Produkty ActiveJet zdobyły pierwsze miejsce w konkursie Konsumencki Lider Jakości 2012 w kategorii „materiały eksploatacyjne do drukarek”.Plebiscyt organizowany jest przez Strefę Gospodarki - ogólnopolski dodatek do Dziennika Gazety Prawnej. ActiveJet został zdecydowanym zwycięzcą konkursu zdobywając 78% głosów. Drugi w konkursie Black Point otrzymał 17% głosów. Markę ActiveJet doceniono m. in. za wysoką jakość wydruku oraz znacznie niższą cenę aniżeli produkty OEM. Materiały ActiveJet charakteryzują się żywymi i naturalnymi kolorami, dlatego bardzo dobrze sprawdzają się przy drukowaniu zdjęć i folderów. Konsumenci doceniają także niezawodność i wysoką wydajność kartridżów Producenta. Konsumencki Lider Jakości to już drugie, obok Lauru Klienta, wyróżnienie marki przez konsumentów w 2012 roku.
Z satysfakcją przyjmuję fakt, że produkty ActiveJet otrzymują tak ważne wyróżnienie.Wysoka jakość oraz atrakcyjna cena sprawiają, że są one bardzo konkurencyjne na rynku materiałów eksploatacyjnych.Nasze produkty doceniają użytkownicy,którzy często drukują i oczekują profesjonalnych parametrówwydruku. Kolejne zwycięstwo w konkursie konsumenckimświadczy o niesłabnącym zaufaniu ze strony klientów, chcących korzystać z wypróbowanych produktów –mówi
Rafał Ornowski, Dyrektor Marki ActiveJet. Marka ActiveJet wielokrotnie była laureatem prestiżowych konkursów, gdzie doceniana była za wysoką jakość produktów, zdobywając
m.in. wyróżnienia: Jakość Roku 2007, 2008, 2009. przyznawane przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji (PCBC).
Badanie w ramach konkursu przeprowadzone było na próbie 1692 respondentów. Uczestnicy badania odzwierciedlają strukturę ludności Polski opisaną przez GUS w roku 2011. Metodą doboru do próby była metoda warstwowa, kwotowa i celowa. Przy konstruowaniu próby reprezentatywnej wzięty został rozkład ludności Polski według wieku i płci.
Na podstawie informacji firmy ACTION S.A.