„Czas to pie­ni­ądz” – prin­t24 przy­spie­sza ter­mi­ny do­stawPoprzedni artykuł 

Klaus Sauer, COO print24
Klaus Sau­er, COO prin­t24
Prin­t24 prze­ciw­sta­wia się pu­łap­kom kry­zy­su eko­no­micz­ne­go po­przez za­cho­wa­nie kon­ku­ren­cyj­nej po­sta­wy oraz nie­zmien­nie dba­jąc o pro­fe­sjo­na­lizm i ja­ko­ść.

Dru­kar­nia prze­szła dłu­gą dro­gę pro­wa­dzącą do zmia­ny tech­no­lo­gii i we­jścia na ry­nek in­ter­ne­to­wy e-com­mer­ce. Do­szło do za­sad­ni­czych zmian w ca­łej bra­nży i wraz z no­wą struk­tu­rą ceno­wą roz­po­częła się kon­ku­ren­cyj­na wal­ka. To co odróżnia mężczyzn od chłop­ców to – ja­ko­ść, ce­na i szyb­ko­ść.

W czo­łów­ce firm dzia­ła­jących w bra­nży e-com­mer­ce znaj­du­je się dru­kar­nia in­ter­ne­to­wa prin­t24. Zw­róci­li­śmy się do Pa­na Klau­sa Sau­era, COO prin­t24, z pro­śbą o wy­ja­wie­nie nam ta­jem­ni­cy suk­ce­su prin­t24.

Pa­nie Sau­er, ja­kie są naj­now­sze osi­ągni­ęcia prin­t24?

Wła­śnie przy­śpie­szy­li­śmy o 2 dni ter­min do­sta­wy stan­dar­do­wej i eks­pre­so­wej, co jest na­szym ko­lej­nym kro­kiem w przy­szło­ść. Te­raz prin­t24 funk­cjo­nu­je w 19 kra­jach, za­trud­nia­jąc 450 do­świad­czo­nych pra­cow­ni­ków, którzy ob­słu­gu­ją mi­lio­ny klien­tów.

Jak uda­ło się Pa­ństwu osi­ągnąć suk­ces na tak du­żą ska­lę?

To po pro­stu re­zul­tat po­łącze­nia pro­fe­sjo­na­li­zmu, ja­ko­ści i szyb­kiej ob­słu­gi. Zaw­sze ro­bi­my wszyst­ko co w na­szej mo­cy, by za­do­wo­lić na­szych klien­tów i pod­cho­dzi­my do co­dzien­nych za­dań wy­jąt­ko­wo su­mien­nie. Po­nad­to na bie­żąco ak­tu­ali­zu­je­my na­sze ce­ny, kon­ku­ru­jąc na nie­ustan­nie roz­wi­ja­jącym się ryn­ku.

Ja­kie Pa­na zda­niem są ne­ga­tyw­ne aspek­ty e-com­mer­ce w prze­ci­wie­ństwie do han­dlu tra­dy­cyj­ne­go.

Wraz ze wzro­stem po­pu­lar­no­ści za­ku­pów in­ter­ne­to­wych, do­świad­cze­nie wy­da­je się być naj­bar­dziej istot­nym czyn­ni­kiem roz­wo­jo­wym. Częstym błędem, po­pe­łnia­nym przez nie­które fir­my, jest to, że nie­ja­ko cho­wa­ją się za swo­imi por­ta­la­mi. Ko­niecz­no­ść szu­ka­nia stro­ny „Kon­takt” mo­że ła­two znie­chęcić klien­tów, którzy pre­fe­ru­ją jed­nak oso­bi­sty kon­takt. Ro­zwi­ja­nie dłu­go­ter­mi­no­wych re­la­cji bi­zne­so­wych, ba­zu­jących na za­ufa­niu i wia­ry­god­no­ści, mo­że być klu­czem do kon­ty­nu­owa­nia suk­ce­su.

Ja­ka jest przy­szło­ść prin­t24?

W bi­zne­so­wych re­la­cjach, dba­my o na­szych klien­tów, nie tyl­ko w trak­cie re­ali­za­cji za­mówie­nia, lecz je­ste­śmy rów­nież otwar­ci na no­we wy­zwa­nia. Oprócz stwo­rze­nia stro­ny „Udo­sko­na­lać się”, gdzie klien­ci mo­gą po­dzie­lić się z na­mi swo­imi uwa­ga­mi na te­mat na­sze­go ser­wi­su, kil­ka mie­si­ęcy te­mu wpro­wa­dzi­li­śmy udo­god­nie­nie, które zde­cy­do­wa­nie uprzy­jem­ni­ło i uła­twi­ło za­ku­py na na­szym por­ta­lu. Te­raz dzi­ęki Ko­szy­ko­wi klien­ci mo­gą zło­żyć za­mówie­nie na 99 pro­duk­tów jed­no­cze­śnie i ure­gu­lo­wać na­le­żno­ść jed­nym prze­le­wem, co zde­cy­do­wa­nie ob­ni­ża koszt pro­wi­zji ban­ko­wych.

Zaw­sze na­szym za­sad­ni­czym wy­zwa­niem jest stwo­rze­nie pro­fe­sjo­nal­ne­go dru­ku, do­sto­so­wa­ne­go do po­trzeb na­szej ci­ągle po­wi­ęk­sza­jącej się klien­te­li.

Dzi­ęku­ję bar­dzo za roz­mo­wę Pa­nie Sau­er.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści