GMC So­ftwa­re Tech­no­lo­gy i jej part­ne­rzy na tar­gach dru­pa 2012Poprzedni artykuł 

GMC So­ftwa­re Tech­no­lo­gy, pro­du­cent za­awan­so­wa­nych roz­wi­ązań w za­kre­sie ko­mu­ni­ka­cji z klien­tem i za­rządza­nia do­ku­men­ta­mi, po­in­for­mo­wa­ła o ak­tyw­nej obec­no­ści na zbli­ża­jących się tar­gach dru­pa 2012 (3–16 ma­ja w Düs­sel­dor­fie). Wspól­nie z part­ne­ra­mi sprzęto­wy­mi – fir­ma­mi HP (pa­wi­lon 13, sto­isko A75), Océ (pa­wi­lon 08A, sto­isko B08–1) i Xe­rox (pa­wi­lon 08B, sto­isko A62L) – za­pre­zen­tu­je za­le­ty swo­je­go naj­now­sze­go roz­wi­ąza­nia GMC Inspi­re.Umo­żli­wia ono ge­ne­ro­wa­nie war­tości do­danej w pro­ce­sach ko­mu­ni­ka­cji z klien­ta­mi, jak też po­prawę wy­daj­ności ope­ra­cyjnej przed­si­ębior­stwa.

Cy­fro­we ka­na­ły ko­mu­ni­ka­cji, ja­ko „no­wa” plat­for­ma mar­ke­tin­go­wa, wzbu­dza­ją z ro­ku na rok co­raz wi­ęk­sze za­in­te­re­so­wa­nie od­bior­ców. Jed­nak to druk wci­ąż od­gry­wa klu­czo­wą ro­lę w przy­ci­ąga­niu uwa­gi klien­tów i jej utrzy­my­wa­niu – mówi Bill Par­ker, dy­rek­tor ds. mar­ke­tin­gu GMC So­ftwa­re Tech­no­lo­gy. – Wspól­nie z na­szy­mi part­ne­ra­mi, na tar­gach dru­pa będzie­my chcie­li prze­ko­nać zwie­dza­jących, w ja­ki spo­sób mo­gą osi­ągnąć mak­sy­mal­ne ko­rzy­ści re­ali­zu­jąc kam­pa­nie mar­ke­tin­go­we, ba­zu­jące na me­diach dru­ko­wa­nych.
We­dług ostat­nich ba­dań ryn­ko­wych prze­pro­wa­dzo­nych przez Ep­si­lon – czo­ło­wą fir­mę spe­cja­li­zu­jącą się w usłu­gach mar­ke­tin­go­wych – gdy por­ta­le spo­łecz­no­ścio­we sta­ły się w ostat­nich la­tach nie­zwy­kle po­pu­lar­nym me­dium mar­ke­tin­go­wym, klien­ci wci­ąż pre­fe­ru­ją otrzy­my­wa­nie in­for­ma­cji o no­wych mar­kach, pro­duk­tach czy usłu­gach za po­śred­nic­twem me­di­ów ty­pu of­fli­ne oraz po­przez prze­kaz słow­ny. Co wi­ęcej, gdy mówi­my o di­rect ma­ilin­gu, sze­ściu na dzie­si­ęciu klien­tów ame­ry­ka­ńskich twier­dzi, że prze­sy­łki pocz­to­we z in­for­ma­cją o no­wych pro­duk­tach spo­ty­ka­ją się z ich apro­ba­tą.
Ten sam ra­port wska­zu­je, że na kil­ku ryn­kach, cho­ćby usług fi­nan­so­wych czy ubez­pie­cze­nio­wych, to wła­śnie di­rect ma­iling (a nie np. e-ma­il) jest pre­fe­ro­wa­ną przez klien­tów for­mą ko­mu­ni­ka­cji. Z ko­lei zda­niem fir­my Niel­sen, spe­cja­li­zu­jącej się w ba­da­niach ryn­ko­wych, wbrew obie­go­wym opi­niom, iż ka­na­ły dru­ko­wa­ne tra­cą na zna­cze­niu na rzecz me­di­ów cy­fro­wych, klien­ci twier­dzą, że to wła­śnie druk od­gry­wa naj­wi­ęk­szą ro­lę cho­ćby przy po­dej­mo­wa­niu de­cy­zji o za­ku­pach skle­po­wych. Klu­czo­wy wnio­sek wy­ni­ka­jący z ba­dań fir­my Niel­sen jest na­stępu­jący: di­rect ma­iling jest naj­częściej wy­mie­nia­nym (92% re­spon­den­tów) ka­na­łem ko­mu­ni­ka­cji przez wi­ęk­szo­ść przed­sta­wi­cie­li tzw. „po­ko­le­nia tech­no­lo­gicz­ne­go”.

GMC In­spi­re
Wpro­wa­dzo­ne na ry­nek w mar­cu ub.r. roz­wi­ąza­nie GMC In­spi­re to kom­plek­so­wa plat­for­ma w za­kre­sie za­rządza­nia ko­mu­ni­ka­cją z klien­ta­mi (CCM – Cu­sto­mers Com­mu­ni­ca­tion Ma­na­ge­ment), ma­jąca na ce­lu zwi­ęk­sze­nie ich za­an­ga­żo­wa­nia, po­pra­wę wska­źni­ków od­po­wie­dzi na kam­pa­nię oraz wzrost wy­daj­no­ści przed­si­ębiorstw.
W ostat­nim cza­sie fir­ma ba­daw­cza For­re­ster Re­se­arch uzna­ła GMC In­spi­re za czo­ło­we roz­wi­ąza­nie wśród sys­te­mów CCM. Plat­for­ma ta po­zwa­la m.in. na two­rze­nie do­ku­men­tów, au­to­ma­ty­za­cję pro­ce­sów ich prze­twa­rza­nia, wie­lo­ka­na­ło­wą do­sta­wę do klien­ta i za­rządza­nie od­po­wie­dzia­mi zwrot­ny­mi z kam­pa­nii. GMC In­spi­re to ta­kże wszech­stron­ne na­rzędzie w za­kre­sie za­rządza­nia tre­ścią do­ku­men­tów, prze­zna­czo­ne dla firm z bra­nż o ści­słych ure­gu­lo­wa­niach praw­nych, po­zwa­lające po­zo­stać im w zgo­dzie z wy­tycz­ny­mi kor­po­ra­cyj­ny­mi oraz obo­wi­ązu­jący­mi prze­pi­sa­mi. Ro­zwi­ąza­nie to uwzględ­nia wy­ko­rzy­sta­nie różnych ka­na­łów ko­mu­ni­ka­cji z klien­tami, w tym pocz­ty elek­tro­nicz­nej, SMS-ów, por­ta­li spo­łecz­no­ścio­wych, In­ter­ne­tu oraz tra­dy­cyj­ne­go dru­ku.
Fir­ma GMC So­ftwa­re Tech­no­lo­gy sta­le po­wi­ęk­sza swo­ją ko­lek­cję na­gród bra­nżo­wych przy­zna­wa­nych za stwo­rzo­ne przez nią roz­wi­ąza­nia. Po­za wy­różnie­niem ze stro­ny For­re­ster Re­se­arch, ostat­nio uzy­ska­ła na­gro­dę In­no­va­tor of the Ye­ar sto­wa­rzy­sze­nia Xplor In­ter­na­tio­nal, zaś dział Glo­bal Bu­si­ness Gro­up fir­my Xe­rox Cor­po­ra­tion przy­znał jej ty­tuł Bu­si­ness Part­ner of the Ye­ar.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści