko­wa­nie no­wych kre­atyw­nych i ko­mer­cyj­nych mo­żli­wo­ści. Wy­jąt­ko­wym przy­kła­dem jest pro­jekt Fe­dri­go­ni 366 z 2024 ro­ku – am­bit­na ini­cja­ty­wa ka­len­da­rzo­wa, w której wzi­ęli udział twór­cy z ca­łej Eu­ro­py. Ka­żdy eg­zem­plarz ka­len­da­rza był ca­łko­wi­cie uni­kal­ny, dzi­ęki dy­na­micz­ne­mu mie­sza­niu ko­lo­rów przez HP Mo­sa­ic oraz ge­ne­ro­wa­niu je­dy­nych w swo­im ro­dza­ju dzieł sztu­ki za po­mo­cą HP Spark. Pro­jekt obej­mo­wał po­nad 26 różnych podło­ży pa­pie­ro­wych i spe­cjal­nych tu­szy, co do­da­ło mu za­rów­no tech­nicz­nej zło­żo­no­ści, jak i bo­gac­twa sen­so­rycz­ne­go. Wspar­cie dla dru­ku zmien­nych da­nych (VDP) oraz au­to­ma­ty­za­cja skom­pli­ko­wa­nych pro­ce­sów pro­jektowych dzi­ęki Cre­ati­vi­ty Po­wer Pack umo­żli­wi­ły F.E. Bur­man re­ali­za­cję te­go pre­sti­żo­we­go dzie­ła z nie­zrów­na­ną pre­cy­zją i efek­tyw­no­ścią.

In­te­gra­cja dru­ka­rek cy­fro­wych HP In­di­go 12000 i HP In­di­go 7900 z pa­kie­tem Cre­ati­vi­ty Po­wer Pack po­zwo­li­ła F.E. Bur­man na au­to­ma­ty­za­cję pro­ce­sów i uprosz­cze­nie zło­żo­nych za­dań, ta­kich jak im­po­zy­cje, VDP czy na­rzędzia kre­atyw­ne. Ob­słu­ga pro­jek­tu tej ska­li wi­ąza­ła się z po­ko­na­niem zna­czących wy­zwań lo­gi­stycz­nych, w tym za­rządza­niem po­nad 2 mi­lio­na­mi pli­ków oraz ko­or­dy­na­cją uży­cia wie­lu spe­cja­li­stycz­nych tu­szy, ta­kich jak In­di­ch­ro­me Oran­ge i Gre­en. In­te­li­gent­ne roz­wi­ąza­nia pro­gra­mo­we HP ode­gra­ły klu­czo­wą ro­lę w uspraw­nie­niu tej zło­żo­no­ści, umo­żli­wia­jąc płyn­ną i efek­tyw­ną re­ali­za­cję od po­cząt­ku do ko­ńca. Pro­jekt Fe­dri­go­ni 366 nie tyl­ko po­ka­zał prze­wa­gę ko­mer­cyj­ną nie­stan­dar­do­wych, wy­so­kiej ja­ko­ści apli­ka­cji, ale ta­kże po­zwo­lił F.E. Bur­man do­trzeć do no­wych ryn­ków, przy­ci­ągnąć różno­rod­nych klien­tów i roz­sze­rzyć swo­ją obec­no­ść w prze­strze­ni dru­ku kre­atyw­nego i ko­mer­cyj­ne­go.

Ko­rzy­ści pły­nące z tej in­we­sty­cji wy­kra­cza­ją po­za do­star­cza­nie pro­jek­tów dla klien­tów. F.E. Bur­man uczy­ni­ła edu­ka­cję jed­nym z fi­la­rów swo­jej mi­sji, ści­śle współpra­cu­jąc ze stu­den­ta­mi i ofe­ru­jąc im prak­tycz­ne do­świad­cze­nie z za­awan­so­wa­ny­mi tech­no­lo­gia­mi dru­ku cy­fro­we­go. Dzi­ęki te­mu mło­dzi lu­dzie ma­ją oka­zję po­znać pe­łen pro­ces dru­ku – od pro­jek­to­wa­nia po pro­duk­cję – co roz­wi­ja ich umie­jęt­no­ści tech­nicz­ne, jed­no­cze­śnie za­chęca­jąc do kre­atyw­ne­go eks­pe­ry­men­to­wa­nia. Te in­te­rak­cje sta­ły się źródłem wza­jem­nej in­spi­ra­cji: stu­den­ci wno­szą od­wa­żne po­my­sły i nie­kon­wen­cjo­nal­ne per­spek­ty­wy, często od­kry­wa­jąc no­we spo­so­by wy­ko­rzy­sta­nia na­rzędzi ta­kich jak HP Mo­sa­ic czy HP Spark. Z ko­lei F.E. Bur­man umac­nia swo­ją po­zy­cję ja­ko cen­trum dla wscho­dzących ta­len­tów i in­no­wa­cji w bra­nży dru­kar­skiej.

„Fe­dri­go­ni wy­ko­na­ło zna­ko­mi­tą pra­cę, łącząc ogrom­ną gru­pę twór­ców z ca­łej Eu­ro­py. Fe­dri­go­ni 366 to praw­do­po­dob­nie naj­wi­ęk­sza te­go ty­pu współpra­ca, szcze­gól­nie pod względem tech­no­lo­gicz­nym, dzi­ęki wy­ko­rzy­sta­niu HP Mo­sa­ic. Je­ste­śmy nie­zwy­kle dum­ni, że mo­gli­śmy być częścią te­go pro­jek­tu. W na­szej pra­cy sku­pi­li­śmy się na kon­cep­cie mie­sza­nia ko­lo­rów, aby w pe­łni wy­ra­zić dzia­ła­nie ge­ne­ra­tyw­ne­go pro­jek­to­wa­nia. To by­ło eks­cy­tu­jące wy­zwa­nie – stwo­rzyć dzie­ło opar­te na to­żsa­mo­ści, które w pe­łni wy­ko­rzy­stu­je funk­cjo­nal­no­ść zmia­ny ko­lo­rów” – po­wie­dział Mar­co Ca­ro­na, współza­ło­ży­ciel i dy­rek­tor kre­atyw­ny Ey Stu­dio, które za­pro­jek­to­wa­ło stro­nę ka­len­da­rza na 20 lute­go.

„Je­ste­śmy dum­ni, że mo­że­my wspie­rać i współpra­co­wać z F.E. Bur­man w dąże­niu do do­sko­na­ło­ści kre­atyw­nej. Wdro­że­nie pa­kie­tu HP Prin­tOS Cre­ati­vi­ty Po­wer Pack po­ka­zu­je, jak tech­no­lo­gia dru­ku cy­fro­we­go mo­że od­blo­ko­wać no­we po­zio­my per­so­na­li­za­cji i ar­ty­stycz­nej in­no­wa­cji, oży­wia­jąc po­my­sły w spo­sób, ja­kie­go wcze­śniej nie wi­dzia­no” – po­wie­dział Jo­an Pe­rez Pe­ri­cot, wi­ce­pre­zes i glo­bal­ny szef dzia­łu opro­gra­mo­wa­nia i roz­wi­ązań dru­ku prze­my­sło­we­go HP.

Dzi­ęki tej stra­te­gicz­nej in­we­sty­cji F.E. Bur­man na no­wo de­fi­niu­je mo­żli­wo­ści dru­ku cy­fro­we­go, do­star­cza­jąc wy­jąt­ko­we pro­jek­ty, ta­kie jak Fe­dri­go­ni 366, wspie­ra­jąc roz­wój ko­lej­ne­go po­ko­le­nia ta­len­tów dru­kar­skich i usta­na­wia­jąc no­wy stan­dard dla kre­atyw­no­ści, ela­stycz­no­ści i wzro­stu. Na­pędza­na za­awan­so­wa­ny­mi na­rzędzia­mi HP, fir­ma nie­ustan­nie prze­kszta­łca wy­obra­źnię w na­ma­cal­ne, efek­tow­ne do­świad­cze­nia dru­kar­skie.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my HP Inc.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści