Nagroda „KBA Agency of the Year 2010” dla firmy KBA-PolskaPoprzedni artykuł 

Podczas dorocznego spotkania przedstawicieli koncernu Koenig & Bauer AG i jego spółek-córek z całego świata, wręczona została nagroda dla najlepszego przedstawicielstwa KBA w 2010 roku. Prestiżowe wyróżnienie „KBA Agency of the Year 2010” otrzymała firma KBA-Polska Sp. z o.o. w uznaniu za odniesione sukcesy na polskim rynku, realizację planów sprzedaży i udaną integrację „pod jednym dachem” działalności dotychczas prowadzonej przez dwa osobne podmioty: KBA-Polska i KBA-Grafitec. W imieniu KBA-Polska z rąk Helge Hansena – CEO firmy KBA i Ralfa Sammeck – wiceprezesa ds. sprzedaży, marketingu i serwisu w dziale offsetowych maszyn arkuszowych KBA nagrodę odebrał jej prezes – Oliver Becker.

Nagroda „KBA Agency of the Year” jest przyznawana przez koncern KBA jej przedstawicielstwom najlepiej radzącym sobie w danym roku, przy uwzględnieniu kilku kryteriów: realizacji planów i założeń budżetowych w odniesieniu do danego obszaru rynkowego, wyników sprzedaży, udziałów rynkowych osiągniętych przez firmę a także całokształtu jej działalności.
Niełatwy dla całej światowej gospodarki rok 2010 z pewnością należał do najbardziej udanych okresów naszej działalności w Polsce – mówi Oliver Becker, prezes KBA-Polska. – Dzięki wysiłkom całego zespołu KBA-Polska udało nam się podtrzymać pozycję lidera sprzedaży w obszarze maszyn półformatowych i wielko- oraz superwielkoformatowych oraz osiągnąć znaczące udziały rynkowe w najbardziej konkurencyjnym segmencie B1. Dzięki przekroczeniu założeń budżetowych, nasze udziały w sprzedaży nowych maszyn arkuszowych w Polsce w 2010 roku szacujemy ostrożnie na 30-35%. Sukcesem zakończyła się także przeprowadzona w tym okresie integracja w ramach jednej firmy całej działalności KBA na obszarze Polski. Obecnie dysponujemy ok. 20-osobowym, fachowym zespołem, bez którego ten sukces nie byłby możliwy. Za to chciałbym w tym miejscu podziękować wszystkim pracownikom KBA-Polska.
Warto podkreślić, że w ubiegłym roku firma zrealizowała w naszym kraju kilka spektakularnych instalacji, m.in. dostarczając pierwsze w Polsce wielkoformatowe maszyny KBA Rapida 162, wyposażone w dwie wieże lakierujące (do znaczących drukarń opakowaniowych) oraz nowej generacji maszynę ćwierćformatową, pracującą w technologii offsetu bezwodnego KBA Genius 52 UV. Dzięki temu w Polsce pracują obecnie maszyny KBA reprezentujące jej pełne portfolio w dziedzinie druku arkuszowego – od modelu w formacie B3 aż po maszyny superwielkoformatowe – podkreśla Oliver Becker. – Co bardzo nas cieszy, wśród ich użytkowników są zarówno nasi stali klienci, jak też drukarnie do tej pory współpracujące z innymi dostawcami. To świadczy o zmianie postrzegania firmy KBA i coraz lepszym jej wizerunku na polskim rynku. Duża w tym zasługa działu sprzedaży i zaangażowania pracujących w nim osób, z których każda w ubiegłym roku mniej więcej 20 razy odwiedziła zakłady w Radebeul prezentując maszyny klientom. Swój udział w tym sukcesie ma też dział serwisu KBA-Polska oraz sieć współpracujących z nami, autoryzowanych firm serwisowych. Dzięki temu jesteśmy bardzo elastyczni w działaniu, jesteśmy blisko naszych klientów – co doceniają firmy ze wszystkich zakątków Polski.
Prezes KBA-Polska ma nadzieję, że bieżący rok będzie stanowił kontynuację dobrej passy z roku 2010: Rozpoczynamy go z kilkoma już podpisanymi, ważnymi kontraktami, które będą realizowane w najbliższych miesiącach. Są wśród nich kolejne spektakularne instalacje maszyn do tej pory niespotykanych na polskim rynku. Naszą obecność w Polsce i znaczenie tego rynku dla firmy KBA chcemy też zaznaczyć poprzez udział w kwietniowych targach Poligrafia 2011, na których zaprezentujemy podczas pokazów na żywo co najmniej jedną maszynę arkuszową. Już dziś zatem serdecznie zapraszam do odwiedzenia naszego stoiska w Poznaniu – kończy Oliver Becker.

Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności