Rethink – nowa tożsamość korporacyjna Stora EnsoPoprzedni artykuł 

Wiosną ubiegłego roku firma Stora Enso zainicjowała proces zmian w strukturach koncernu, przebiegający pod nazwą Rethink. W listopadzie 2010 o jego wdrożeniu poinformowano pracowników, obecnie zaś projekt Rethink jest prezentowany na zewnątrz. Najbardziej widocznym jego przejawem jest nowa tożsamość korporacyjna Stora Enso, m.in. nowe logo koncernu.

Rethink bazuje na zmianach, które zachodziły i nadal zachodzą w strukturach koncernu Stora Enso i w naszych jednostkach biznesowych – mówi Jouko Karvinen, CEO firmy. – Chcemy myśleć o naszym biznesie w zupełnie nowy sposób, a wyrażony w haśle „Rethink” duch walki ze starymi nawykami i wyzwaniami staje się codziennością w działalności całego koncernu.
Wierzymy, że nie jesteśmy jedynymi, którzy podjęli decyzję o ponownym przemyśleniu wielu kwestii. To samo dotyczy wielu ludzi na całym świecie, m.in. naszych akcjonariuszy. Mam na myśli przemyślenia dotyczące wielu kwestii: tego, jak chronić naszą planetę dla przyszłych pokoleń; jak uczyć firmy budowania biznesów w nowych środowiskach w odpowiedzialny sposób; jak odpowiadać konsumentom pytającym o rozwiązania zgodne z polityką zrównoważonego rozwoju; wreszcie – jak wyjść naprzeciw potrzebom konsumentów
– dodaje Jouko Karvinen.
„Rethinking” to ponowne rozważanie oraz kwestionowanie dotychczasowych sposobów realizacji zadań w poszukiwaniu innowacyjnych dróg i rozwiązań zapewniających satysfakcję klientów, akcjonariuszy, pracowników i całej społeczności – to wyzwanie, jakie sobie postawiliśmy. Czujemy, że kierownictwo koncernu jest w pełni zdeterminowane i gotowe, by się go podjąć
– dodaje Gunnar Brock, szef rady dyrektorów Stora Enso.

Częścią zmian zachodzących w ramach projektu Rethink jest nowa tożsamość korporacyjna Stora Enso. Symbolizuje ona zaangażowanie koncernu w proces aktywnego tworzenia zrównoważonej przyszłości naszej planety poprzez tworzenie innowacyjnych rozwiązań, opartych na surowcach odnawialnych. Projekt nowego logotypu Stora Enso odnosi się do obszarów rynkowych i produktów wytwarzanych przez koncern, jak też symbolizuje niekończące się cykle w naturze. Inspiracją dla jego wyglądu był kwiat drzewa eukaliptusowego – coraz ważniejszego surowca, niezbędnego w produkcji celulozy.

W związku z ogłoszeniem projektu Rethink koncern Stora Enso, zamiast tradycyjnego rocznego raportu, opublikował specjalny „Raport Rethink”, który ma zwrócić uwagę czytelnika na wiele kwestii podnoszonych przez firmę. Publikację można zamówić poprzez stronę internetową http://www.storaenso.com/order.

Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności