Firma Arctic Paper, już po raz trzeci prezentuje kalendarz Munken Agenda. Tym razem stał się on pretekstem do pokazania tego, jak pasja do papieru, rzemiosła i projektowania łączy papierników pracujących w Munkedal z grafikami i drukarzami w całej Europie. Kalendarz prezentuje pracowników papierni, przybliża rodzinę papierów Munken Design i ukazuje narzędzia znane twórcom związanym ze sztuką drukarską i projektowaniem na całym świecie.Seria papierów Munken Design szturmem zdobyła rynek. Świadczy o tym stale wzrastająca sprzedaż i zainteresowanie flagowym produktem Arctic Paper.
Temat przewodni tegorocznej edycji najlepiej oddaje tytuł kalendarza – Artssentials. Ta gra słów angielskich zwraca uwagę na fachowość, kreatywność oraz skuteczne wykorzystanie materiałów i narzędzi. Kalendarz ukazuje wspólny mianownik codziennej pracy w papierni z pracą drukarzy oraz projektantów. Wszyscy tworzymy zespół Art Workers.
Podobnie jak wcześniejsze edycje, tegoroczny kalendarz został wydrukowany na sześciu różnych gatunkach papieru Munken. I tak jak poprzednio, w kalendarzu wykorzystano specjalny typ oprawy – tzw. francuską, która nie tylko nadaje kalendarzowi elegancki wygląd, ale zapewnia wyjątkową otwieralność, a co za tym idzie – funkcjonalność.
Wirtualna przerwa na kawę to szansa, by dowiedzieć się więcej!
Jednym z celów, jakie stawia sobie Arctic Paper jest popularyzacja wiedzy o papierze i technikach poligraficznych. Na stronie internetowej Arctic Paper opublikowano właśnie drugi film, w postaci „wirtualnej przerwy na kawę”, z udziałem jednego ze specjalistów z papierni. Materiał filmowy to podana w pigułce ogromna dawka wiedzy o papierze. Podczas przerwy na kawę przekaże ją Anders Fransson, Koordynator ds. Technicznych i Ochrony Środowiska w grupie Arctic Paper, a rozpocząć takie wirtualne spotkanie można pod adresem
www.arcticpaper.com/munken„Widzimy spore zainteresowanie wiedzą o papierze i o sposobach uzyskiwania jak najlepszych wyników drukowania. Nasze wirtualne przerwy na kawę mają za zadanie przekazać wiedzę o papierze, technikach reprodukcji i drukowaniu” mówi Annika Andréasson, menedżer projektu w dziale marketingu Arctic Paper.
Kampania reklamowa kalendarza Munken Agenda 2012 wystartowała 21 października. Od tego dnia fani Munkena w całej Europie mogą rozpocząć składanie zamówień na nowy kalendarz.
Od 1 listopada kalendarz będzie również można zamawiać w sklepie Munken Shop,
www.arcticpaper.com/munkenshop.
Zapraszamy też do odwiedzin profilu Munken w serwisie Facebook,
www.facebook.com/munkenbyarcticpaperNa podstawie informacji firmy Arctic Paper