Zrób sobie koszulkę na Euro!Poprzedni artykuł 

Drukarka magicolor 1600W to nabiurkowa, laserowa, pełnokolorowa drukarka A4 obsługująca media różnego rodzaju – w tym nośniki termotransferowe umożliwiające druk naprasowanek.
Drukarka magicolor 1600W to nabiurkowa, laserowa, pełnokolorowa drukarka A4 obsługująca media różnego rodzaju – w tym nośniki termotransferowe umożliwiające druk naprasowanek.
Jesteś kibicem piłkarskim? Chcesz się wyróżniać z tłumu i mieć pewność, że nie spotkasz na ulicy nikogo, kto będzie wyglądał identycznie? Jest na to sposób! Możesz być ubrany modnie i mieć oryginalną koszulkę lub czapkę, jakiej nie da się kupić w żadnym sklepie!

Wystarczy własny, oryginalny projekt i drukarka, która obsługuje nośniki termotransferowe. Po opracowaniu wzoru, trzeba tylko wydrukować naprasowankę i przenieść ją na t-shirt, czapkę lub inną ulubioną rzecz – wszystko może stać się spersonalizowanym gadżetem kibica! Drukarkę dającą takie możliwości ma w swojej ofercie Konica Minolta. To magicolor 1600W, której cena to równowartość zaledwie kilku zwykłych koszulek, jakie można kupić w każdym sklepie.

Mało osób zdaje sobie sprawę z tego, że wiele drukarek laserowych przeznaczonych do domowego użytku może służyć nie tylko do drukowania dokumentów papierowych, ale też do wykonywania oryginalnych ozdób. Dzięki temu, każdy może umieścić na swojej koszulce niepowtarzalny napis, grafikę lub zdjęcie. Wszystko trwa zaledwie kilka minut. – mówi Szymon Szczur, Koordynator ds. Wsparcia Sprzedaży Rozwiązań Biznesowych w Konica Minolta Business Solutions Polska.

Nadchodzące Euro 2012 to nie tylko prawdziwa gratka dla kibiców futbolu, ale również znakomita okazja do wyrażenia swojej osobowości i wyróżnienia się z piłkarskiego tłumu – np. dzięki jedynym w swoim rodzaju t-shirtom z wizerunkiem ulubionego gracza lub hasłem zagrzewającym do boju własną drużynę. Kibice w tak niepowtarzalnych koszulkach na pewno będą się wyróżniali spośród innych fanów futbolu zasiadających na stadionach lub oglądających transmisje telewizyjne ze znajomymi i przyjaciółmi. Zagrzewanie graczy do boju ma więc szansę stać się jeszcze bardziej wyjątkowe i niezapomniane.

Na podstawie informacji firmy Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności