OKI Printing Solutions realizuje kolejną, przełomową inicjatywę i wprowadza w całym regionie EMEA (Europe, Middle East, Africa) wydłużoną, trzyletnią gwarancję dla wszystkich swoich drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych zakupionych po 1 kwietnia 2009 r.
„Decyzja ta jest dowodem na nasze całkowite zaufanie, w stosunku do wytrzymałości produktów OKI wytwarzanych zgodnie z najwyższymi standardami” - potwierdza Tetsuhei Kawamura, Dyrektor Generalny i Prezes Zarządu OKI Europe Limited. „Rozwiązania OKI w zakresie druku od dawna są postrzegane jako wiodące pod względem jakości. Jest to pozycja, którą będziemy wzmacniać, realizując zobowiązanie, jakie podjęliśmy wobec naszych klientów”.
Gwarancję można łatwo aktywować, rejestrując się za pośrednictwem Internetu na stronie
www.oki.pl/gwarancja w ciągu 30 dni od zakupu drukarki, podając swoje imię i nazwisko, adres, numer seryjny i datę zakupu urządzenia. Dzięki tej procedurze klient zyska całościową gwarancję on-site, w ramach której naprawy dokonywane są w 24 godziny, obejmujące również czas dojazdu lub gwarancję off-site, gdzie naprawa jest dokonywana w 72 godziny w serwisie. Gwarancja pokrywa koszty naprawy i części.
„Znacząca część sukcesu, jaki do tej pory odniosło OKI Printing Solutions ma swoje źródło w naszej umiejętności przewidywania i odpowiadania na zmieniające się potrzeby klientów” - mówi Jacek Tarkiewicz, Dyrektor Marketingu OKI Printing Solutions w Polsce. „Ta nowa, bardzo istotna z punktu widzenia OKI, inicjatywa odzwierciedla nasze proaktywne podejście, które polega na zapewnianiu naszym klientom poczucia, iż będą mogli swobodnie realizować kluczowe zadania druku wewnątrz swoich firm, nawet pomimo obecnych zmiennych warunków środowiska biznesowego”.
„Podsumowując, wprowadzenie wydłużonej trzyletniej gwarancji zapewni naszym klientom komfort użytkowania na kolejny rok” - dodaje Jacek Tarkiewicz. „Jednocześnie, będziemy w stanie szybciej reagować na potencjalne prośby o wsparcie, zgłaszane po rejestracji. W szerszym kontekście, wprowadzenie trzeciego roku gwarancji przyczyni się również do usprawnienia komunikacji z końcowym użytkownikiem urządzeń OKI” .
Na podstawie informacji firmy OKI Printing Solutions (Polska)