Pokazanie zaangażowania firmy Kodak na rynku poligraficznym oraz wyeksponowanie sukcesu naszych klientów to główne cele konferencji prasowej organizowanej w marcu i naszej obecności na majowych targach drupa – mówi Chris Payne, wiceprezes ds. strategii i komunikacji marketingowej Kodak Graphic Communications Group. – Goście zwiedzający nasze stoisko na targach drupa 2012 będą mogli dowiedzieć się o sposobach, jakimi stymulujemy dynamiczne zmiany na rynkach, na których jesteśmy obecni: wydawniczym, opakowaniom czy akcydensowym. Zapoznamy ich także z najbardziej wszechstronnym w branży portfolio produktów, rozwiązań i usług dla drukarń bazujących na technologiach offsetowej, cyfrowej oraz „hybrydowej”, łączącej dwie wcześniej wymienione.
Podczas targowych prezentacji Kodak będzie się koncentrował na klientach, którzy rozwinęli swoje przedsiębiorstwa i osiągnęli sukces finansowy oferując nowe możliwości i usługi, wdrażając unikalne aplikacje, a także poprawiając wydajność poprzez współpracę z Kodakiem.
Nasi klienci postrzegają firmę Kodak jako lidera w zakresie dostarczania zaawansowanych produktów, rozwiązań i usług – kontynuuje Chris Payne. – Dlatego chcemy uczcić w szczególny sposób ich sukces właśnie podczas targów drupa. Nasze przesłanie związane z obecnością na tej imprezie wystawienniczej brzmi: Kodak jest i będzie, wciąż wspierając swoich klientów w rozwijaniu ich biznesu.
Więcej informacji na temat obecności firmy Kodak na targach drupa można znaleźć na stronie http://www.kodak.com/go/drupa .