Gabriela Swat jest związana z branżą poligraficzną od 2002 roku. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i Wyższej Szkoły Biznesu w Nowym Sączu, wcześniej pracowała w m.in. w Océ Poland Ltd i California Computer; w obu firmach zajmując się marketingiem. Z Duplo Polska związana jest od początku istnienia polskiego oddziału tej firmy w naszym kraju; razem z Tomaszem Gajkowskim organizowała jego prace. Zajmowała tu stanowisko Marketing Managera z sukcesami realizując plany marketingowe firmy.
Priorytetem nowej dyrektor będzie utrzymanie sprzedaży Duplo Polska na wysokim poziomie. W osiągnięciu zamierzonego celu ma jej pomóc dalszy rozwój firmy i jej oferty, która ma stanowić odpowiedź na oczekiwania klientów.
Duplo Polska będzie funkcjonować na dotychczasowych zasadach, opierając swoją sprzedaż na sieci dealerskiej oraz sprzedaży bezpośredniej. W najbliższym czasie ten model działalności firmy nie ulegnie zmianie.
Prywatnie Gabriela Swat od pięciu lat jest w stałym i szczęśliwym związku, bezdzietna. Swoje zainteresowania dzieli między komunikację interpersonalną, psychologię, coaching, narty, jogę i gotowanie; jest miłośniczką psów.