GMC Software Technology, producent zaawansowanych rozwiązań w zakresie komunikacji z klientem i zarządzania dokumentami, poinformowała o aktywnej obecności na zbliżających się targach drupa 2012 (3-16 maja w Düsseldorfie). Wspólnie z partnerami sprzętowymi – firmami HP (pawilon 13, stoisko A75), Océ (pawilon 08A, stoisko B08-1) i Xerox (pawilon 08B, stoisko A62L) – zaprezentuje zalety swojego najnowszego rozwiązania GMC Inspire.Umożliwia ono generowanie wartości dodanej w procesach komunikacji z klientami, jak też poprawę wydajności operacyjnej przedsiębiorstwa.Cyfrowe kanały komunikacji, jako „nowa” platforma marketingowa, wzbudzają z roku na rok coraz większe zainteresowanie odbiorców. Jednak to druk wciąż odgrywa kluczową rolę w przyciąganiu uwagi klientów i jej utrzymywaniu – mówi Bill Parker, dyrektor ds. marketingu GMC Software Technology. –
Wspólnie z naszymi partnerami, na targach drupa będziemy chcieli przekonać zwiedzających, w jaki sposób mogą osiągnąć maksymalne korzyści realizując kampanie marketingowe, bazujące na mediach drukowanych.Według ostatnich badań rynkowych przeprowadzonych przez Epsilon – czołową firmę specjalizującą się w usługach marketingowych – gdy portale społecznościowe stały się w ostatnich latach niezwykle popularnym medium marketingowym, klienci wciąż preferują otrzymywanie informacji o nowych markach, produktach czy usługach za pośrednictwem mediów typu offline oraz poprzez przekaz słowny. Co więcej, gdy mówimy o direct mailingu, sześciu na dziesięciu klientów amerykańskich twierdzi, że przesyłki pocztowe z informacją o nowych produktach spotykają się z ich aprobatą.
Ten sam raport wskazuje, że na kilku rynkach, choćby usług finansowych czy ubezpieczeniowych, to właśnie direct mailing (a nie np. e-mail) jest preferowaną przez klientów formą komunikacji. Z kolei zdaniem firmy Nielsen, specjalizującej się w badaniach rynkowych, wbrew obiegowym opiniom, iż kanały drukowane tracą na znaczeniu na rzecz mediów cyfrowych, klienci twierdzą, że to właśnie druk odgrywa największą rolę choćby przy podejmowaniu decyzji o zakupach sklepowych. Kluczowy wniosek wynikający z badań firmy Nielsen jest następujący: direct mailing jest najczęściej wymienianym (92% respondentów) kanałem komunikacji przez większość przedstawicieli tzw. „pokolenia technologicznego”.
GMC InspireWprowadzone na rynek w marcu ub.r. rozwiązanie GMC Inspire to kompleksowa platforma w zakresie zarządzania komunikacją z klientami (CCM – Customers Communication Management), mająca na celu zwiększenie ich zaangażowania, poprawę wskaźników odpowiedzi na kampanię oraz wzrost wydajności przedsiębiorstw.
W ostatnim czasie firma badawcza Forrester Research uznała GMC Inspire za czołowe rozwiązanie wśród systemów CCM. Platforma ta pozwala m.in. na tworzenie dokumentów, automatyzację procesów ich przetwarzania, wielokanałową dostawę do klienta i zarządzanie odpowiedziami zwrotnymi z kampanii. GMC Inspire to także wszechstronne narzędzie w zakresie zarządzania treścią dokumentów, przeznaczone dla firm z branż o ścisłych uregulowaniach prawnych, pozwalające pozostać im w zgodzie z wytycznymi korporacyjnymi oraz obowiązującymi przepisami. Rozwiązanie to uwzględnia wykorzystanie różnych kanałów komunikacji z klientami, w tym poczty elektronicznej, SMS-ów, portali społecznościowych, Internetu oraz tradycyjnego druku.
Firma GMC Software Technology stale powiększa swoją kolekcję nagród branżowych przyznawanych za stworzone przez nią rozwiązania. Poza wyróżnieniem ze strony Forrester Research, ostatnio uzyskała nagrodę Innovator of the Year stowarzyszenia Xplor International, zaś dział Global Business Group firmy Xerox Corporation przyznał jej tytuł Business Partner of the Year.
Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com