Artssentials – taki tytuł nosi nowy kalendarz Munken Agenda 2012Poprzedni artykuł 

Firma Arctic Paper, już po raz trzeci prezentuje kalendarz Munken Agenda. Tym razem stał się on pretekstem do pokazania tego, jak pasja do papieru, rzemiosła i projektowania łączy papierników pracujących w Munkedal z grafikami i drukarzami w całej Europie. Kalendarz prezentuje pracowników papierni, przybliża rodzinę papierów Munken Design i ukazuje narzędzia znane twórcom związanym ze sztuką drukarską i projektowaniem na całym świecie.

Seria papierów Munken Design szturmem zdobyła rynek. Świadczy o tym stale wzrastająca sprzedaż i zainteresowanie flagowym produktem Arctic Paper.

Temat przewodni tegorocznej edycji najlepiej oddaje tytuł kalendarza – Artssentials. Ta gra słów angielskich zwraca uwagę na fachowość, kreatywność oraz skuteczne wykorzystanie materiałów i narzędzi. Kalendarz ukazuje wspólny mianownik codziennej pracy w papierni z pracą drukarzy oraz projektantów. Wszyscy tworzymy zespół Art Workers.

Podobnie jak wcześniejsze edycje, tegoroczny kalendarz został wydrukowany na sześciu różnych gatunkach papieru Munken. I tak jak poprzednio, w kalendarzu wykorzystano specjalny typ oprawy – tzw. francuską, która nie tylko nadaje kalendarzowi elegancki wygląd, ale zapewnia wyjątkową otwieralność, a co za tym idzie – funkcjonalność.

Wirtualna przerwa na kawę to szansa, by dowiedzieć się więcej!

Jednym z celów, jakie stawia sobie Arctic Paper jest popularyzacja wiedzy o papierze i technikach poligraficznych. Na stronie internetowej Arctic Paper opublikowano właśnie drugi film, w postaci „wirtualnej przerwy na kawę”, z udziałem jednego ze specjalistów z papierni. Materiał filmowy to podana w pigułce ogromna dawka wiedzy o papierze. Podczas przerwy na kawę przekaże ją Anders Fransson, Koordynator ds. Technicznych i Ochrony Środowiska w grupie Arctic Paper, a rozpocząć takie wirtualne spotkanie można pod adresem www.arcticpaper.com/munken

„Widzimy spore zainteresowanie wiedzą o papierze i o sposobach uzyskiwania jak najlepszych wyników drukowania. Nasze wirtualne przerwy na kawę mają za zadanie przekazać wiedzę o papierze, technikach reprodukcji i drukowaniu” mówi Annika Andréasson, menedżer projektu w dziale marketingu Arctic Paper.

Kampania reklamowa kalendarza Munken Agenda 2012 wystartowała 21 października. Od tego dnia fani Munkena w całej Europie mogą rozpocząć składanie zamówień na nowy kalendarz.

Od 1 listopada kalendarz będzie również można zamawiać w sklepie Munken Shop, www.arcticpaper.com/munkenshop.

Zapraszamy też do odwiedzin profilu Munken w serwisie Facebook, www.facebook.com/munkenbyarcticpaper

Na podstawie informacji firmy Arctic Paper

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności