Black Point SA -
polski producent materiałów eksploatacyjnych
– wzmacnia swoją pozycję w kanale
IT w Czechach. Rozpoczyna współpracę
z firmą Tredl Borgy w tym sektorze rynku.
Do końca 2012 roku sprzedaż w nowo pozyskanym
kanale może stanowić ponad 20% udziału w sprzedaży na
czeskim rynku.
Rozszerzenie współpracy
z firmą Tredl Borgy na kanał IT to realna szansa na wzmocnienie obecności
marki Black Point w Czechach . Dzięki Tredl Borgy producent planuje dotrzeć
min. do sklepów Planeo i Euronics, należących do HP Tronics, sklepów
Proton z grupy Fast oraz licznej grupy niezależnych sklepów IT. W
sumie to około 300 punktów sprzedaży w tym sektorze rynku.
- Do końca 2012
r. planujemy sprzedaż naszych produktów do minimum 150 sklepów obsługiwanych
przez Tredl Borgy, co oznacza znaczne zwiększenie dostępności marki
Black Point na czeskim rynku – mówi Anna Skałecka, wiceprezes
Black Point SA.
– Szacujemy, że do końca 2012 roku sprzedaż
w tym kanale będzie stanowiła minimum 20% udziału w całościowej
sprzedaży Black Pointa w Czechach
– dodaje.
Produkty marki Black
Point na rynku czeskim dostępne są od końca 2008 roku. Można je
znaleźć w sklepach sieci Globus, Electro World, są dystrybuowane
za pośrednictwem indywidualnych partnerów sprzedaży. Drugim - po
czeskim – strategicznym dla firmy Black Point rynkiem eksportowym
są Węgry. Tam sprzedaż tuszów i tonerów polskiego producenta prowadzi
sieć sklepów Media Markt, Saturn Planet oraz markety Cora. Strategicznym
partnerem pozostaje dystrybutor z sektora IT - CHS Hungary, z którym
Black Point podpisał umowę w styczniu 2011 roku. Produkty marki Black
Point są obecne także na Słowacji, Litwie, Łotwie i w Estonii.
Rozszerzenie współpracy
z firmą Tredl Borgy, to kolejny sukces dystrybucyjny Black Pointa
w tym roku. W 2011 roku spółka rozpoczęła też współpracę z ABC
Datą, siecią Selgros, marketami Cora na Węgrzech i sklepem internetowym
Merlin.pl.
Na podstawie informacji firmy Black Point S.A.