Cityboard Media wprowadza nową jakość na polski rynek reklamy zewnętrznej: oferuje swoim klientom realizację kampanii na ekoplakacie™. To rozwiązanie dotychczas u nas nieznane. Pod pojęciem ekoplakatu™ kryje się materiał od lat stosowany m. in. w budownictwie czy przemyśle opakowaniowym. Zastosowanie go na szeroką skalę w reklamie zewnętrznej to rozwiązanie na polskim rynku nowatorskie, wymagające odpowiedniego przygotowania podłoża do zadruku. – Postanowiliśmy zaoferować ten produkt klientom widząc, jakie korzyści stwarza on dla jakości ekspozycji – mówi Michał Stan, Prezes Zarządu Cityboard Media.
Reklama umieszczona na ekoplakacie™ wykazuje najlepsze cechy jakościowe podłoża winylowego pod względem jakości ekspozycji. Trwałość materiału i kolorów, odporność na czynniki atmosferyczne, dają możliwość przewieszania kampanii na inne nośniki czy wykorzystania plakatów w późniejszym terminie, bez konieczności ponoszenia po raz kolejny kosztów druku.
Przeprowadzenie kampanii reklamowej na ekoplakacie™ to także oszczędność czasu i pracy: plakat wykonany jest z jednego elementu, jego montaż odbywa się bez użycia kleju i wody
− i praktycznie bez ograniczenia warunkami atmosferycznymi.
Ekoplakat™ jest przyjazny środowisku: druk nanoszony jest na niego wyłącznie przy użyciu najnowszej generacji maszyn cyfrowych, co ogranicza emisję do atmosfery. Po zakończonej kampanii może być wykorzystany jako źródło energii w zakładach przemysłowych albo zostać ponownie przetworzony na regranulat wykorzystywany do wyrobu różnego rodzaju przedmiotów
stosowanych w budownictwie, przemyśle samochodowym, ogrodnictwie itd. Wprowadzenie ekoplakatu™ na polski rynek outdoorowy jest częścią programu społecznej odpowiedzialności biznesu realizowanego przez Cityboard Media. – Poszukujemy rozwiązań optymalnych z punktu widzenia klienta, jego oczekiwań wobec reklamy outdoorowej, ale
i najlepszych dla środowiska naturalnego, czyli nie powodujących zbędnego obciążania go. Ekoplakat™ jest właśnie takim rozwiązaniem: to połączenie jakości i trwałości z dbałością o środowisko naturalne – wyjaśnia Michał Stan.