Aby wszyscy odwiedzający tegoroczne targi Photokina, odbywające się od 21 do 26 września, mieli okazję wypróbować produkty Canona, przygotowano stoisko o powierzchni 3155 metrów kw. ulokowane w hali nr 3.2. Dla wielu osób będzie to pierwsza okazja, aby zapoznać się z najnowszymi produktami firmy Canon. Wybrane, najciekawsze propozycje to:
• EOS 60D - cyfrowa lustrzanka wyposażona w matrycę APS-C o rozdzielczości 18MP, a także nachylany wyświetlacz LCD Vari-angle. Jest to model półprofesjonalny, pozwalający użytkownikom rozwijać swoje umiejętności i kreatywność.
• XF105 - kompaktowa, profesjonalna kamera o jakości telewizyjnej, nagrywająca w rozdzielczości Full HD. Jest to idealne narzędzie dla niezależnych filmowców i mobilnych reporterów informacyjnych. Nowe modele z linii XF-100 to najmniejsze w historii kamery oferujące kodek rejestrujący w jakości MPEG-2 Full HD (50 Mb/s, 4:2:2).
• IXUS 100 HS - aparat będący połączeniem czułej matrycy 10MP, 10-krotnego powiększenia optycznego i nagrywania filmów Full HD - wszystko to w małej, kompaktowej obudowie.
• EF 8-15mm f/4L Fisheye USM – pierwszy na świecie obiektyw zoom typu fisheye, oferujący zarówno koliste, jak i pełnokadrowe obrazy dzięki superszerokokątnej ogniskowej, wynoszącej 8-15 mm.
• drukarki z rodziny PIXMA, w których zastosowano nowy inteligentny system dotykowy oraz funkcję drukowania filmowego Full HD. Urządzenia te wyróżniają się atrakcyjnym wzornictwem, a także technologiami, dzięki którym kolory ożywają na wysokiej jakości, trwałych wydrukach.
• Canon zaprezentuje również najnowsze drukarki wielkoformatowe imagePROGRAF, w tym nagrodzone przez stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) modele iPF6350, iPF8300 i iPF6300. Zostały one opracowane w odpowiedzi na zapotrzebowanie na wysokiej jakości wydruki na rynku profesjonalnej fotografii i grafiki. Seria imagePROGRAF zapewnia najwyższej klasy reprodukcję kolorów dzięki zastosowaniu nowego, 12-kolorowego systemu atramentów pigmentowych LUCIA EX.
Odwiedzający targi będą mogli także spotkać się ze specjalistami produktowymi.
„Photokina to dla nas jedno z najważniejszych wydarzeń. Jest to doskonała okazja, aby zaprezentować nowości, które naszym zdaniem będą decydować o obliczu rynku w 2010 i 2011 r. Produkty na naszym stoisku będą obejmować całe spektrum rozwiązań do przetwarzania obrazu, poczynając od tych, które pozwalają nam uchwycić wyjątkowe chwile, aż po te, które umożliwiają dzielenie się naszymi pracami z innymi” – powiedział Pan Fukuchi, dyrektor ds. zarządzania produktami i zastępca dyrektora Canon Consumer Imaging Group, Canon Europe.