W październiku 2011 roku, stworzona przez AB S.A., jednego z liderów dystrybucji IT, marka TB Print obchodzi swoje pierwsze urodziny. W ciągu tego roku tusze i tonery TB Print stały się jednym z wiodących graczy na rynku materiałów alternatywnych w Polsce. Produkty sprzedawane pod marką własną, TB Print – tj. alternatywne materiały eksploatacyjne dla drukarek atramentowych i laserowych charakteryzują się wysoką jakością potwierdzoną przez niezależne instytucje. Już w marcu 2011 roku marka TB Print zdobyła tytuł „Odkrycie Roku 2011” w 6. edycji programu Laur Konsumenta.
Ostatnio tonery TB Print otrzymały również międzynarodowy certyfikat nr TM 61000063.001 wydany przed TUV Rheinland Polska Sp z o.o. Rygorystyczne badania certyfikacyjne zostały przeprowadzone zgodnie z normami: ISO/IEC 19752:2004 dla tonerów monochromatycznych oraz ISO/IEC 19798:2007 dla tonerów kolorowych. Na podstawie otrzymanej licencji tonery są markowane znakiem M+T (ang. monitoring+testing).
„Oferujemy użytkownikom tusze i tonery TB Print, które są wydajne, bezpieczne dla drukarek i posiadają bardzo dobre parametry wydruków. Dodatkowym potwierdzeniem ich jakości jest nasz pakiet gwarancyjny.” – powiedział Zbigniew Mądry, Dyrektor Handlowy i Członek Zarządu AB S.A. Tzw. pakiet bezpieczeństwa to bezterminowa gwarancja, która obejmuje również drukarki użytkowników.
Dzięki pojawieniu się na rynku alternatywnych materiałów eksploatacyjnych, firmy oraz indywidualni użytkownicy drukarek sami mogą zadecydować z jakiego produktu skorzystać, nie ograniczając się tylko do jednego dostawcy – mówi Zbigniew Mądry.
Wierzymy, że nasze produkty spełniają ich oczekiwania i pozwalają usprawnić pracę, a wraz ze wzrostem popularności poszerzamy portfolio produktowe TB Print – dodaje Zbigniew Mądry.
Pełna oferta materiałów alternatywnych TB Print obejmuje tusze do drukarek atramentowych, tonery do drukarek laserowych oraz zestawy do napełniania. Łącznie
w sprzedaży znajdują się produkty dedykowane do urządzeń wszystkich czołowych producentów.
TB Print to nie tylko marka, to również konsekwentnie budowana relacja biznesowa
z resellerami i klinetami końcowymi. Do programu partnerskiego TB Partner należy już ponad 1000 partnerów handlowych, a ich liczba wciąż rośnie. Oprócz atrakcyjnych nagród, sprzedawcy mogą liczyć na wsparcie marketingowe i reklamowe oraz biznesowe know how.
W okresie wakacyjnym z myślą o resellerach, którzy aktywnie angażują się w promocję marki TB Print w swoich sklepach i punktach handlowych, został zorganizowany konkurs „Pokaż się z TB Print”. Do wygrania były nagrody rzeczowe lub finansowe wsparcie marketingowe na wspólne przedsięwzięcia marketingowe z TB Print. Wszyscy laureaci zdecydowali się na dalszą współpracę marketingowo-promocyjną z producentem marki, spółką AB.
Natomiast klienci indywidualni mogą dołączyć do społeczności „Office Warriors” w portalu Facebook lub śledzić nowinki na blogu informacyjnym pod adresem
www.officewarriors.pl. Ciekawe wskazówki i przydatne informacje znajdą tutaj osoby na co dzień współpracujące z drukarniami i grafikami, a także organizatorzy konferencji oraz innych eventów. Blog poświęcony jest przede wszystkim designowi materiałów firmowych, kwestiom Corporate Identity oraz sztuce przygotowywania i wygłaszania prezentacji.
Więcej informacji można znaleźć na stronach
www.tbprint.eu i
www.officewarriors.pl Na podstawie informacji firmy AB S.A.