Tytuł „Odkrycie Roku” dla marki Marka TB PrintPoprzedni artykuł 

Marka TB Print zdobyła tytuł Odkrycie Roku 2011 w 6. edycji programu Laur Konsumenta. Kategoria „Odkrycie Roku” stworzona została z myślą o markach nowych, innowacyjnych i wyróżniających się na rynku. Dotyczy ona również produktów i usług, które objęła ciekawa i skuteczna kampania reklamowa, bądź przeszły lifting marketingowy w postaci zmiany loga, opakowań itp.

Odświeżone tusze i tonery marki TB Print pojawiły się na rynku w październiku 2010 roku. Wprowadzeniu na rynek marki towarzyszyła ogólnopolska kampania promocyjna w prasie i Internecie pod hasłem „Nieprzyzwoicie ostre wydruki”. Produkty pojawiły się na półkach sklepowych w nowych opakowaniach i z nowym logo.

W ramach nowego portfolio TB Print oferuje użytkownikom tusze i tonery, których parametry i jakość potwierdzają przyznane międzynarodowe certyfikaty ISO – m.in. ISO 14001:2005. Wybrane materiały otrzymały certyfikaty wydajności przyznane przez Politechnikę Wrocławską. Laboratorium przy wydziale Elektroniki PW przetestowało kartridże przy użyciu norm ISO/IEC 19752.

Nadrzędnym celem marki TB Print jest dostarczanie klientom produktów jak najwyższej jakości oraz zapewnienie możliwie najszerszej oferty.

Na podstawie informacji firmy AB S.A.
R E K L A M A

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności