GMC Software Technology to jeden z liderów w zakresie kompleksowych rozwiązań do zarządzania komunikacją z klientem, zaprojektowanych z myślą o większym zaangażowaniu końcowych klientów w działania marketingowe. Jej flagowe rozwiązanie – GMC Inspire – pozwala usprawnić i rozbudować procesy związane z komunikacją marketingową, tworzeniem i obsługą dokumentów transakcyjnych oraz bieżącą działalnością przedsiębiorstwa. Co więcej, GMC Inspire umożliwia pozyskiwanie informacji na temat preferencji klientów, co w połączeniu z inteligentną automatyzacją zadań dostosowuje komunikację firm do korporacyjnych wytycznych i obowiązujących przepisów prawa. Program pozwala na stworzenie indywidualnej treści oraz jej dostarczanie poprzez preferowany kanał komunikacji w optymalnym dla klienta czasie.
Jesteśmy niezwykle zadowoleni z tytułu „Business Partner of the Year” przyznanego nam po raz drugi z rzędu przez firmę Xerox – powiedział Scott Baker, wiceprezes GMC Software Technology. – Xerox to dla nas bardzo wartościowy, strategiczny partner oraz reseller rozwiązań GMC. Liczymy, że nasza współpraca będzie dalej się zacieśniać i rozwijać z korzyścią dla obu stron.
Tytuł przyznany przez firmę Xerox to kolejne z wielu wyróżnień i nagród branżowych, jakimi została uhonorowana firma GMC Software Technology. Warto wśród nich wymienić otrzymane przez nią na konferencji połączonej z wystawą branżową On Demand – nagrody „Best of Show” i „Honorable Mention” w kategorii rozwiązań web-to-print oraz „Innovative Use of Technology” w kategorii oprogramowania typu storefront. Co więcej, stowarzyszenie europejskich magazynów poświęconych technologii cyfrowej EDP uznało GMC Storefront za najlepsze oprogramowanie roku w kategorii web-to-print, zaś stowarzyszenie Xplor International po raz trzeci z rzędu przyznało GMC Software Technology tytuły „Innovator of the Year” i „Technology Application of the Year” dla najlepszej firmy i najlepszego technologicznego wdrożenia roku.
GMC Software Technology to dostawca zaawansowanych rozwiązań z zakresu zarządzania komunikacją z klientem (CCM – Customer Communications Management). Stworzona przez GMC Software Technology platforma Inspire umożliwia realizację właściwej komunikacji przez firmę – w odpowiednim czasie, poprzez preferowany przez danego klienta kanał komunikacji. W efekcie wzrasta szansa na zwiększenie jego lojalności, uzyskanie wyższego wskaźnika pozytywnej odpowiedzi z działań marketingowych oraz zwiększenie ich wydajności.
GMC Software Technology obsługuje tysiące klientów z całego świata reprezentujących branże: bankową, ubezpieczeniową, handlową, usług biznesowych, telekomunikacyjną i ochrony zdrowia. Jej rozwiązania w zakresie CCM uzyskały wiele prestiżowych nagród branżowych, stanowiąc potwierdzenie pozycji GMC Software Technology jako lidera rynkowego.
Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com