GMC Software Technology wprowadza na rynek nowe rozwiązanie dla segmentu korporacyjnego – GMC InspirePoprzedni artykuł 

Firma GMC Software Technology poinformowała o wprowadzeniu do swojej oferty nowego rozwiązania – GMC Inspire – będącego kompleksową platformą zarządzania komunikacją z klientami. Otwiera ono nowe możliwości w zakresie angażowania klientów w proces komunikacji przy użyciu technologii cyfrowych i drukowanych, jak też pozwala na lepsze definiowanie i docieranie do grup docelowych. W rezultacie GMC Inspire ma pomóc w zwiększeniu wskaźnika przekazu marketingowego i wydajności operacyjnej przedsiębiorstw oraz w przyspieszeniu procesów pozyskiwania klientów. Światowa premiera tego rozwiązania miała miejsce podczas odbywających się w dniach 22-24 marca targów On Demand w Waszyngtonie.

GMC Inspire to samodzielna platforma, pozwalająca przedsiębiorstwom na automatyzację i kontrolę całego cyklu komunikacji z klientami: od pozyskania informacji na temat osobistych motywów skłaniających ludzi do zakupu i intencji, jakie nimi kierują, poprzez produkcję wielokanałowej komunikacji na zarządzaniu zwrotnymi odpowiedziami skończywszy. Umożliwiając integrację kanałów komunikacyjnych między poszczególnymi jednostkami biznesowymi, GMC Inspire zapewnia stabilną, zgodną i trafną komunikację wielokanałową.
Wraz ze wzrostem znaczenia technologii internetowych i mobilnych klienci zyskują większe pole wyboru przy dokonywaniu zakupów, wzrastają ich oczekiwania a co za tym idzie – trudniej ich czymkolwiek zainteresować – mówi René Müller, prezes firmy GMC Software Technology. – Najbardziej wydajnym sposobem na zwrócenie uwagi klienta jest dostarczenie trafnego, wielokanałowego przekazu komunikacyjnego, który będzie zbieżny z jego osobistą sytuacją i oczekiwaniami. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom, GMC Inspire pozwala przedsiębiorstwom na zwiększenie zaangażowania i zainteresowania ich klientów przy użyciu różnych kanałów komunikacyjnych. W efekcie zaś umożliwia zbudowanie wieloletnich i zyskownych relacji z klientami.
GMC Inspire to zaawansowana platforma komunikacji z odbiorcami, którą można dostosować do specyficznych oczekiwań biznesowych użytkownika. Rozwiązanie to zaprojektowano tak, by zwiększało zainteresowanie klienta danym przedsięwzięciem na różnych etapach – od dotarcia z produktem do świadomości klienta, poprzez zakup, na zbudowaniu w jego oczach wartości i lojalności wobec danej marki skończywszy.

Najważniejsze funkcje GMC Inspire
Rozwiązanie GMC Inspire jest wyposażone w zaawansowany algorytm analityczny, który przetwarza zebrane w systemie dane i pozwala na wyświetlenie ich w odniesieniu do indywidualnego odbiorcy. Co więcej, program umożliwia pozyskiwanie i gromadzenie informacji o motywach, jakimi kierują się ludzie przy dokonywaniu zakupów, ich preferencji i profili społecznych.
Kolejna funkcja GMC Inspire wiąże się z komunikacją z klientami: rozwiązanie to umożliwia kontrolę biznesowych działań użytkownika, wprowadza zasady dynamicznego projektowania i funkcje zarządzania treścią. Dzięki temu przedsiębiorstwa mogą za jego pomocą tworzyć wysokonakładowe, strukturyzowane przekazy komunikacyjne jak również zapewnić komunikację interaktywną i „na żądanie”.
Przekaz komunikacyjny może zostać zoptymalizowany z myślą o najbardziej wydajnych kanałach dotarcia do klientów, w tym wstępnej wysyłce z zastosowaniem Internetu i telefonii komórkowej, SMS-ach, e-mailach, materiałach drukowanych, faksach, kanałach RSS oraz innych formach komunikacji.
Rozwiązanie GMC Inspire pozwala też na pozyskiwanie, śledzenie i zarządzanie odpowiedziami napływającymi od klientów poprzez wszystkie kanały komunikacji. Korporacyjny system zarządzania odpowiedziami w automatyczny sposób aktualizuje systemy biznesowe i wskazuje na dalsze działania w zakresie komunikacji z odbiorcą.
GMC Inspire pozwala na kontrolę i automatyzację kompleksowego procesu komunikacji, pozwalając na całodobową produkcję przez wszystkie dni tygodnia oraz na zarządzanie komunikacją z klientami w czasie rzeczywistym.

Z funkcjami GMC Inspire, jak również z pozostałymi rozwiązaniami z oferty GMC Software Technology – m.in. wielokrotnie nagradzanymi systemem do personalizacji i produkcji transpromo PrintNet i narzędziem typu web-to-print PortalBuilder – polscy przedsiębiorcy będą mogli zapoznać się odwiedzając stoisko tej firmy (nr 3 , hala 3a) podczas odbywających się w dniach 12-15 kwietnia targach Poligrafia 2011 w Poznaniu.

Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności