Tegoroczną konferencję Meet Kodak Polska rozpocznie powitanie zaproszonych gości przez Swapana Chaudhuri, dyrektora zarządzającego Kodak Polska Sp. z o.o. Nowością, na tle wcześniejszych spotkań firmy, będzie dyskusja panelowa, która odbędzie się w pierwszym dniu podczas I części konferencji. Panel zatytułowany „Qvo vadis poligrafio?” poprowadzi przedstawiciel Centrum im. Adama Smitha, a będzie on poświęcony obecnym trendom rynkowym w poligrafii. Chcielibyśmy rozpocząć tegoroczną edycję naszego spotkania wspólną dyskusją, do której zaprosiliśmy przedstawicieli drukarń, ale w której będą mogły wziąć udział również inne osoby, które zechcą przybyć na nasze spotkanie. Chcielibyśmy wspólnie podzielić się pomysłami na swoje poligraficzne biznesy, zastanowić się, w którym kierunku zmierza obecnie branża poligraficzna, a także podzielić się swoimi dotychczasowymi doświadczeniami. W panelu dyskusyjnym wezmą udział reprezentanci znanych firm z naszej branży, ale także przedstawiciel firmy konsultingowej– mówi Anna Kaźmierczak z Kodak Polska. – Jesteśmy przekonani, że taka formuła początku spotkania sprawi, iż jego uczestnicy będą mogli jeszcze uważniej przyjrzeć się prezentowanym przez nas aspektom w poszczególnych blokach tematycznych. Mam również nadzieję, że zaproszeni goście znajdą odpowiedzi na pytania, które postawimy w dyskusji, a na które postarają się odpowiedzieć prelegenci w swoich późniejszych wystąpieniach.
Po panelu dyskusyjnym i prezentacji Mariusza Sosnowskiego – prezesa firmy Infosystems SA, partnera strategicznego Kodaka, który przedstawi zoptymalizowany sposób zarządzania procesami i kontroli kosztów w drukarni - rozpoczną się wystąpienia zaproszonych przez Kodak Polska prelegentów, odbywające się w ramach poszczególnych bloków tematycznych. Bloki te obejmą następujące segmenty rynku poligraficznego – druk dziełowy, druk komercyjny, czasopisma i magazyny/ druk zwojowy oraz opakowania.
Taka formuła sprawia, że zainteresowane konkretnymi rozwiązaniami osoby mogą uzyskać jak najwięcej informacji z dziedziny, która ich najbardziej interesuje, dlatego również w tym roku postanowiliśmy ją zastosować – mówi Anna Kaźmierczak.
Pierwsza część wystąpień w poszczególnych segmentach, zarówno przedstawicieli Kodak Polska jaki i zaproszonych gości – użytkowników rozwiązań firmy, odniesie się do trendów i perspektyw na poszczególnych rynkach. Druga część natomiast poświęcona będzie możliwościom w omawianych segmentach, jakie niosą inwestycje w rozwiązania Kodaka.
Drugi dzień konferencji, wspólny już dla wszystkich uczestników, poświęcony będzie rozwiązaniom Kodak Unified Workflow. Dzień rozpocznie przedstawiciel Kodaka z centrum demonstracyjnego w Belgii i podczas półtoragodzinnej prezentacji na żywo zaprezentuje możliwości workflow Kodaka. Druga część dnia to warsztaty prowadzone wspólnie z klientami Kodak Polska oraz firmą Infosystems SA prezentującą system PrintManager.JDF.
Firma Kodak Polska przygotowała dla swoich klientów - oprócz bogatej części merytorycznej spotkania - również szereg dodatkowych atrakcji: losowanie nagród, kolację i przyjęcie wieczorne, podczas którego przewidziano występ znanego artysty. Mamy nadzieję, że nasza tegoroczna propozycja zainteresuje wiele osób i zechcą one odwiedzić nas podczas naszego dorocznego spotkania. Już dziś wszystkich serdecznie na nie zapraszamy – mówi Anna Kaźmierczak.
Jedyny koszt uczestnictwa w Meet Kodak Polska 2010 to koszt zakwaterowania w hotelu. Każdy z gości będzie mógł zarezerwować dla siebie pokój w hotelu Mazurkas, a jeżeli będzie zainteresowany transportem do hotelu z centrum Warszawy, to firma zapewni taką możliwość. Rezerwacji noclegów należy dokonywać bezpośrednio, kontaktując się z hotelem pod numerem telefonu: 22 721 474 749. Hotel rezerwuje pokoje dla gości Kodak Polska do dnia 15 września 2010 roku.
W celu potwierdzenia uczestnictwa lub chęci skorzystania z transportu należy przesłać informację na adres e-mail: Magdalena.Bielecka@kodak.com lub skontaktować się telefonicznie pod numerem: 0 603 923 862.
Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com