GMC Software Technology partnerem „Warsztatów TransPromo” firmy Ricoh PolskaPoprzedni artykuł 

W dniach 15 i 22 listopada w warszawskim centrum technologicznym Ricoh Polska odbyły się warsztaty nt. rozwiązania TransPromo, dedykowane dla profesjonalistów z różnych branż, zainteresowanych praktycznym wdrożeniem tej nowej metody komunikacji z klientem. Partnerem zorganizowanych przez firmę Ricoh Polska spotkań, w których wzięli udział przedstawiciele szeroko rozumianego segmentu korporacyjnego (reprezentujący branże bankową, telekomunikacyjną czy ubezpieczeniową) oraz firm specjalizujących się w outsourcingu korespondencji masowej, była firma GMC Software Technology.

Jest ona jednym z partnerów Ricoh Polska, dostarczając zaawansowane rozwiązania w zakresie projektowania i obsługi personalizowanych dokumentów, także transakcyjnych, drukowanych w wysokowydajnych maszynach cyfrowych, oferowanych przez tego producenta. Podczas obu spotkań Paweł Walczak, Business Development Manager w firmie GMC Software Technology Sp. z o.o., wystąpił z prezentacją obrazującą korzyści wynikające z zastosowania wyspecjalizowanych, dedykowanych rozwiązań do komunikacji wielokanałowej, wykorzystujących zarówno media elektroniczne (przede wszystkim mobilne) jak i tradycyjny druk.
Coraz częściej w typowych dokumentach transakcyjnych pojawia się nie tylko kolor, ale też różne elementy graficzne, m.in. reklamy – mówił Paweł Walczak. – Wówczas mówimy o rozwiązaniu typu TransPromo, łączącym w sobie podstawową treść dokumentu z dodatkowym elementem promocyjnym. Z badań rynkowych wynika, że znacząca większość odbiorców przegląda te dokumenty bardzo uważnie, co daje duże możliwości potencjalnym reklamodawcom, a także samemu dostawcy dokumentu, który – nie generując specjalnych kosztów – może spersonalizować przesyłkę i zawrzeć w niej dodatkowe, istotne dla klienta informacje. Temu właśnie służy stworzona przez naszą firmę platforma GMC Inspire, pozwalająca w wydajny sposób tworzyć i zarządzać dokumentami TransPromo. Bazuje ona na znanym także z polskiego rynku programie GMC PrintNet i stanowi niezwykle elastyczne rozwiązanie, dostosowywane do indywidualnych potrzeb końcowego użytkownika. Rosnące zainteresowanie platformą Inspire i coraz większa liczba wdrożeń na całym świecie, m.in. przy obsłudze klientów polskiego oddziału banku Santander, świadczy o tym, że jest to rozwiązanie wydajne i doceniane przez rynek.

Warsztaty były też okazją do przeprowadzenia indywidualnych prezentacji rozwiązania GMC Inspire dla zainteresowanych osób. Ich uczestnicy byli pod dużym wrażeniem łatwości obsługi i intuicyjności nowego rozwiązania firmy GMC Software Technology, pozwalającego na szybkie tworzenie personalizowanych dokumentów transakcyjnych, takich jak wyciągi bankowe, faktury czy polisy ubezpieczeniowe.
Warsztaty zorganizowane przez Ricoh Polska, podobnie jak odbywające się nieco wcześniej 1. Ogólnopolskie Forum Druku Transakcyjnego i Korespondencji Masowej w Łodzi (gdzie też byliśmy obecni jako partner technologiczny), potwierdziły rosnące zainteresowanie zagadnieniami takimi jak: wielokanałowa komunikacja, tworzenie strategii marketingowych opartych na różnych narzędziach, wreszcie wykorzystanie personalizacji; a wszystko po to, by skupić uwagę odbiorcy dokumentu transakcyjnego nie tylko na treść samego druku, ale też jego „otoczkę”. Narzędzia oferowane przez naszą firmę, w połączeniu z wysokowydajnymi maszynami firmy Ricoh tworzą uniwersalne, elastyczne rozwiązanie, które – w zależności od skali produkcji – może być z powodzeniem wdrożone zarówno przez końcowego użytkownika (np. bank czy firmę ubezpieczeniową) jak też zainstalowane w centrum poligraficznym, specjalizującym się w obsłudze korespondencji masowej na zasadach outsourcingu – podsumowuje Paweł Walczak.

Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności