Firma Black Point rozdała blisko 5000 multimedialnych gadżetów. Takim wynikiem zakończyła się akcja Markowe Biuro. Multimedialne gadżety, ekspresy ciśnieniowe, rabaty to tylko nieliczne z atrakcji, które towarzyszyły zakończonej właśnie akcji Markowe Biuro. Był to pionierski projekt liderów branży biurowej – firm: Black Point, producenta tuszy i tonerów, Fellowes Polska, specjalisty w dziedzinie urządzeń biurowych i Newell Rubbermaid, właściciela takich marek, jak Parker, Waterman, Dymo oraz Paper Mate. Firmy postanowiły połączyć siły i wspólnie promować swoje produkty. W ramach projektu została uruchomiona specjalna strona internetowa
www.markowebiuro.pl. Partnerzy wydali także gazetkę, która była dystrybuowana przez biuroserwisy i dołączana do największych tytułów prasowych.
Promocja projektu odniosła skutek; akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród klientów.
– Black Point rozdał około 3000 elektronicznych przyrządów fitness i prawie 2000 urządzeń mp3 – podsumowuje Paweł Matwijów, menedżer oferty w firmie Black Point. Odtwarzacze MP3 mogli otrzymać klienci, którzy kupili 5 tonerów firmy Black Point Elektroniczny przyrząd fitness dołączany był przy zakupie dwóch tonerów.–
Kartridże to w firmach produkt „pierwszej potrzeby”, dlatego dla klientów to miła niespodzianka, jeśli przy ich zakupie otrzymują drobny upominek. My natomiast chętnie obdarowujemy klientów, którzy doceniają naszą markę – mówi Paweł Matwiiów. Z promocji mogli skorzystać klienci partnerów handlowych Black Point, którzy przyłączyli się do akcji. Firma Black Point zapewnia, że jeszcze nie raz zaskoczy klientów swoją ofertą.
Na podstawie informacji firmy BLACK POINT S.A.